MuscleMeat

massa kuurtje voor kickbokser

Dat is klinklare onzin in de vechsportwereld zijn vele grote namen die kuren en daardoor aankomen.

kerel het is maar net wat je mee krijgt van moeders...
en je moet niet denken dat die groote namen 20 kg zijn aangekomen,met roids.
En dan nog zon klink klaare opmerking,van me zou ik zien dat je b*ch tits zou hebben,,ga ik daar lekker op rammen,,,dan gaan je armen zo omlaag

als je zo nodig bij de 80 kilo wil komen pak een weightgainer.

kerel het is maar net wat je mee krijgt van moeders...
en je moet niet denken dat die groote namen 20 kg zijn aangekomen,met roids.
En dan nog zon klink klaare opmerking,van me zou ik zien dat je b*ch tits zou hebben,,ga ik daar lekker op rammen,,,dan gaan je armen zo omlaag

Je schrijft eerst dat een goede kickboxer niet kan aankomen en vervolgens geen 20 kg. Wat is het nu? Het heeft geen zin om met jou hierover verder te discussieren post gewoon geen onzin.

bob-sapp.jpg

:D

Helemaal mee eens , Bjorn Bregy mooi voorbeeld.
je zal uiteraard misschien iets langzamer worden maar ook veel lichaamsgewicht wat je er in kunt gooien.

Bjorn Bregy is een redelijk goede vechter.
Badr Hari, Melvin Manhoef en Peter Aerts allemaal roids gebruikt..........

Waar baseer je dat eigenlijk op dat ze roids hebben gebruikt?

Puur om het feit dat ze groot zijn? Zijn ze er een keer mee gepakt?

Daar ga ik geen antwoord op geven maar je kan er zeker van uitgaan dat het klopt. Kan nog wel even doorgaan met namen noemen die gebruiken in de kickboxwereld dat is niks nieuws is "algemeen bekend".
Joop Kasteel is volgens mij tot nu toe een van de weinige die er eerlijk in het openbaar voor uit is gekomen.

Lijkt me eerder roddelpraatjes. En roddelpraatjes kunnen ook 'algemeen' bekend worden ;)

Maar je mag natuurlijk niet vertellen wie jouw geheime 'informant' is :D

edit: ff voor de duidelijkheid: Xtralarge pastte snel zn post aan, maar eerst stond er dat hij zn info heeft een zeer betrouwbare bron, maar dat hij er verder niks over wilde zeggen.

Met andere woorden, kans is groot dat hij maar wat in het wildeweg lult :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Maar je mag natuurlijk niet vertellen wie jouw geheime 'informant' is :D

edit: ff voor de duidelijkheid: Xtralarge pastte snel zn post aan, maar eerst stond er dat hij zn info heeft een zeer betrouwbare bron, maar dat hij er verder niks over wilde zeggen.

Met andere woorden, kans is groot dat hij maar wat in het wildeweg lult :rolleyes:

pfff wat een conclusie ..........einstein! hahahaha

• Topic Starter Topic Starter
ja maar komop man je ziet het toch wel van manhoef, overeem, le banner en zulke vechters. die hebben echt wel gebruikt , je meot er eens opletten en hele wedstrijden bekijken en vergelijken van 1 van die vechters, in de ene wedstrijd zijn ze agressiever, sneller en spieren voller of juist tegenovergestelde. zowiezo de wedstrijd van overeen tegen badr hari zie je dat die overeem zich vol heeft gespoten...

maar met alleen juiste voeding en goed slapen kunnen kickboksers moeilijk aankomen dat is 1 ding wat zeker is.

ja maar komop man je ziet het toch wel van manhoef, overeem, le banner en zulke vechters. die hebben echt wel gebruikt , je meot er eens opletten en hele wedstrijden bekijken en vergelijken van 1 van die vechters, in de ene wedstrijd zijn ze agressiever, sneller en spieren voller of juist tegenovergestelde. zowiezo de wedstrijd van overeen tegen badr hari zie je dat die overeem zich vol heeft gespoten...

maar met alleen juiste voeding en goed slapen kunnen kickboksers moeilijk aankomen dat is 1 ding wat zeker is.

+1 Van Overeem weet ik het niet zeker maar als ik hem zie durf ik er wel geld op te zetten dat hij ook heeft gebruikt. Onze DBB E-held Daster slaat zo ongelooflijk de plank mis met zijn stelling dat dit gelul is.

Overigens in Nederland en Japan is ook geen controle op doping ik begrijp dat niet?

Ik geloof wel dat er genoeg zijn die het gebruiken. Ik geloof alleen niet dat ze het persoonlijk aan Xtralarge verteld hebben :rolleyes: En hij pretendeert het 100% zeker te weten.

Ben ik trouwens de 'e-held' :roflol: Jij kwam gelijk met een roffe PM dat ik mn post moest aanpassen over die informant :roflol:
Waarom post je dat soort posts als informant prijsgeven.....? Past dat svp even aan.

Ik geloof wel dat er genoeg zijn die het gebruiken. Ik geloof alleen niet dat ze het persoonlijk aan Xtralarge verteld hebben :rolleyes: En hij pretendeert het 100% zeker te weten.

Ben ik trouwens de 'e-held' :roflol: Jij kwam gelijk met een roffe PM dat ik mn post moest aanpassen over die informant :roflol:

Nu geloof je het wel je bent gewoon een kind kan schijnbaar niet tussen de regels doorlezen moet voor elke statement bewijs hebben. Denk je nou werkelijk dat ik ga uitleggen hoe ik dat weet en van wie op een forum op het internet :roflol: Stop je hoofd niet op plaatsen waar het ontzettend donker is e-warrior.

Ik vroeg je vriendelijk om de post aan te passen omdat ik geen zin had in deze discussie maar het is je gelukt goed van je.....

Ik sta er best voor open dat er genoeg zijn die het gebruiken.

Maar als jij zonder bewijs een paar namen uit je mouw slingert wil ik natuurlijk wel ff weten hoe je daar in vredesnaam bij komt :rolleyes:. Iedereen op dit forum kan een paar namen noemen.. Dat zegt dus helemaal niks.

maar van bjorn breggy is het wel erg duidelijk met zijn gyno tietjes :D

Laatst bewerkt:
Of je in de vechtsport nou kuurt of niet, spieren en vocht zitten al gauw in de weg als je echt op niveau wilt komen. Dus afgezien van ijdelheid zie ik het nut niet van gerichte spieropbouw en kilo's pakken. Roids/doping dienen voornamelijk ter herstel, verbetering kracht/conditie, verhoging agressie.

De gemiddelde bodybuilder slaat een behoorlijk beschamende flater als hij een half uurtje onafgebroken moet gaan sparren, die zweet zich kapot, wil continue drinken en kan z'n ademhaling totaal niet ontspannen houden voor langere tijd, dat grote fysiek verreist veels te veel zuurstof aanvoer.

Terug
Naar boven