MuscleMeat

massa kuur

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
he guys,

Ben rond de 1.81meter en weeg ruim 100kg met een vetpercentage van 15%.
Wil binnenkort gaan kuren voor voor flink wat massa,want wil binnen 2 jaar schoon 115kg gaan wegen.
week1-2 : 35mg dianabol per dag
week1-2 : 1000mg testo ent./ 800 deca
week3-8 : 500 mg testo ent.
week3-8 : 400 mg deca
week9-10: 100mg winstrol om de dag
week9-10: Hcg 5000iu en/of Nolvadex

Jullie reactie graag,is dit een goede massakuur of jullie jullie nog op of aanmerkingen.

greets,

Hitman

1) Hoe lang train je al en wat is je leeftijd?

2) Of een frontload, of een kickoff, niet beide. En als kickoff kan je misschien beter Test. Prop. nemen ipv Dboll.

3) De winstrol zou ik vanaf week 7-10 doen. Vooropgesteld dat je dat erin wilt houden (waarom eigenlijk?).

4) Je nakuur dient een combi te zijn van HCG en Nolva/Chlomid, niet 1 van beide. Meer nakuur info: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

• Topic Starter Topic Starter
ik train al meer dan 8 jaar,ben van 70kg naar 100kg gegaan.
waarom geen frontload en kick-of tegelijk,de dianabol is puur voor kracht.
en winstrol wil ik eigenlijk gebruiker om een hardere look te krijgen.
en over het na-kuren dat zoek ik wel uit.

graag je reactie hierop.

Massakuur ??? waar ?

Gebruik je alleen Dianabol in de eerste twee weken ? ???

Dat er word geschreven dat Dianabol puur voor de kracht is ben ik niet mee eens.

Alleen op Deca en test zonder Dianabol kun je geen gigantische massa kweken. Je hebt zeker dianabol nodig , de hele kuur lang en met een goede hoeveelheed en niet dat beetje wat je nu gaat gebruiken ! :rolleyes:

In het midden van de kuur zou ik zeker met het gewicht wat jij nu al hebt op een hoeveelheid van rond de 70 mg. zitten.

Wat hoe ik het nu lees heb je een leuk beginners kuurtje, die net niet af is !

HCG zetten aan het einde van de kuur is leuk, je zult er zeker al in het midden van de kuur mee moeten beginnen.

Het ligt eraan wat je met de HCG wilt bereiken. :o

Om massa te behouden pak Clen, om het oestrogeen effect tegen te gaan begin in het midden van de kuur met HCG en herhaal aan het einde van de kuur.

Hazimix :cool:

De dboll heeft weinig toegevoegde waarde buiten de kracht. Veel vochtretentie, maar of dat is wat je wilt? Aangezien de Test. en Deca lange esters zijn, zou ik het wel optrekken naar 10 weken.

Ik zou dan iig de Winny van week 7-10 doen, maar dan met 50mg /eod.

Voor de nakuur zou ik zoiets doen:

Week 3-12 : 500IU HCG /wk
Week 12 : 40mg Nolvadex /D + 100mg Chlomid /D
Week 13 : 40mg Nolvadex /D + 50mg Chlomid /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Dan zou je kuur er zo uitzien:

Week 1-2: 1000mg Test. Enth. /w
Week 1-2: 800mg Deca /w
Week 3-10: 500mg Test. Enth. /w
Week 3-10: 400mg Deca /w
Week 3-12 : 500IU HCG /wk
Week 7-10: 50mg Winny Depot /eod

Week 12 : 40mg Nolvadex /D + 100mg Chlomid /D
Week 13 : 40mg Nolvadex /D + 50mg Chlomid /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Hazimix zei:
Alleen op Deca en test zonder Dianabol kun je geen gigantische massa kweken. Je hebt zeker dianabol nodig , de hele kuur lang en met een goede hoeveelheed en niet dat beetje wat je nu gaat gebruiken ! :rolleyes:

In het midden van de kuur zou ik zeker met het gewicht wat jij nu al hebt op een hoeveelheid van rond de 70 mg. zitten.

:eek:

De hele kuur Dboll, en opbouwen naar de 70mg?

Heb je een donorlever achter de hand dan?

je hebt 15% vet en gaat nog een massa kuur doen? zou je neit eens eerst gaan cutten?

Dianabol zo hoog !

Ja, ik hoor het al . Jullie schrikken van die hoeveelheid. :eek:

Ik ben er zelf mee groot geworden en hele generaties met mij ! :cool:

Wat tegenwoordig de trent is jezelf helemaal volpompen met Test en Deca en het liefst tien verschillende middelen door elkaar dan lijkt het ook nog wat zo'n hele apotheek thuis. :rolleyes:

Jezelf helemaal lek prikken en niet begrijpen dat een ander met de basismiddelen meer massa kweekt en harder eruit ziet en minder aan het einde verliest dan het Dr. Krankenstein-recept wat jij aan het pompen bent.

En wat mijn lever betreft, laat tijdens kuren iedere twee weken een bloedtest doen en om de twee maand een bloedspiegel laten maken en mijn leverwaarden zien er nog steeds goed uit.

Ga maar een avond goed zuipen, kijk dan maar eens naar je leverwaarde.... zul je schrikken hoe ze ervoor staat.

Hazimix zei:

Wat tegenwoordig de trent is jezelf helemaal volpompen met Test en Deca en het liefst tien verschillende middelen door elkaar dan lijkt het ook nog wat zo'n hele apotheek thuis. :rolleyes:

Jezelf helemaal lek prikken en niet begrijpen dat een ander met de basismiddelen meer massa kweekt en harder eruit ziet en minder aan het einde verliest dan het Dr. Krankenstein-recept wat jij aan het pompen bent.

En wat mijn lever betreft, laat tijdens kuren iedere twee weken een bloedtest doen en om de twee maand een bloedspiegel laten maken en mijn leverwaarden zien er nog steeds goed uit.

Ga maar een avond goed zuipen, kijk dan maar eens naar je leverwaarde.... zul je schrikken hoe ze ervoor staat.

wat zijn je stats dan? en post eens wat foto's ene 70mg lijkt mij ook wel erg veel :eek: .

70mg ga je kapot aan! en zeker als je het langer dan 6 wkn gebruikt dat weet elke nOOb nog!

zulke adviezen moet je hier niet plaatsen gezien er mensen zijn die dit serieus nemen.!!

183 cm. 111kg. 14% (vanmorgen) ;)

Fit!Vak fitnesstrainer en IFBB Bodybuilings begeleider.( Willem Jonkman)

14 jaar met de sport bezig en in de begin jaren begeleid door Guiseppe Deiana, Frans Padberg en Bert de Pauw.

Getraint onder andere met Paul Lans en Juliette Bergman.

benchpress: 220 kg.
deadlift: 275
squat: 1 X 230 kg. (deepsquat )

Heb het enige tijd rustig aan gedaan met de sport (werk) , sinds 1,5 jaar weer fanatiek bezig.

Momenteel aan het kuren, om eventueel volgend jaar weer wedstrijden mee te kunnen draaien !

Binnen kort fotosessie maken en een poseerkuur uitstippelen. :D

Hazimix zei:

Je heb zeker het wiel uitgevinden he!!!!!!!!!!!!!
Arnold is zo ook groot geworden he.
En van hoeveelheiden schikken we hier niet zo gauw hoor.
Maar ben wel benieuwt naar je stats en je kuur verleden want we zijn nooit te oud om te leren.
En geef eens een paar kuur voorbeelden want misschien hebben we er nog wat aan.

Tenslotte moeten we nog groeien!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes een leerling.

14 jaar met de sport bezig en in de begin jaren begeleid door Guiseppe Deiana, Frans Padberg en Bert de Pauw.

En nog steeds k*t adviezen geven ??? , want 70 mg dbol slik jij geen 10 weken want dan schijdt jij witte stront uit als je geen leverbeschermer gebruikt. :D

Laatst bewerkt:
Klopt het wiel is al uitgevonden en ja het klopt Arnold is er ook groot mee geworden en dan snap ik niet dat de huidige aankomende bodybuilders zich het liefste volpompen met een skala aan middelen.

Ze zullen wel geld genoeg hebben ! ???

Wat momenteel ook helemaal "HOT"is hier in het Oosten is STH...hebben ze ergens gelezen dat je er "reuzengroei" of "gigantisme"van kunt krijgen en dat de prof het ook gebruiken, nou dan moeten ze het ook maar hebben voordat ze zelf eens een keer een "normale"kuur hebben gehad !

Er word maar gespoten en geslikt en begeleiding ho maar! :mad:

Ik weet dat er weinig sportscholen zijn die zich nog bemoeien met Bodybuilders, ze zijn ons liever kwijt dan rijk. Ze hebben liever een zootje spinners die 1 keer in de week komen, dan de fanatieke trainers die toch alleen maar de apparatuur slopen.

Toen ik zelf begon met trainen hoorde je het woord "anabolica" bijna nooit, momenteel zitten ze nog in de proefweek knaapjes van 15 a 16 jaar en ze komen meteen na je toe om te vragen wat ik gebruik en waar ze het kunnen kopen.

Nou daar beginnen we dus niet aan, ik vertel ze netjes dat ik niet gebruik...al dik 10 jaar train, veel eet en goed train.

Is natuurlijk hypokriet, maar waar blijven we dan als ik het hun eerlijk vertel.

Voor je het weet laten ze zich van alles aansmeren en weten ze eens niet hoe ze moeten trainen, eten en wat voor een gevolgen het kan hebben als je op zo'n jonge leeftijd er mee begint.

Want er is rotzooi genoeg tekoop en begelieding is er niet !

Hier mijn kuur voor de aankomende 12 weken:

week 1 25mg D-bol p/d, 400 mg Deca en 500 mg Testo
week 2 40mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 3 50mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 4 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 5 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 6 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 7 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 8 50mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 9 40mg D-bol p/d, 600 mg Deca, 500 mg Testo en 120mcg Clen
week10 25mg D-bol p/d, 400 mg Deca, 500 mg Testo en 120mcg Clen
Week11 120mcg Clen
week12 120mcg Clen

Klaar ! ;)

benny205 zei:

En nog steeds k*t adviezen geven ??? , want 70 mg dbol slik jij geen 10 weken want dan schijdt jij witte stront uit als je geen leverbeschermer gebruikt. :D

Lezen !!! In de piek van je kuur !

Ben het met je eens dat dat niet 10 weken lang kan.

Het is natuurlijk niet voor iemand bestemt die net zijn eerste kuurtje pakt, je moet alwat in je mouwen hebben ! ;)

Wat blijkbaar wel kan, is van alles door elkaar gebruiken en je bankrekeing flink zien slinken en maar hopen dat je aan het einde van de kuur er nog iets aan over houd in positieve zin !

Van die jonkies heb je inderdaad gelijk in, die moeten eerst maar eens een aantal jaren naturel trainen. En wat iedereen zich naar binnen duwt en spuit moet hij ook zelf weten.

Nu even over je schema, dat ziet er op zich goed uit, alleen zou ik persoonlijk dbol geen 10 weken gebruiken maar dat moet je natuurlijk zelf weten. En het opbouwen heeft volgens mij ook geen zin, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Verder rest veel suc6 ermee.

Er word zoveel gesproken over wel opbouwen of meteen van af het begin knallen en later afbouwen.

Bij mij reageerd het lichaam zo het beste en zo heb ik het al meerder kuren gedaan en het bevalt me goed !

Ik hoop dat de ervaren jongens de jonkies iets kunnen leren en dat ze er dan zelf ook onderzoek naar doen.

En niet naar die wilde verhalen op de sportschool luistreren, want bij de meeste verhalen komen ze tien kg aan binnen twee weken aan pure spiermassa.

Ik dus vragen wat ze gebruiken, want dat wil ik natuurlijk ook. :D

En ja hoor ze gebruiken een tabletje gekocht uit een van ander blad of gekocht via een kennnis van een vriendje en daar weer een vriendje van en eten ho maar en laten we het maar niet hebben over de training want dan springen je echt de tranen in de ogen !

Het liefst 10 oefeningen a 25 sets a 30 herhalingen voor het bovenlichaam, meestal borst en armen , maar benen trainen :( Nee, dat is te zwaar en kost teveel moeite.

train alles of train niets !

Hazimix zei:
[..]

Ik hoop dat de ervaren jongens de jonkies iets kunnen leren en dat ze er dan zelf ook onderzoek naar doen.

[..]

En als de jonkies, ondersteund door wetenschappelijke theorie, de ervaren, maar misschien ietwat in hun oude manieren vastgeroestte, jongens ook nog wat bij kunnen brengen hebben we hier een win-win situatie. :)

Ik snap jou mening Hazimix,maar onderbouw het op en af bouw verhaal eens van de D-boll :D

Sorry dat ik misschien een beetje vastgeroest en ben blijven hangen in die goeie ouwe tijd, maar ik heb ook geschreven bij het aanmelden dat ik misschien ook nog wel wat kan leren.

Niemand weet alles, dat weet er maar een ! ;)

Dus kom maar op met je materie !!! :)

Terug
Naar boven