Klopt het wiel is al uitgevonden en ja het klopt Arnold is er ook groot mee geworden en dan snap ik niet dat de huidige aankomende bodybuilders zich het liefste volpompen met een skala aan middelen.
Ze zullen wel geld genoeg hebben !
Wat momenteel ook helemaal "HOT"is hier in het Oosten is STH...hebben ze ergens gelezen dat je er "reuzengroei" of "gigantisme"van kunt krijgen en dat de prof het ook gebruiken, nou dan moeten ze het ook maar hebben voordat ze zelf eens een keer een "normale"kuur hebben gehad !
Er word maar gespoten en geslikt en begeleiding ho maar!
Ik weet dat er weinig sportscholen zijn die zich nog bemoeien met Bodybuilders, ze zijn ons liever kwijt dan rijk. Ze hebben liever een zootje spinners die 1 keer in de week komen, dan de fanatieke trainers die toch alleen maar de apparatuur slopen.
Toen ik zelf begon met trainen hoorde je het woord "anabolica" bijna nooit, momenteel zitten ze nog in de proefweek knaapjes van 15 a 16 jaar en ze komen meteen na je toe om te vragen wat ik gebruik en waar ze het kunnen kopen.
Nou daar beginnen we dus niet aan, ik vertel ze netjes dat ik niet gebruik...al dik 10 jaar train, veel eet en goed train.
Is natuurlijk hypokriet, maar waar blijven we dan als ik het hun eerlijk vertel.
Voor je het weet laten ze zich van alles aansmeren en weten ze eens niet hoe ze moeten trainen, eten en wat voor een gevolgen het kan hebben als je op zo'n jonge leeftijd er mee begint.
Want er is rotzooi genoeg tekoop en begelieding is er niet !
Hier mijn kuur voor de aankomende 12 weken:
week 1 25mg D-bol p/d, 400 mg Deca en 500 mg Testo
week 2 40mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 3 50mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 4 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 5 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 6 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 7 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 8 50mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 9 40mg D-bol p/d, 600 mg Deca, 500 mg Testo en 120mcg Clen
week10 25mg D-bol p/d, 400 mg Deca, 500 mg Testo en 120mcg Clen
Week11 120mcg Clen