AndroidHealthClinic

massa kuur

Hazimix zei:
Misschien een verhoogde leverwaarde ;) !

Heb er nooit negatieve problemen mee gehad, dus als het werkt en mijn lichaam geeft aan dat ie het aan kan, dan blijf ik daar bij !

Kan wel van alles gaan proberen, maar je weet niet hoe je erop reageerd en ga je er niet lekker op, dan is het zonde van de tijd en het geld. :(

Ik zeg altijd, werkt het en voel je je er goed bij, blijf erbij en loop niet te experimenteren !

Vrij simpel toch ! :D
Maar zolang je niks anders probeer weet je ook niet of er andere combie's zijn waar je misschien wel veel beter op zou gaan.
Hetzij beter kwaliteit spieren door minder vocht vast te houden zodat je aan het eind van de rit je netto resultaten toch beter zullen zijn.

adrbeest zei:
Maar zolang je niks anders probeer weet je ook niet of er andere combie's zijn waar je misschien wel veel beter op zou gaan.
Hetzij beter kwaliteit spieren door minder vocht vast te houden zodat je aan het eind van de rit je netto resultaten toch beter zullen zijn.

Ach ik heb van alles la geprobeerd, dus ... :)

Anavar, Primo, Oxy, Finaject, Andriol enz. enz.

Toen die combi, toen dat... de begeleiders kwamen steeds met wat anders.

Uiteindelijk bleef D-bol, Test en Deca het beste bij mij te werken.

Finaject mocht er ook wel zijn, maar niet meer origineel te krijgen.
Wel een slapaftreksel van de Fina van begin jaren 90.

Elk lichaam reageerd anders...dus vooor iemand anders kan het wel niets zijn.

Jaaaa. je zult toch een beetje moeten zoeken ! :)

Hazimix zei:
Ach ik heb van alles la geprobeerd, dus ... :)

Anavar, Primo, Oxy, Finaject, Andriol enz. enz.

Toen die combi, toen dat... de begeleiders kwamen steeds met wat anders.

Uiteindelijk bleef D-bol, Test en Deca het beste bij mij te werken.

Finaject mocht er ook wel zijn, maar niet meer origineel te krijgen.
Wel een slapaftreksel van de Fina van begin jaren 90.

Elk lichaam reageerd anders...dus vooor iemand anders kan het wel niets zijn.

Jaaaa. je zult toch een beetje moeten zoeken ! :)
Je kan de fina ook zelf maken en geloof me het voelt het zelfde aan als de parabolan die er toen was.
Je proeft het gewoon naar de injectie in je mond.
Maak het zelf altijd op 100mg/ml en geloof me het werk.

adrbeest zei:
Je kan de fina ook zelf maken en geloof me het voelt het zelfde aan als de parabolan die er toen was.
Je proeft het gewoon naar de injectie in je mond.
Maak het zelf altijd op 100mg/ml en geloof me het werk.

Nou dan mag je mij wel eens vertellen, als je dat natuurlijk wil, hoe je het maakt.

Toender tijd, begin jaren 90, werd ik er zo gigantisch sterk zonder irritante bijwerkingen dat ik het jammer vind dat het niet meer verkrijgbaar is.

Zou het graag weer willen gebruiken ! :D

En die smaak vergeet ik ook nooit weer :p . vlak na het te hebben geinjecteerd !

Topmiddel !!! :cool:

Hazimix zei:
Nou dan mag je mij wel eens vertellen, als je dat natuurlijk wil, hoe je het maakt.

Toender tijd, begin jaren 90, werd ik er zo gigantisch sterk zonder irritante bijwerkingen dat ik het jammer vind dat het niet meer verkrijgbaar is.

Zou het graag weer willen gebruiken ! :D

En die smaak vergeet ik ook nooit weer :p . vlak na het te hebben geinjecteerd !

Topmiddel !!! :cool:
Tren is gewoon als poeder verkrijgbaar (wel ff zoeken), injects zijn vrij eenvoudig te maken, zie sticky in dit board.
Persoonlijk denk ik als je het hebt over die dosissen, kan je een punt hebben dat niet elk lichaam even goed reageerd op eenzelfde dosis, en dus sommigen echt hoog moeten gaan om hetzelfde effect te bereiken. Alleen denk ik dat de grens van 50 mg (dbol) overschrijden voor bijna niemand een aanzienlijke toegevoegde waarde heeft, buiten dan idd die extra last voor de lever.
Maar shoit, verder ben ik wel akkoord met wat je zegt.

is die trenbolone van GS minder dan de parabolan van vroeger? parabolan heeft een iets sneller ester of niet?

TylW zei:
Clen is GEEN anti catabool middel, men heeft studies gedaan bij dieren waarbij het zo was, maar bij mensen werkt het anders. Maar goed, dat laat ik in het midden als je jezelf daar goed bij voelt.QUOTE]

mijn praktijkervaring met clen na de kuur was supergoed massabehoud en krachtbehoud dus ik denk dat die studies van de kleuterschool komen

Er zijn genoeg mensen die het daarmee niet eens zijn, bijv bigcat
Je kan het ook verklaren als je weet hoe clen werkt, bij mensen dus als fatburner, en FB zijn meestal catabool. Zoals ik zei: neem je eigen conclusies, maar er is geen zekerheid dat het anti catabool werkt.

Terug
Naar boven