AndroidHealthClinic

massa kuur

ScHrOeFjE zei:
Ik snap jou mening Hazimix,maar onderbouw het op en af bouw verhaal eens van de D-boll :D

Wat ik gebruik is al zo'n oud kuurschema, volgens mij al uit de tijd dat de Neanderthalers hier nog woonde.

Ik heb van alles al geprobeerd, schrikeffect...meteen een hoop erin pompen en als een dolle stier door de sportschool lopen. :mad:

Nee, dat was een fijne ervaring met mezelf en voor de mensen om me heen.

Toen was er weer wat nieuws...langzaam opbouwen en aan het einde van de kuur op je top zitten van het gebruiken.

Nou lekker fijn....de hele kuur merk je iets ... ben je klaar met de kuur zit je zo vol dat het niet meer leuk is na al die weken kuren en wil je rust, maar het giert dan door je lichaam :(

Bij mij werkte het primadiesysteem nog het beste, dus daar heb ik me maar aan vastgehouden. :D

Langzaam je lichaam laten wennen, in de tussentijd effe een bloedtestje, mocht het niet goed zijn kun je met weinig schade stoppen (mag ik hopen :p ) en rustig naar de piek en ook rustig weer afbouwen.

Waarom veranderen als het goed gaat !

Hazimix

uh even voor de duidelijkheid, zeg je nou een aantal post terug dat jij willem jonkman bent of zag k dat nou verkeerd

• Topic Starter Topic Starter
mrJ bedankt voor je reactie,

Ik moet toegeven dat jouw schema er toch iets beter uit ziet.
Effe de volgende vragen nog:
Jij zegt dus vanaf wk3 beginnen met 500iu HCG.
a.is deze te mengen met deca en testo of moet dit apart worden gespoten.
b.500iu is een kleine hoeveelheid,hoe spuit je een kleine hoeveelheid in,nou heb ik gelezen dat je dit kan mengen met gedestileerd water?klopt dat?en hoe doe je dat.

Graag je reactie hierop.

MVG,
Hitman

a) Dat dien je apart te doen aangezien HCG op waterbasis is. Je kan de HCG zowel intramusculair als onderhuids doen.

b) Ze worden vaak verkocht per 2500IU. Mengen met 5ml gesteriliseerd water en je hebt 500IU /ml die je 60dagen in de koelkast kan bewaren.

Je hoeft alleen steeds de naald te wisselen en daarna 1ml te zetten.

hazimix zei:
En wat mijn lever betreft, laat tijdens kuren iedere twee weken een bloedtest doen en om de twee maand een bloedspiegel laten maken en mijn leverwaarden zien er nog steeds goed uit.

zo moet het. weet je tenminste of die dboll weinig of veel schade bij je aanricht. eindelijk iemand die vanuit praktijkervaring spreekt en niet vanuit de boekskes.

Hazimix zei:
Ja, ik hoor het al . Jullie schrikken van die hoeveelheid. :eek:

Ik ben er zelf mee groot geworden en hele generaties met mij ! :cool:

Wat tegenwoordig de trent is jezelf helemaal volpompen met Test en Deca en het liefst tien verschillende middelen door elkaar dan lijkt het ook nog wat zo'n hele apotheek thuis. :rolleyes:

Jezelf helemaal lek prikken en niet begrijpen dat een ander met de basismiddelen meer massa kweekt en harder eruit ziet en minder aan het einde verliest dan het Dr. Krankenstein-recept wat jij aan het pompen bent.

En wat mijn lever betreft, laat tijdens kuren iedere twee weken een bloedtest doen en om de twee maand een bloedspiegel laten maken en mijn leverwaarden zien er nog steeds goed uit.

Ga maar een avond goed zuipen, kijk dan maar eens naar je leverwaarde.... zul je schrikken hoe ze ervoor staat.
Ik denk dat jij nog veel gaat botsen in dit forum als je op deze manier denkt.
Het lijkt alsof je dianabol als basismiddel ziet en injecteren meestal als ongezond ziet. laten we wel wezen, injecteren is gezonder dan pillen slikken. En dianabol is in principe niet nodig in een kuur, je kan net zo goed kortwerkende test of tren gebruiken, veel gezonder en geeft minstens dezelfde massa en kracht.

70 mg dianabol is gewoon overdrijven man, 50 mg is de maximum dosis , vraag dat maar aan andere moderators en vets hier en op de grootste AAS boards zoals bodybuilding.com en anabolic review of CEM.

Dit board basseerd zich op wetenschappelijke studies, en gebruikerservaringen. Wij hebben mensen hier die atleten begeleiden en verdomd goed weten wat nodig is voor een goede cycle. Ik heb nog nooit die personen het gebruik van deze dosissen zien verdedigen. Ik raad je aan wat studie te doen, je weet wel waar je van groeit, maar dat betekend nog niet dat je weet hoe een goede cycle er ideaal uitziet, met de kennis die men nu heeft.

Hazimix zei:
Klopt het wiel is al uitgevonden en ja het klopt Arnold is er ook groot mee geworden en dan snap ik niet dat de huidige aankomende bodybuilders zich het liefste volpompen met een skala aan middelen.

Ze zullen wel geld genoeg hebben ! ???

Wat momenteel ook helemaal "HOT"is hier in het Oosten is STH...hebben ze ergens gelezen dat je er "reuzengroei" of "gigantisme"van kunt krijgen en dat de prof het ook gebruiken, nou dan moeten ze het ook maar hebben voordat ze zelf eens een keer een "normale"kuur hebben gehad !

Er word maar gespoten en geslikt en begeleiding ho maar! :mad:

Ik weet dat er weinig sportscholen zijn die zich nog bemoeien met Bodybuilders, ze zijn ons liever kwijt dan rijk. Ze hebben liever een zootje spinners die 1 keer in de week komen, dan de fanatieke trainers die toch alleen maar de apparatuur slopen.

Toen ik zelf begon met trainen hoorde je het woord "anabolica" bijna nooit, momenteel zitten ze nog in de proefweek knaapjes van 15 a 16 jaar en ze komen meteen na je toe om te vragen wat ik gebruik en waar ze het kunnen kopen.

Nou daar beginnen we dus niet aan, ik vertel ze netjes dat ik niet gebruik...al dik 10 jaar train, veel eet en goed train.

Is natuurlijk hypokriet, maar waar blijven we dan als ik het hun eerlijk vertel.

Voor je het weet laten ze zich van alles aansmeren en weten ze eens niet hoe ze moeten trainen, eten en wat voor een gevolgen het kan hebben als je op zo'n jonge leeftijd er mee begint.

Want er is rotzooi genoeg tekoop en begelieding is er niet !

Hier mijn kuur voor de aankomende 12 weken:

week 1 25mg D-bol p/d, 400 mg Deca en 500 mg Testo
week 2 40mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 3 50mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 4 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 5 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 6 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 7 60mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 8 50mg D-bol p/d, 600 mg Deca en 500 mg Testo
week 9 40mg D-bol p/d, 600 mg Deca, 500 mg Testo en 120mcg Clen
week10 25mg D-bol p/d, 400 mg Deca, 500 mg Testo en 120mcg Clen
Week11 120mcg Clen
week12 120mcg Clen

Klaar ! ;)
Ik zie wel dat je nog heel veel oude achterhaalde principes naleeft. Arnold is er groot mee gewrden dus het zal wel goed zijn. Arnold was genetisch gewoon heel goed aangelegd, wat niet wil zeggen dat zo iemand ideaal voorbeeld is om te volgen. Bovendien moet je zeker niet geloven dat hij 14 5mg tabs slikte, de hoeveelheden toen waren bijlange niet zo hoog. Ondertussen weet men dat kuren veel beter kan, op een gezondere en meer effectieve manier.
Op en afbouwen is achterhaalt, dat weet ongeveer heel de nieuwe generatie bodybuilders. En dat is omdat ze kijken naar studies, niet omdat ze zichzelf "volpompen" en nogmaals 60 mg dianabol is nergens voor nodig. 50 mg is de max en zat voor iedereen.
Als je deca zo hoog dosseerd dan is het de bedoeling dat je test ook hoger gaat, om je libido te beschermen, maar ook omdat test altijd de basis is.

Je begint je kuur juist beter met een frontload omdat de injectables dan sneller een stabiele bloedwaarde zorgen. Dus opbouwen is totaal zinloos en contraproductief.

Clen is GEEN anti catabool middel, men heeft studies gedaan bij dieren waarbij het zo was, maar bij mensen werkt het anders. Maar goed, dat laat ik in het midden als je jezelf daar goed bij voelt.

De kuur die je hier post zal natuurlijk heel wat massa opleveren, maar het kan gezonder, beter en effectiever.

Verder dat je fitness instructeur bent zegt natuurlijk niets. Ook daar zitten er tussen die oude principes blijven volgen, ik zie het elke dag, tijden veranderen man, en zo ook de wetenschap.

Op dit punt heb je gelijk:

Toen ik zelf begon met trainen hoorde je het woord "anabolica" bijna nooit, momenteel zitten ze nog in de proefweek knaapjes van 15 a 16 jaar en ze komen meteen na je toe om te vragen wat ik gebruik en waar ze het kunnen kopen.
En niemand zal dat goedkeuren hier.

Arnold deed het ook zo , klopt dat deed hij ook gelukkig had Arnold de munten om zo nu en dan een nieuwe lever aan te schaffen en wie weet wat meer nog allemaal. Je schema is op zich wel efectief maar de d-boll is gewoon een bullshit verhaal. 6 weken tot max 40 mg en dan heb je het gehad, massa met deze kuur zal je wel aanzetten omdat de combi deca test en d-bol gewoon bij iedereen werkt ! Maar ik raad j aan een kuur als dit niet in bv een wedstrijd voorbereiding te nemen anders win je wel op zeker de most looks like a waterbed pose

hitman zei:
he guys,

Ben rond de 1.81meter en weeg ruim 100kg met een vetpercentage van 15%.
Wil binnenkort gaan kuren voor voor flink wat massa,want wil binnen 2 jaar schoon 115kg gaan wegen.
week1-2 : 35mg dianabol per dag
week1-2 : 1000mg testo ent./ 800 deca
week3-8 : 500 mg testo ent.
week3-8 : 400 mg deca
week9-10: 100mg winstrol om de dag
week9-10: Hcg 5000iu en/of Nolvadex

Jullie reactie graag,is dit een goede massakuur of jullie jullie nog op of aanmerkingen.

greets,

Hitman
Je eerste kuur? Waarom dan winstrol erbij? Het gaat je niet hard maken. Cutten maakt je hard.
Je kuurt omdat je massa wil aanzetten. Je denkt misschien alles te kunnen bereiken in 1 enkele cycle, maar dat idee werkt gewoon niet.
In een relatief korte tijd van 10-12 weken is het onmogelijk om kilo's spiermassa te winnen, die bovendien nog moeten vastgehouden worden en dan ook nog eens te cutten en hardheid te bekomen.

Doe je massa cycle, ga voor alle winst die je eruit kan halen, maar doe dit dan ook met massa middelen...

Omdat een eerste kuur niet veel nodig heeft, kan je goed vooruit gaan met deze cycle:

1-2 750 mg test/week
3-10 500 mg test/week
1-10 300-400 mg equipoise/week

Als je dianabol gebruikt dan 35-40 mg/dag van week 1 tot 5 a 6

Week 13-14-15 begin je nolvadex 40-40-20 mg/dag geen hcg nodig in deze kuur. Maar ik raad wel aan het in huis te hebben.

TylW zei:
Ik zie wel dat je nog heel veel oude achterhaalde principes naleeft. Arnold is er groot mee gewrden dus het zal wel goed zijn. Arnold was genetisch gewoon heel goed aangelegd, wat niet wil zeggen dat zo iemand ideaal voorbeeld is om te volgen. Bovendien moet je zeker niet geloven dat hij 14 5mg tabs slikte, de hoeveelheden toen waren bijlange niet zo hoog. Ondertussen weet men dat kuren veel beter kan, op een gezondere en meer effectieve manier.
Op en afbouwen is achterhaalt, dat weet ongeveer heel de nieuwe generatie bodybuilders. En dat is omdat ze kijken naar studies, niet omdat ze zichzelf "volpompen" en nogmaals 60 mg dianabol is nergens voor nodig. 50 mg is de max en zat voor iedereen.
Als je deca zo hoog dosseerd dan is het de bedoeling dat je test ook hoger gaat, om je libido te beschermen, maar ook omdat test altijd de basis is.

Je begint je kuur juist beter met een frontload omdat de injectables dan sneller een stabiele bloedwaarde zorgen. Dus opbouwen is totaal zinloos en contraproductief.

Clen is GEEN anti catabool middel, men heeft studies gedaan bij dieren waarbij het zo was, maar bij mensen werkt het anders. Maar goed, dat laat ik in het midden als je jezelf daar goed bij voelt.

Maar dat je fitness instructeur bent zegt niets.

Het klopt fitness trainer zegt inderdaad niets. Men wou alleen iets over me weten.

Ik ben inderdaad iemand die opgevoed is met bodybuilding oude sT.

En heb veel mee getraind en mee mogen lopen met bodybuilders met indruk wekkende titels.

Ik noem een naam Guiseppe Deiana... dat moet je genoeg zeggen. Zoniet verdiep je er maar eens in ! :D

De huidige generatie is de generatie waar alles wetenschappelijk onderbouwd moet worden.

Het hele internet afsurfen en alle bladen lezen en boeken verslinden.

En op het laatst niet meer weten wat wel klopt en wat niet.

Ervaar het zelf en deel het met de mensen om je heen, trek dan je conclussie.

Nee, gewoon met zijn allen achter de wetenschap aanlopen. ???

Die hebben het altijd aan het rechte eind...ervaring telt niet meer, als je het niet wetenschappelijk heb onderzocht.

Ze spreken elkaar vaak tegen, de ene zegt dit en heeft het onderbouwd, maar een dag later zegt de volgende weer dat het niet mogelijk is en daar gaan we weer.

Het zal altijd een welles, nietes spelletje blijven.

Vraag het aan de top van nederland of de olympia's en vraag ze maar eens waar ze groot mee zijn geworden !

Je zult verbaast staan... emmers vol met D-bol, liters test en deca.

Gezond is natuurlijk wat anders, maar als je heden dag de top wilt bereiken, nou veel plezier.

Het is zeker heel belangrijk dat je weet wat je doet en dat je jezelf regelmatig laat controleren en niet op die wilde verhalen afgaat die je hoort in de sportscholen.

Laten we er voor zorgen dat we veilig en op een verandwoorde manier groot worden !!! :)

Hazimix

Hazimix zei:
Wat ik gebruik is al zo'n oud kuurschema, volgens mij al uit de tijd dat de Neanderthalers hier nog woonde.

Ik heb van alles al geprobeerd, schrikeffect...meteen een hoop erin pompen en als een dolle stier door de sportschool lopen. :mad:

Nee, dat was een fijne ervaring met mezelf en voor de mensen om me heen.

Toen was er weer wat nieuws...langzaam opbouwen en aan het einde van de kuur op je top zitten van het gebruiken.
Juist daarom, langzaam opbouwen is bullshit. Je lever gaat echt niet wennen aaan gif, het verwerkt wat er verwerkt kan worden. Het meeste stress komt op je lever bij een éénmalige dosis, daarom dat men tabs vaak verdeeld over de dag. Maar 1 week 30 dan een week 40 en zo verder dat is zinloos, je lever werkt continu door dus als je dosissen zacher wil doen aankomen, dan doe je dit door ze te verdelen, niet door een hele week te weinig te nemen en dan de week erop veel teveel.

Maar om terug te komen op het taperen: als je zelf hebt gemerkt dat langzaam opbouwen niet werkt, waarom dan sowieso nog opbouwen en afbouwen? Het is gewoon zinloos, onderzoeken bewijzen het , resultaten bewijzen het. Je neemt gewoon je dosis en houd je daaraan heel de kuur lang.
Het feit dat je levertests doet is prima, het bewijst dat je el degelijk inzit met je gezondheid en dat je verantwoord kuurt. Maar blijf jezelf wel aanleren en blijf niet bij oude principes. Primamide heeft geen nut, niet voor je gezondheid en zeker niet voor je resultaten. Ik kan je een studie laten zien met bloedaarden waaruit blijkt dat frontloaden beter werkt dan opbouwen, en de kans op puisten en test schommelingen is veel minder.

Nou lekker fijn....de hele kuur merk je iets ... ben je klaar met de kuur zit je zo vol dat het niet meer leuk is na al die weken kuren en wil je rust, maar het giert dan door je lichaam :(

Bij mij werkte het primadiesysteem nog het beste, dus daar heb ik me maar aan vastgehouden. :D

Langzaam je lichaam laten wennen, in de tussentijd effe een bloedtestje, mocht het niet goed zijn kun je met weinig schade stoppen (mag ik hopen :p ) en rustig naar de piek en ook rustig weer afbouwen.

Waarom veranderen als het goed gaat !

Hazimix
Heb je buiten alles wat je al geprobeerd hebt, ooit al eens het systeem gebruikt wat ik hier kom te zeggen? Zelfde dosis gedurende de hele kuur, een dosis waarvan je weet dat ze werkt voor jouw, zonder te hoog te zijn? Waarom aan oude principes vasthouden als je weet dat er beter zijn, die minstens zo goed werken? Waarom niet uitproberen wat vele hier en elders weten en erkennen als ideaal kuren? Je bent op de goede weg, je weet welke stack goed werkt, maar alles kan beter, vergeet dat niet.

Hazimix zei:
Het klopt fitness trainer zegt inderdaad niets. Men wou alleen iets over me weten.

Ik ben inderdaad iemand die opgevoed is met bodybuilding oude sT.

En heb veel mee getraind en mee mogen lopen met bodybuilders met indruk wekkende titels.

Ik noem een naam Guiseppe Deiana... dat moet je genoeg zeggen. Zoniet verdiep je er maar eens in ! :D

De huidige generatie is de generatie waar alles wetenschappelijk onderbouwd moet worden.
Als je bedoeld de goeroes en trainers, klopt men zoekt nu via de wetenschap én via ervaringen uit wat het beste werkt. Ipv vroeger enkel via uitproberen en mar zien of het werkt. Persoonlijk zie ik niet in wat er mis is met een bevestiging uit de wetenschap, meestal zeggen ze toch hetzelfde als wat bodybuilders ontdekt hadden, alleen komt het wat jaren later. :)

Het hele internet afsurfen en alle bladen lezen en boeken verslinden.

En op het laatst niet meer weten wat wel klopt en wat niet.

Ervaar het zelf en deel het met de mensen om je heen, trek dan je conclussie.

Nee, gewoon met zijn allen achter de wetenschap aanlopen. ???
Dat is fout, maar je kan de 2 ook combineren en proberen zoeken naar een link. Is het niet veel geruststellender als je extra bevestinging hebt van wat je zelf hebt ervaren? Niet alles moet volgens de boekjes, maar meestal zal je zien dat wat uit onderzoek blijkt, vaak wel de juiste weg is.

Die hebben het altijd aan het rechte eind...ervaring telt niet meer, als je het niet wetenschappelijk heb onderzocht.

Ze spreken elkaar vaak tegen, de ene zegt dit en heeft het onderbouwd, maar een dag later zegt de volgende weer dat het niet mogelijk is en daar gaan we weer.
Ook waar, maar soms kan je wel degelijk een rode draad vinden, en dat moet je niet negeren. Zoveel mogelijk de 2 combineren, nogmaals dat is de sleutel tot succes IMO.

Het zal altijd een welles, nietes spelletje blijven.

Vraag het aan de top van nederland of de olympia's en vraag ze maar eens waar ze groot mee zijn geworden !

Je zult verbaast staan... emmers vol met D-bol, liters test en deca.

Gezond is natuurlijk wat anders, maar als je heden dag de top wilt bereiken, nou veel plezier.

Het is zeker heel belangrijk dat je weet wat je doet en dat je jezelf regelmatig laat controleren en niet op die wilde verhalen afgaat die je hoort in de sportscholen.

Laten we er voor zorgen dat we veilig en op een verandwoorde manier groot worden !!! :)

Hazimix
Er zullen wel pro's zijn die maar spuiten en slikken en zien wat er gebeurd, er zijn er ook die verstandiger zijn. Maar goed, ik sta altijd achter een verstandige aanpak, niet alleen uit ervaringen van anderen, tenslotte is elk lichaam anders en zal anders reageren op een bepaalde dosis of stof.

TylW zei:
Als je bedoeld de goeroes en trainers, klopt men zoekt nu via de wetenschap én via ervaringen uit wat het beste werkt. Ipv vroeger enkel via uitproberen en mar zien of het werkt. Persoonlijk zie ik niet in wat er mis is met een bevestiging uit de wetenschap, meestal zeggen ze toch hetzelfde als wat bodybuilders ontdekt hadden, alleen komt het wat jaren later. :)

Dat is fout, maar je kan de 2 ook combineren en proberen zoeken naar een link. Is het niet veel geruststellender als je extra bevestinging hebt van wat je zelf hebt ervaren? Niet alles moet volgens de boekjes, maar meestal zal je zien dat wat uit onderzoek blijkt, vaak wel de juiste weg is.

Ook waar, maar soms kan je wel degelijk een rode draad vinden, en dat moet je niet negeren. Zoveel mogelijk de 2 combineren, nogmaals dat is de sleutel tot succes IMO.

Er zullen wel pro's zijn die maar spuiten en slikken en zien wat er gebeurd, er zijn er ook die verstandiger zijn. Maar goed, ik sta altijd achter een verstandige aanpak, niet alleen uit ervaringen van anderen, tenslotte is elk lichaam anders en zal anders reageren op een bepaalde dosis of stof.

Ik vind het ook zeer goed dat de wetenschap zich daar ook mee bemoeit en dat deden ze in mijn begin tijd ook. Toen was de beste methode wat ze uitgevonden hadden om jezelf zoveel mogelijk vol tepompen en zo zwaar mogelijk te trainen. En dan maar hopen dat je het lichamelijk en vooral geestelijk het trekt. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest. Lekker gek doen en maar kijken waar je uitkomt. Mij niet gezien. De belangrijkste les die ik geleerd heb van Deiana is "Luister naar je lichaam !". Op die manier ben ik op een kuur en trainingsschema gekomen die het beste bij mij past.

Wat ik momenteel een heel groot probleem vind is dat de nieuwe generatie jongens en meisjes natuurlijk, te snel grijpen naar de middelen en dat degelijke begeleiding er niet is.
Ze hebben iets gelezen en dat moeten ze dan ook hebben, ze laten zich voorlichten door iemand die hun de middelen kan verstrekken en diegene denkt maar aan een ding :GELD !!!
Zelf word ik vaak op de sportschool aangesproken door beginners.
Ze zitten nog in de proefweek en zien mij lopen en komen me vragen wat ik gebruik en waar ze het kunnen kopen.
Ze noemen zo alle middelen op !!! :eek: Lang leve het net !
Daar begin ik dus niet aan... er zijn er genoeg die het wel doen om zo een centje bij te kunnen verdienen...TUIG IS HET ! :mad:
Als je ze dan vertelt dat je hard traint en al dik 14 jaar lang en goed eet, staan ze je raar aan tekijken, want ze weten het wel, maar ze krijgen het van mij niet te horen.
Eerst heel hard en lang trainen. Je lichaam leren kennen en weten hoe je moet trainen en eten en dan, kunnen ze er een keer aan gaan denken.
Nee dat duurt ze te lang en een paar weken later zie je ze lopen met rood doorbloede ogen, onder de puisten en en zo wild als een stier.
Vorige week nog liep ook zo'n jochie door een school waar ik aan het trainen was. Hij ging te keer als een beest, wist niet wat hij aan het doen was en "knap" het bloed spoot hem uit de neus. Je kon meteen zien wie hem die rotzooi had verkocht, liep met een rode kop weg, maar hij is door de eigenaar gelukkkig wel in de kraag gegrepen.

Ik vind het goed dat dit forum is opgericht en hopelijk kunnen de jonkies iets met de ervaring van medetrainers.

Groeien is leuk, maar wel op de goede manier !!!

Hazimix

Hazimix zei:
Ik vind het ook zeer goed dat de wetenschap zich daar ook mee bemoeit en dat deden ze in mijn begin tijd ook. Toen was de beste methode wat ze uitgevonden hadden om jezelf zoveel mogelijk vol tepompen en zo zwaar mogelijk te trainen. En dan maar hopen dat je het lichamelijk en vooral geestelijk het trekt. Ik ben daar nooit een voorstander van geweest. Lekker gek doen en maar kijken waar je uitkomt. Mij niet gezien. De belangrijkste les die ik geleerd heb van Deiana is "Luister naar je lichaam !". Op die manier ben ik op een kuur en trainingsschema gekomen die het beste bij mij past.

Wat ik momenteel een heel groot probleem vind is dat de nieuwe generatie jongens en meisjes natuurlijk, te snel grijpen naar de middelen en dat degelijke begeleiding er niet is.
Ze hebben iets gelezen en dat moeten ze dan ook hebben, ze laten zich voorlichten door iemand die hun de middelen kan verstrekken en diegene denkt maar aan een ding :GELD !!!
Zelf word ik vaak op de sportschool aangesproken door beginners.
Ze zitten nog in de proefweek en zien mij lopen en komen me vragen wat ik gebruik en waar ze het kunnen kopen.
Ze noemen zo alle middelen op !!! :eek: Lang leve het net !
Daar begin ik dus niet aan... er zijn er genoeg die het wel doen om zo een centje bij te kunnen verdienen...TUIG IS HET ! :mad:
Als je ze dan vertelt dat je hard traint en al dik 14 jaar lang en goed eet, staan ze je raar aan tekijken, want ze weten het wel, maar ze krijgen het van mij niet te horen.
Eerst heel hard en lang trainen. Je lichaam leren kennen en weten hoe je moet trainen en eten en dan, kunnen ze er een keer aan gaan denken.
Nee dat duurt ze te lang en een paar weken later zie je ze lopen met rood doorbloede ogen, onder de puisten en en zo wild als een stier.
Vorige week nog liep ook zo'n jochie door een school waar ik aan het trainen was. Hij ging te keer als een beest, wist niet wat hij aan het doen was en "knap" het bloed spoot hem uit de neus. Je kon meteen zien wie hem die rotzooi had verkocht, liep met een rode kop weg, maar hij is door de eigenaar gelukkkig wel in de kraag gegrepen.

Ik vind het goed dat dit forum is opgericht en hopelijk kunnen de jonkies iets met de ervaring van medetrainers.

Groeien is leuk, maar wel op de goede manier !!!

Hazimix

goed verhaal kerel, maar jij zou dan toch als geen ander moeten weten dat 70 mg dbol uit den boze is?

Hazimix zei:

wat ik er mee bedoel te zeggen, je bent een kerel die weet waar je over praat, dat merk je aan elke post die je schrijft. daarom vind ik het zo tegenstrijdig dat je jezelf volstopt met 70 mg dbol, welliswaar niet de gehele kuur maar toch!

Ik zal maar zeggen vergeet dat ik die 70mg heb aangegeven.

Het is iets wat bij mij en anderen wel heeft gewrkt en dat jullie er van schrikken :eek: ...ok !!!

Laten we het net zo doen als Philips:

LET'S MAKE THINKS BETTER !!!

Hazimix zei:
Het is iets wat bij mij en anderen wel heeft gewrkt en dat jullie er van schrikken :eek: ...ok !!!

dat het zal werken geloof ik graag, ik ben alleen erg benieuwd wat 70 mg voor toegevoegde waarde heeft ten opzichte van 40

Latin spirit zei:
dat het zal werken geloof ik graag, ik ben alleen erg benieuwd wat 70 mg voor toegevoegde waarde heeft ten opzichte van 40

Misschien een verhoogde leverwaarde ;) !

Heb er nooit negatieve problemen mee gehad, dus als het werkt en mijn lichaam geeft aan dat ie het aan kan, dan blijf ik daar bij !

Kan wel van alles gaan proberen, maar je weet niet hoe je erop reageerd en ga je er niet lekker op, dan is het zonde van de tijd en het geld. :(

Ik zeg altijd, werkt het en voel je je er goed bij, blijf erbij en loop niet te experimenteren !

Vrij simpel toch ! :D

Terug
Naar boven