Fitness Seller

massa kuurtje voor kickbokser

Of je in de vechtsport nou kuurt of niet, spieren en vocht zitten al gauw in de weg als je echt op niveau wilt komen. Dus afgezien van ijdelheid zie ik het nut niet van gerichte spieropbouw en kilo's pakken. Roids/doping dienen voornamelijk ter herstel, verbetering kracht/conditie, verhoging agressie.

De gemiddelde bodybuilder slaat een behoorlijk beschamende flater als hij een half uurtje onafgebroken moet gaan sparren, die zweet zich kapot, wil continue drinken en kan z'n ademhaling totaal niet ontspannen houden voor langere tijd, dat grote fysiek verreist veels te veel zuurstof aanvoer.

De gemiddelde vechtsporter kan geen half uur aan een stuk sparren.

Ik sta er best voor open dat er genoeg zijn die het gebruiken.

Maar als jij zonder bewijs een paar namen uit je mouw slingert wil ik natuurlijk wel ff weten hoe je daar in vredesnaam bij komt :rolleyes:. Iedereen op dit forum kan een paar namen noemen.. Dat zegt dus helemaal niks.

Ja, DASTER..gelijk/.
Die groote namen wat meneer Xtralage opnoemt,,,die gaan dus echt niet niemand aan de klok hangen dat hun gebruiken.
IK zei al het is maar net wat je van mama mee krijgt.
En trouwens ik zit op verschielende forums,,mix fight en ga zo maar door,,,daar komt heelemaal niks in voor wat met anabolen te doen heeft gek he.

daar komt heelemaal niks in voor wat met anabolen te doen heeft gek he.

Oh jawel, kijk maar eens naar de sponsors voor MMA-events in Nederland :D
Ik zal je helpen.

[Link niet meer beschikbaar]

Of je in de vechtsport nou kuurt of niet, spieren en vocht zitten al gauw in de weg als je echt op niveau wilt komen. Dus afgezien van ijdelheid zie ik het nut niet van gerichte spieropbouw en kilo's pakken. Roids/doping dienen voornamelijk ter herstel, verbetering kracht/conditie, verhoging agressie.

Om hier nog even op terug te komen, volgens jou zijn er dus geen gewichtsklasses meer nodig?

Wat is Alistair toch aan het doen... De ijdele kloot.

Oh jawel, kijk maar eens naar de sponsors voor MMA-events in Nederland :D
Ik zal je helpen.

[Link niet meer beschikbaar]
oeps,,,sorry,,,,maar die sponsering is wel heel erg overzichtelijk.
kerel die site kende ik heelemaal niet.

Om hier nog even op terug te komen, volgens jou zijn er dus geen gewichtsklasses meer nodig?

Wat is Alistair toch aan het doen... De ijdele kloot.

groeten van kanaal

het gaat niet specifiek over die site, het gaat over de eerste sponsor die vrij veel voorkomt als sponsor, zelf op de affiches van events.

Of je in de vechtsport nou kuurt of niet, spieren en vocht zitten al gauw in de weg als je echt op niveau wilt komen. Dus afgezien van ijdelheid zie ik het nut niet van gerichte spieropbouw en kilo's pakken. .

Zwaarder wegen heeft meerderde voordelen denk aan in een hogere klasse mee kunnen draaien met de big boys.
Daarnaast kan zwaarder wegen in de ring zeker een voordeel zijn niet zozeer qua snelheid maar qua kracht vanzelfsprekend.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven