Fitness Seller

massa kuurtje voor kickbokser

arab

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
Beste mensen,

heb een vraagje over een kuurtje. ik ben een kickbokser 180 cm, 72 kg en wil over een tijdje zwaarder gaan vechten. ben 21 jaar en heb 2 jaar geleden een kuurtje test only van 10 weken gehad 250 per week. Mijn vraag is wat voor soort kuur kan ik gebruiken om toch massa aan te komen maar dat ik ook niet al te langzaam zou worden. mijn conditie moet ook goed blijven. het liefst wil ik zo een 78 kg wegen max 82 kilo. Welke aas zou ik kunnen gebruiken en hoelang zou die kuur moeten worden.

ik train trouwens 4 keer per week aan kickboksen en train daarna een half uurtje fitness krachttrainingen. graag wat reacties en alvast bedankt

Beste mensen,

heb een vraagje over een kuurtje. ik ben een kickbokser 180 cm, 72 kg en wil over een tijdje zwaarder gaan vechten. ben 21 jaar en heb 2 jaar geleden een kuurtje test only van 10 weken gehad 250 per week. Mijn vraag is wat voor soort kuur kan ik gebruiken om toch massa aan te komen maar dat ik ook niet al te langzaam zou worden. mijn conditie moet ook goed blijven. het liefst wil ik zo een 78 kg wegen max 82 kilo. Welke aas zou ik kunnen gebruiken en hoelang zou die kuur moeten worden.

ik train trouwens 4 keer per week aan kickboksen en train daarna een half uurtje fitness krachttrainingen. graag wat reacties en alvast bedankt

Hey kerel wat was je winst van je 10 wk kuur?
Zou er bijvoorbeeld halotestin bij kunnen nemen 20 mg ed voor 4wk.

• Topic Starter Topic Starter
ozgur, mijn winst was toen maar paar kilo 5 kilo ofzo. ik heb ze wel overgehouden, maar je zegt dus dat ik met halo 4 weken , de 80 kilo kan halen

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Hey kerel wat was je winst van je 10 wk kuur?
Zou er bijvoorbeeld halotestin bij kunnen nemen 20 mg ed voor 4wk.

ozgur, mijn winst was toen maar paar kilo 5 kilo ofzo. ik heb ze wel overgehouden, maar je zegt dus dat ik met halo 4 weken , de 80 kilo kan halen

Gewoon eten moet genoeg zijn op jouw leeftijd samen met wat gewichtjes trainen...

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Waarom ik dat vraag is, dan zou je bijvoorbeeld jezelfde kuur ietsjes meer doseren en met halo stacken. Dit zeg ik omdat veel kickboxers dit samen gebruiken. Ik zeg absoluut niet dat je 80 kilo daarmee zal halen, want dat ligt puur aan je voedingen trainschema.
Als je bang bent omdat je langzamer zal worden, heb ik halo bij geroepen. Maakt namelijk aggresiever en je kan veel meer incasseren dan normaal.
Heb zelf geen ervaring hier in, maar een aantal vrienden hebben dit ervaren.
Je zou bijv. ook test p nemen ipv test e. Slaat sneller in en houdt minder vocht vast.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Halo geeft geen massa, goed eten wel.

+1

Had ik eigenlijk moeten zeggen, maar je was me voor:D

Eten is eigenlijk de key woord voor alles. AAS komt er alleen bij als hulpmiddel.

jongens mag ik gewoon een antwoord op mijn vraag, graag

Beetje test icm bold...gaat het vele eten je ook beter af.
Heb eens gelezen dat Joop Kasteel een hele poos op alleen bold heeft gestaan.

oke dus test plus halo, en hoelang zou die kuur moeten worden en wat is de dosis voor test?? bedankt alvast

Maar arab hoelang train je eigenlijk nu?
Je zou nog ook natuurlijk veel naturel kunnen behalen.
Je bent 21, dus niet gelijk denken oooh ik kan nu maar beter gaan kuren

Halo vindt ik niet geschikt voor je doelstelling..

Waarom ik dat vraag is, dan zou je bijvoorbeeld jezelfde kuur ietsjes meer doseren en met halo stacken. Dit zeg ik omdat veel kickboxers dit samen gebruiken. Ik zeg absoluut niet dat je 80 kilo daarmee zal halen, want dat ligt puur aan je voedingen trainschema.
Als je bang bent omdat je langzamer zal worden, heb ik halo bij geroepen. Maakt namelijk aggresiever en je kan veel meer incasseren dan normaal.
Heb zelf geen ervaring hier in, maar een aantal vrienden hebben dit ervaren.
Je zou bijv. ook test p nemen ipv test e. Slaat sneller in en houdt minder vocht vast.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

+1

Had ik eigenlijk moeten zeggen, maar je was me voor:D

Eten is eigenlijk de key woord voor alles. AAS komt er alleen bij als hulpmiddel.

oke dus test plus halo, en hoelang zou die kuur moeten worden en wat is de dosis voor test?? bedankt alvast

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Maar arab hoelang train je eigenlijk nu?
Je zou nog ook natuurlijk veel naturel kunnen behalen.
Je bent 21, dus niet gelijk denken oooh ik kan nu maar beter gaan kuren

ivm kickboksen kan ik niet te vaak gaan fitnessen en moeilijk massa trainingen. Ik train al 3 jaar ongeveer 3/4 in week fitness. maar dat is maar een half uur na me kickboks training. Mijn eetschema is ook door mijn trainer gemaakt maar die kilotjes komen maar niet, voor de rest drink/ rook ik niet.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Halo vindt ik niet geschikt voor je doelstelling..

wat zou jij aanraden voor mijn doelstelling , bedankt alvast

1-8 wk Test P 100mg eod
4-8 wk Halotestin 20 mg ed
9-12 wk nolvadex 20 mg ed

Zou zelf aan dit denken, maar zie graag suggesties van andere gasten.

dag kerel,
je bent kickboxer, waarom doe je geen anavar kuurtje?
is mild je word er sterk van, en wat je krijgt zijn goede spieren.
je word er ook niet traag van.
het is maar een advies

vg

boldenone,masteron en test propionate zijn beste middelen voor gevechtsport

en met een anavar kuur zou ik de 80 kg kunnen bereiken? en wat kan ik houden na me kuur, graag meer informatie erover

misschien kan je zelf een keer wat op gaan zoeke,, je ben toch geen kleuter.

zoek is wat op www.google.nl

heheheh oke menn

Terug
Naar boven