Fitness Seller

Mass Stack ..

Konrad

Novice
Waardering
0
Hallo DBB's !
Ben al ondertussen een maandje of 7 - 8 aant trainen en kom moeilijk bij enzo . Ja ik heb op mijn eten proberen te letten , maar dat is niet zo makkelijk en helpter niet ZO veel.
Dus had wat zitten rondsnuffen op internet en had een mooi ding gevonden namelijk Mass Stack.
Dan wat rondgekeken naar reacties en het blijft nu 1 maal niet zo goed te zijn als het geschreven staat op de site waar ik het wil kopen ( http://www.nutrimax.be/ )
Kan iemand mij beetje helpen met een goed & niet te duur pack samen te stellen om wat sneller bij te komen in spiermassa enzo . iets zoals het normaal zou moeten werken met die BSN Mass Stack.

Alvast bedankt !!

wat wil je bereiken ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg nu 63 - 64 kg . kom van 58 kg.
Wil iets rond de 70 zeker halen en max iets rond de 75kg.
Wat meer opgepompte spieren , dat het wat voller lijkt & steviger .

Groeten,
Konrad.

Hallo DBB's !
Ben al ondertussen een maandje of 7 - 8 aant trainen en kom moeilijk bij enzo . Ja ik heb op mijn eten proberen te letten , maar dat is niet zo makkelijk en helpter niet ZO veel.Dus had wat zitten rondsnuffen op internet en had een mooi ding gevonden namelijk Mass Stack.
Dan wat rondgekeken naar reacties en het blijft nu 1 maal niet zo goed te zijn als het geschreven staat op de site waar ik het wil kopen ( http://www.nutrimax.be/ )
Kan iemand mij beetje helpen met een goed & niet te duur pack samen te stellen om wat sneller bij te komen in spiermassa enzo . iets zoals het normaal zou moeten werken met die BSN Mass Stack.

Alvast bedankt !!

Van die 'massss stackkkk' ga je nu ineens niet groeien hoor. Het is een supplement op je voeding. Zonder goede voeding bereik je (bijna) niks. Verdiep je eerst in de voedingsmaterie vooralleer naar de fancy supps te grijpen

Van die 'massss stackkkk' ga je nu ineens niet groeien hoor. Het is een supplement op je voeding. Zonder goede voeding bereik je (bijna) niks. Verdiep je eerst in de voedingsmaterie vooralleer naar de fancy supps te grijpen
Neej natuurlijk gaat het niet alles van zelef doen . maar wil en deftig duwtje krijgen in de goeie richting.

Groeten,
Konrad.

Hmm, wat stel je dan voor ?
5 Keer per dag eten ? is beetje lastig voor mij .. want moet wel werken ...

Groeten,
Konrad.

Begin rustig aan, beetje opbouwen en organiseren. Dat lukt wel man als je wil.
Desnoods giet je snel een weightgainer binnen tijdens je pauze om aan je kcals te komen

Begin rustig aan, beetje opbouwen en organiseren. Dat lukt wel man als je wil.
Desnoods giet je snel een weightgainer binnen tijdens je pauze om aan je kcals te komen
Jah heb het geprobeert om 4 a 5 keer per dag te eten . Maar das niet makkelijk en zeker niet als je nog met ouders woont en niet direct zelf kan beslissen wat er op de bord beland.
Maar alvast bedankt voor je idee er over & info. Ik ga er alvast verandering in proberen te brengen .

Groeten,
Konrad.

Jah heb het geprobeert om 4 a 5 keer per dag te eten . Maar das niet makkelijk en zeker niet als je nog met ouders woont en niet direct zelf kan beslissen wat er op de bord beland.
Maar alvast bedankt voor je idee er over & info. Ik ga er alvast verandering in proberen te brengen .

Groeten,
Konrad.

4 a 5 keer, is wel weinig, tenzij je korte dagen maakt, ik kom makkelijk aan 6 keer per dag.

ik kook gewoon zelf, of eet met me ouders mee als hun iets eten wat wel acceptabel is voor mij, maar dat is 1 maaltijd. Dan heb je er nog altijd 5 om zelf te bepalen wat je eet.

Gewoon rustig opbouwen, als het niet lukt om steeds een "grote" maaltijd te eten, eet je gewoon iets kleins, maar wel steeds om de 2/3 uur. Dan iedere week proberen om een kleine maaltijd, door een grote te vervangen.

4 a 5 keer, is wel weinig, tenzij je korte dagen maakt, ik kom makkelijk aan 6 keer per dag.

ik kook gewoon zelf, of eet met me ouders mee als hun iets eten wat wel acceptabel is voor mij, maar dat is 1 maaltijd. Dan heb je er nog altijd 5 om zelf te bepalen wat je eet.

Gewoon rustig opbouwen, als het niet lukt om steeds een "grote" maaltijd te eten, eet je gewoon iets kleins, maar wel steeds om de 2/3 uur. Dan iedere week proberen om een kleine maaltijd, door een grote te vervangen.
Heb het al geprobeert om om de 2 a 3 uur iets te eten . maar zoals ik zei soms heb ik dagen dat ik vn 7 tot 17u moet werken & dan nog avondles enzo . Dan kan ik heel moeilijk iets eten tijdens les of werk.
Maar met wat extra moeite enzo moet wel lukken om aan de 4keer te komen.

Groeten,
Konrad.

Hmm, wat stel je dan voor ?
5 Keer per dag eten ? is beetje lastig voor mij .. want moet wel werken ...

Groeten,
Konrad.

Iedereen moet hier werken. Je hebt toch pauzes enzo? is wettelijk verplicht. Of kom je uit Polen? Desnoods maak je voor tussendoor een brinta shake met whey en gooi je er ter plekke melk bij.

Pinda's zijn ook erg makkelijk te eten tijdens werk/school.

Iedereen moet hier werken. Je hebt toch pauzes enzo? is wettelijk verplicht. Of kom je uit Polen? Desnoods maak je voor tussendoor een brinta shake met whey en gooi je er ter plekke melk bij.
Tuurlijk heb ik pauzes , maar das niet 10 keer per dag dat je pauze hebt é. Toevallig wel ja, wilt niets zeggen of je van Polen komt of niet dat zo er tussendoor é ;).

Groeten,
Konrad.

Wil je nou eigenlijk groot worden of niet? Je lijkt er iig niet veel zin in te hebben. Als je het echt wil, máák je tijd

Wil je nou eigenlijk groot worden of niet? Je lijkt er iig niet veel zin in te hebben. Als je het echt wil, máák je tijd
Tuurlijk wel , maar je kan moeilijk tegen je leraar of baas zeggen , maat ik ga 10 keer pauzeren omdat ik moet eten enzo . Dus daarom dat het niet zo makkelijk is .
Maar zoals je zelf zegt , als je iets echt wilt doe je het ook en dat ga ik ook doen en komt dat dik in orde.

Groeten,
Konrad.

Tuurlijk wel , maar je kan moeilijk tegen je leraar of baas zeggen , maat ik ga 10 keer pauzeren omdat ik moet eten enzo . Dus daarom dat het niet zo makkelijk is .
Maar zoals je zelf zegt , als je iets echt wilt doe je het ook en dat ga ik ook doen en komt dat dik in orde.

Groeten,
Konrad.

Bullshit, iedereen lukt het hier om tijdens ze werk te eten dus jij ook als je er geen zin hebt om een beetje moeite te doen om aan je kcals te komen moet je ook niet zeuren dat je niet aankomt.;)

Zeg gewoon tegen je baas/leraar dat je veel gewicht bent verloren door een tijdje ziek zijn en je nu heel veel moet eten om weer op een gezond gewicht te komen als ze er echt moeilijk over doen. Tis dan wel niet helemaal waar maar wat weten hun daar nou van.:D

Als je nou om de 3 uur eet, dan heb je 3 eetmomenten tijdens je werk, dat kan toch wel?? Je hebt toch wel 2 pauzes per dag?? En dan neem je dat 3e eetmoment een shake (brinta,whey,melk) of een weightgainer als je het nog simpeler wilt. Poeder+water+schudden=zuipen maar.

dan eet je om 6.30 / 9.30 / 12.30 / 15.30 / 18.30 / 21.30 (of voordat je gaat slapen)

3 creatine producten ... er zijn veel betere dingen dan dat.

Begin gewoon eenvoudig en goed.
Pak een top weightgainer en een goede Creatine Mono, zoals dit RAW IRON Weightgain pakket. Eenvoudig te maken (10 seconden in een shakebeker) en doeltreffend.
Maak het allemaal niet te ingewikkeld voor jezelf.

Alle opmerkingen over meer eten blijven uiteraard van kracht.

Succes ermee!

Terug
Naar boven