XXL Nutrition

massa kuurtje voor kickbokser

Nog een halfuur training (met als doel massa te winnen), na je kickbokstraining? Ik snap niet hoe je het doet :D

en met een anavar kuur zou ik de 80 kg kunnen bereiken? en wat kan ik houden na me kuur, graag meer informatie erover

Kerel, je bent net zo'n vogeltje dat alles voorgekauwd krijgt en dan braken wij alle informatie in je bek en jij hoeft alleen te slikken!

Je bent 21, hebt al een kuur achter de rug en nog ken je er niets van, ga eens deftig lezen en eten.

Beste middelen voor u zijn:
Anavar
Test
Bold
Geen winstrol!

Succes verder.

In de eerste plaats meer gaan eten! Je wil na de kuur toch niet gelijk al je massa weer verliezen omdat je zo weinig eet??
Als je van nature een lichtgewicht bent moet je veel eten, al helemaal met 4 intensieve kickbokstrainingen erbij! Ik heb zelf ook gekickbokst en normaal kun je daarna echt geen goede krachttraining meer afwerken. Ik betwijfel echt of je zo de 80kg gaat halen zonder goede training en voeding maar succes...

Boldenone lijkt me de beste keus.

Re:

Ik post niet vaak.... al heel lang niet eigenlijk maar als het om vechtsporten, uithoudingsvermogen, explosieve kracht en agressie gaat heb ik toch wel een beetje verstand.(vind ik zelf dan he)

Bold is goed voor je eetlust maar wat betreft het verbeteren van uithoudingsvermogen doet het niet veel meer als test. Ook test verhoogd je hematocrietwaarde. Als vechtsporter moet je snel en explosief zijn en wat je altijd moet voorkomen is dat je te snel teveel zwaarder wordt of teveel vocht gaat vast houden. Wat ook een veel gemaakte fout is, is de dosis. Er wordt teveel gebruikt voor een vechtsporter. Als je die fout maakt heb je kans dat je bloeddruk hoger wordt en het is bewezen dat een verhoogde bloeddruk dodelijk is voor je uithoudingsvermogen. Zoek het web er maar op na.

Wat betreft Anavar heb ik verhalen gehoord over extreme onverklaarbare pomp in de spieren. Ik heb dit echter zelf nooit ervaren en weet dus niet of het waar is.

Dan Halo. Halo en dat weten de meeste denk ik wel is monsterlijk voor vechtsporters. Het verhoogd je agressie je wordt sterker, explosiever EN ... je hematocrietwaarde worden hoger. Perfect, alleen je wordt er niet zwaarder van. Persoonlijk vind ik dit een aantal perfecte eigenschappen alleen voor jou doel misschien niet ultiem. Het heeft ook een aantal nadelen 1 ervan is je lever.

Ik denk dat je met een niet te hoge dosis test beter af bent als boldone. 150mg per week max winstrol of oxandrolone elke dag en halo erbij. Maar zelf zoeken is ook niet moeilijk want een heel tijd geleden was ik net als jou en ging ik eerst vragen voordat ik ging zoeken.

Deze wijsheden staat ook op deze link:

[Link niet meer beschikbaar]

Succes en voor de rest zeg ik ZELLUUUF.

Heb meerdere malen gelezen dat je van anavar zo'n enorme pomp krijgt tijdens een (kickbox) training dat het echt enorm zwaar trainen is.
Ik had dit ook met test. Teveel herhaling liep ik zo vol kon bijna niets meer.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Persoonlijk zou ik tremedes advies volgen.
Maat van me (freefighter toen) heeft ook Test + bold genomen en werd er echt niet
traag van. Wel vies veel sterker en zwaarder.

6 weken anadrol 100 mg per dag.
is de 80 wel gehaald hoor.
maar hoe je dan eruit ziet...

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de adviezen. ik ga erover zoeken wat het beste kan zijn, en graag meer adviezen hoe meer hoe beter.

nog 1 vraag : welke aas zijn voor de droge massa

Everything is peanuts compared to a high crit, dus EPO.

bedankt voor de adviezen. ik ga erover zoeken wat het beste kan zijn, en graag meer adviezen hoe meer hoe beter.

nog 1 vraag : welke aas zijn voor de droge massa
2 jaar geleden zou je finaal de grond in geboord zijn op dit board met die stats die je hebt en totaal geen kennis. Ga jezelf is een beetje inlezen in plaats van gelijk alles vragen!

• Topic Starter Topic Starter
ok men maar sommigen mensen geven antwoorden op me vragen, degenen die dat irritant vinden hoeven niet me vragen niet eens te lezen. ik d8 dat ik hier gewoon wat kan leren, denk je dat ik niet zit te zoeken en te lezen erover . maar bedankt

voor droge massa.
primo
anavar
test prpoionate
winstrol
test e

vg

he, waarom niet alleen stanozolol?

ik weet niet of je begeleiding krijgt met je fitness, maar ik denk dat je nu puur traint met het doel om je kickboksen te verbeteren, waarschijnlijk pak je lichte gewichten, en maak je veel herhalingen.
ga eens wat hoger zitten in het gewicht en pak minder herhalingen.
het lanzamer worden door zwaarder te trainen is echt al jaren achterhaald, zolang je gewoon goed blijft kickboksen, en je trainingen goed pakt word je niet, of niet merkbaar trager. ik ben van mening dat je trouwens eerst beter gewoon naturel wat gewicht kunt pakken, eet je wel tussen je trainingen door? als je een uurlang aan het verbranden bent en je vooraden niet weer aanvult, heefd trainen gewoon weinig zin na je kickboksles. in het begin wil het wel, en zul je wel wat kilo's kunnen pakken, maar na een tijdje houd het gewoon op. hoelang ben je nu trouwens bezig met kickboksen? vecht je wedstrijden? zoja in welke klasse? is het het wel waard om zwaarder te worden? ben je lichter niet beter af ivb met tegenstanders? dit zijn allemaal dingen die je je serieus moet gaan afvragen voordat je ook maar begint te twijfelen oer anabolen gebruik. vecht je op een niveau dat je niet zonder anabolen kunt mee doen, zou ik het zelf ook overwegen.

als je na alles toch besluit te willen gebruiken, zou ik persoonlijk voor stanozolol gaan, en niet gaan aanklooien met allerlei middelen!

anavar maakt je agresiever, maar dit wil je niet eens, want als je op een goed niveau vecht weet je dat je juist bekeken moet vechten!

stanozolol maakt je niet veel agressiever en is een redelijk mild middel.

je zult niet veel kilo's aan komen, maar daar in tegen staat dat je wel krachtwinst zult boeken, en je weinig vocht zult vasthouden, dit wil je namelijk ook niet als kickbokser.

denk na over de dingen die ik hier boven heb geschreven voor dat je aan iets begit!

als je wel persé iets wilt gebruiken, zou ik zoals gezegt stanozolol nemen,

6 weken 40mg per dag, dit is 10mg beneden het normale.
dan misschien nog een weekje afbouwen met 20mg per dag.

dit in combinatie met een ander training en voedings patroon zou je al een heel stuk kunnen helpen.

er gaan nu mensen zeggen: nee pak maar dit of dat, omdat je er veel sneller veel zwaarder van wordt, zou ik er eerst even op willen wijzen dat bodybuilden een andere sport is dan kickboksen!

he, waarom niet alleen stanozolol?

ik weet niet of je begeleiding krijgt met je fitness, maar ik denk dat je nu puur traint met het doel om je kickboksen te verbeteren, waarschijnlijk pak je lichte gewichten, en maak je veel herhalingen.
ga eens wat hoger zitten in het gewicht en pak minder herhalingen.
het lanzamer worden door zwaarder te trainen is echt al jaren achterhaald, zolang je gewoon goed blijft kickboksen, en je trainingen goed pakt word je niet, of niet merkbaar trager. ik ben van mening dat je trouwens eerst beter gewoon naturel wat gewicht kunt pakken, eet je wel tussen je trainingen door? als je een uurlang aan het verbranden bent en je vooraden niet weer aanvult, heefd trainen gewoon weinig zin na je kickboksles. in het begin wil het wel, en zul je wel wat kilo's kunnen pakken, maar na een tijdje houd het gewoon op. hoelang ben je nu trouwens bezig met kickboksen? vecht je wedstrijden? zoja in welke klasse? is het het wel waard om zwaarder te worden? ben je lichter niet beter af ivb met tegenstanders? dit zijn allemaal dingen die je je serieus moet gaan afvragen voordat je ook maar begint te twijfelen oer anabolen gebruik. vecht je op een niveau dat je niet zonder anabolen kunt mee doen, zou ik het zelf ook overwegen.

als je na alles toch besluit te willen gebruiken, zou ik persoonlijk voor stanozolol gaan, en niet gaan aanklooien met allerlei middelen!

anavar maakt je agresiever, maar dit wil je niet eens, want als je op een goed niveau vecht weet je dat je juist bekeken moet vechten!

stanozolol maakt je niet veel agressiever en is een redelijk mild middel.

je zult niet veel kilo's aan komen, maar daar in tegen staat dat je wel krachtwinst zult boeken, en je weinig vocht zult vasthouden, dit wil je namelijk ook niet als kickbokser.

denk na over de dingen die ik hier boven heb geschreven voor dat je aan iets begit!

als je wel persé iets wilt gebruiken, zou ik zoals gezegt stanozolol nemen,

6 weken 40mg per dag, dit is 10mg beneden het normale.
dan misschien nog een weekje afbouwen met 20mg per dag.

dit in combinatie met een ander training en voedings patroon zou je al een heel stuk kunnen helpen.

er gaan nu mensen zeggen: nee pak maar dit of dat, omdat je er veel sneller veel zwaarder van wordt, zou ik er eerst even op willen wijzen dat bodybuilden een andere sport is dan kickboksen!

1. Ik wil je er even op wijzen dat de reden dat ik winny afraad het feit is dat het slecht is voor gewrichten en pezen. Als je constant kicks op je benen en armen krijgt zal het goed kunnen zijn dat er iets meer pijn gaat doen dan anders.

2. Anavar maakt je echt niet agressiever dan andere middelen, anavar geniet mijn voorkeur boven winny.

3. Je bent 20.

4. Hij wil massa en dan kom je af met winny, misschien dat je hiermee als 1e kuur iets mee kunt pakken van massa maar het is absoluut niet optimaal.

1. Ik wil je er even op wijzen dat de reden dat ik winny afraad het feit is dat het slecht is voor gewrichten en pezen. Als je constant kicks op je benen en armen krijgt zal het goed kunnen zijn dat er iets meer pijn gaat doen dan anders.

2. Anavar maakt je echt niet agressiever dan andere middelen, anavar geniet mijn voorkeur boven winny.

3. Je bent 20.

4. Hij wil massa en dan kom je af met winny, misschien dat je hiermee als 1e kuur iets mee kunt pakken van massa maar het is absoluut niet optimaal.

okee

1: anavar is geen middel om gewicht mee te pakken, en eigenlijk alleen geschikt voor krachttoename.

2. onderbouw dan eens waarom anavar je voorkeur geniet ten opzichte van winstroll

3. ja ik ben 20, en ik denk dat dat niet uitmaak, je kunt beter iemand van 20 hebben die weet waar hij over praat, dan iemand van 21, die wat denkt te weten.

4. als je mijn gehele post had gelezen, had je gelezen dat ik niet zeg dat je juist alleen stanozolol moet gebruiken, hij kan zijn hele trainingschema omgooien, en zo goede resultaten bereiken.

5. er zijn veel vechtsporters en ook zeer bekende, die zweren bij stanozolol, omdat het bij vechtsport gewoon een goed ondersteunend middel is, moet ik dit ook nog gaan verdedigen, of uitleggen waarom?

6. wat zijn jouw ervaringen met kickboksen?

7. heb je ervaring met sportspecifiek gebruik van medicijnen/of ervaringen met sportspecifieke trainingsvormen?

Toch straf dat die middelen zijn toegelaten in kickboxwedstrijden....

okee

1: anavar is geen middel om gewicht mee te pakken, en eigenlijk alleen geschikt voor krachttoename. Ik heb nergens advies gegeven om anavar te gebruiken voor gewichtstoename, in feite is mijn advies voor hem om te eten en niets te gebruiken.

2. onderbouw dan eens waarom anavar je voorkeur geniet ten opzichte van winstroll. Winny en var zijn in veel opzichten gezelfde kwa resultaat alleen dat je van anavar geen broze gewrichten en pezen hebt, van anavar krijg je zelfs sterkere.

3. ja ik ben 20, en ik denk dat dat niet uitmaak, je kunt beter iemand van 20 hebben die weet waar hij over praat, dan iemand van 21, die wat denkt te weten. Ik weet meer dan je denkt, laten we het gebash maar achterwege houden.

4. als je mijn gehele post had gelezen, had je gelezen dat ik niet zeg dat je juist alleen stanozolol moet gebruiken, hij kan zijn hele trainingschema omgooien, en zo goede resultaten bereiken. Ik heb heel je post met aandacht bekeken maar jij de mijne precies niet.

5. er zijn veel vechtsporters en ook zeer bekende, die zweren bij stanozolol, omdat het bij vechtsport gewoon een goed ondersteunend middel is, moet ik dit ook nog gaan verdedigen, of uitleggen waarom?
En de groep volgen als een schaap is altijd de beste oplossing die er is, niet zelf denken gewoon volgen.

6. wat zijn jouw ervaringen met kickboksen? Ik heb een tijdje gekickbokst voor mijn plezier, overweeg het om er terug mee te beginnen.

7. heb je ervaring met sportspecifiek gebruik van medicijnen/of ervaringen met sportspecifieke trainingsvormen? Ja, training voor kracht en spierhypertrophie (wat de TS zelf ook wil)

Punt 5 mag je nog uitleggen als je wil, ik zit te verlangen om in jouw kennis te baden.

en daarkomt nog bij dat je bij ieder middel last hebt van bijwerkingen, met glucosamine kun je al veel gewrichtsproblemen oplossen MITS die er komen, want dat is nog niet gezegt. als er peesontstekingen zouden optreden is het inderdaad af te raden een kuur door te zetten. maar nogmaals het is niet gezegt dat dit gebeurd, verder heb je met bodybuilding waarschijnlijk een grotere kans op pees blesures, dan met kickboksen.

een peesblesure ontstaat vaak omdat iemand te snel te veel gewicht wil pakken, de spieren groeien 6 keer zo snel als de pezen, en dit leverd problemen op.

daarbij komt ook nog dat als je technisch goed bezig bent met de mooie kickbokssport je helemaal niet op gewichten, of in de buurt van gewrichten, en dus pezen schopt, of stoot.

als je doelt op een low-kick, wil ik je er op wijzen dat je op het voorste bovenbeenspier mikt(musculus vastus lateralis) en dat er dus een betrekkelijk kleine kans is dat je een pees raakt.

de kans is natuurlijk niet uitgesloten dat je geraakt word op je pees, maar na jaren training moeten je pezen dit gewoon kunnen hebben

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

oja en ik zeg geen dingen om jou te bashen, ik vind het interresant dat we andere meningen hebben, en ik leer hier ook gewoon van!

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Toch straf dat die middelen zijn toegelaten in kickboxwedstrijden....

de middelen zijn niet toegelaten, maar omdat kickboksen officieel geen erkende sport in nederland is wordt er niet door de overheid op gecontroleerd, en de bonden die er zijn in nederland hebben gewoon niet de financiele middelen om dopingstesten te kunnen betalen.

verder is het ook niet te doen om iedere nieuweling maar te gaan testen

en daarkomt nog bij dat je bij ieder middel last hebt van bijwerkingen, met glucosamine kun je al veel gewrichtsproblemen oplossen MITS die er komen, want dat is nog niet gezegt. als er peesontstekingen zouden optreden is het inderdaad af te raden een kuur door te zetten. maar nogmaals het is niet gezegt dat dit gebeurd, verder heb je met bodybuilding waarschijnlijk een grotere kans op pees blesures, dan met kickboksen. We hebben het niet over ontsteking maar de eigenschap van winstrol zelf die het collageen broos maakt.

een peesblesure ontstaat vaak omdat iemand te snel te veel gewicht wil pakken, de spieren groeien 6 keer zo snel als de pezen, en dit leverd problemen op. Je kan er geen getal op plakken, teveel variabelen de rest is goed maar TS wil zwaarder worden dus zal hij meer gewicht moeten nemen.

daarbij komt ook nog dat als je technisch goed bezig bent met de mooie kickbokssport je helemaal niet op gewichten, of in de buurt van gewrichten, en dus pezen schopt, of stoot. Juist maar de wereld is niet perfect.

als je doelt op een low-kick, wil ik je er op wijzen dat je op het voorste bovenbeenspier mikt(musculus vastus lateralis) en dat er dus een betrekkelijk kleine kans is dat je een pees raakt.

de kans is natuurlijk niet uitgesloten dat je geraakt word op je pees, maar na jaren training moeten je pezen dit gewoon kunnen hebben

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

oja en ik zeg geen dingen om jou te bashen, ik vind het interresant dat we andere meningen hebben, en ik leer hier ook gewoon van!

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

de middelen zijn niet toegelaten, maar omdat kickboksen officieel geen erkende sport in nederland is wordt er niet door de overheid op gecontroleerd, en de bonden die er zijn in nederland hebben gewoon niet de financiele middelen om dopingstesten te kunnen betalen.

verder is het ook niet te doen om iedere nieuweling maar te gaan testen

Ik ga slapen.

ok men maar sommigen mensen geven antwoorden op me vragen, degenen die dat irritant vinden hoeven niet me vragen niet eens te lezen. ik d8 dat ik hier gewoon wat kan leren, denk je dat ik niet zit te zoeken en te lezen erover . maar bedankt
Je bent gewoon echt niet klaar om te kuren naar mijn mening. Bovendien haal je die 80kg mákkelijk door alleen maar veel te eten.
Ga maar eens 3 maand dubbele hoeveelheden eten en je weegt zo 80kg. En als dat niet lukt zul je misschien die 80kg wel halen met behulp van anabolen, maar even hard weer verliezen!!! Je moet namelijk wel genoeg eten om die nieuwe spiermassa te behouden, anders breekt je lichaam die even hard weer af.

Je bent gewoon echt niet klaar om te kuren naar mijn mening. Bovendien haal je die 80kg mákkelijk door alleen maar veel te eten.
Ga maar eens 3 maand dubbele hoeveelheden eten en je weegt zo 80kg. En als dat niet lukt zul je misschien die 80kg wel halen met behulp van anabolen, maar even hard weer verliezen!!! Je moet namelijk wel genoeg eten om die nieuwe spiermassa te behouden, anders breekt je lichaam die even hard weer af.

Ziezo dat was ook mijn advies.

Terug
Naar boven