Fitness Seller

massa-kuur ---- maximum winst

Nu spreek je jezelf toch tegen DBC01 (no offense),je geeft in een voorbeeld aan om in de nakuur van week 2 tot en met week 4 proviron te nemen en claimt dat dit is om de oestrogenen te stoppen en dan pas te beginnen met eigen aanmaak en dat met natuurlijke produkten.Sorry dat ik je moet teleurstellen maar de combi nolva/clomid doet dit allemaal! Je gaf het zelf al aan ivm clomid in één van je posts.Proviron is daarmee gewoonweg overbodig en geldverspilling.Integendeel proviron is androgeen en kan dusdanig je eigen produktie onderdrukken!

• Topic Starter Topic Starter
Miljaar, hier gaan we weer...

Dat is hetgeen waar ik ook zelf over twijfel... Ik weet dat provi bijna niet onderdrukt, maar als het een beetje onderdrukt en het staat je eigen aanmaak in de weg dan kan je er beter afblijven...

Het zorgt voor een vermindering van het oestrogeen dus zou daarom weer wel geschikt zijn in een nakuur...

Dat is de reden waarom ik in een vorige reply dacht van het tussen je kuur (kuur is nog bezig, maar na je laatse inject) provi te nemen tot aan je nakuur... Je brengt dan een daling teweeg in het oestrogeengehalte en je nakuur is daardoor effectiever of niet?

Je belemmert dan wel het laatste stukje massa (als provi ervoor zorgt dat je nt het maximum uit je kuur haalt toch) maar je komt er hard van en je nakuur wordt effectiever...

Was alles maar eenduiding in het AS-wereldje

Bedoel eenduidig!

"Proviron is daarmee gewoonweg overbodig en geldverspilling."

Niet in mijn ogen. Ik betaal het uteindelijk toch zelf, het kost me geen ruk en trouwens, heb meer dan 2 keer een nakuur samengesteld voor mezelf dus ik weet waar ik het fijnste op reageer. En wat mij het beste af gaat doe ik, de goede onderbouwingen van anderen ten spijt.

Clomid in hogere doseringen is effectiever maar ik word er naar van. Héél naar.
Dus zet ik er Provi naast, laag gedoseerd, helpt vocht afdrijven en het échte test-opstart werk gebeurt zodra Proviron eraf gaat.

Groetjes,

DBC01

Bedankt...

Hou het allemaal in gedachte...

borninawonder zei:
Wil niet betweterig overkomen.
MAAR...
Proviron is een hormoon dat de lichaamseigen aanmaak van testosteron mede onderdrukt...een nakuur dient toch om de lichaamseigen aanmaak weer op te starten ?
Door proviron te gebruiken doe je net het omgekeerde en sta je op het einde van de nakuur even ver als toen je er aan begon.
Zie ; www.bodybuilding.com/fun/catprov.htm
Verwijzingen genoeg maar heb deze gebruikt omdat Peter Van Mol wellicht een bekende van je is.
Heb hier al veel interessante dingen gelezen maar blijkbaar is een kritische blik af en toe eens nodig.
Mesterolone = proviron = hormoon dat lichaamseigen testosteronaanmaak onderdrukt.
.

Juist jij snapt het maat. Vroeger gebruikte men proviron in de nakuur omdat het libido er van steeg en de mensen dachten dat dit kwam door de stijging van de eigen test. Helaas bleek dit niet het geval te zijn en is het hoge libido aan de androgenen van proviron te danken. Je stelt de klap dus enkelt uit. Wat DBC beweert dat hij een aanslag wil voorkomen heeft een kern van waarheid maar aangezien proviron het aromatiseren zelf tegen gaat en niet slechts de receptoren bezet zal het lichaam niet te kampen krijgen met een overschot aan oestrogenen. zodra je dus stopt met een kuur ook stoppen met de proviron.

En als nog gaat voor mij als het gaat om een lichte gyno geef ik de voorkeur aan proviron omdat deze in vergelijking met nolva en arimidex de minste remming op de andere as heeft

Terug
Naar boven