Fitness Seller

massa kuurtje voor kickbokser

Ziezo dat was ook mijn advies.
Snap niet dat iedereen allerlei kuuradvies geeft.

Is toch overduidelijk dat het hier om niet genoeg eten gaat. Bovendien is 4x week een halfuurtje krachttrainen, ná het kickboksen als je al helemaal opgebrand bent, bij lange na geen volwaardige gewichtsstraining te noemen. Niet voldoende om serieus massa aan te zetten iig.

Als vechtsporter heb je er niet zoveel baat bij als een BBer, je moet rekening houden met je pezen, gewrichten, conditie, flexibiliteit, snelheid, wendbaarheid en mobiliteit.

Zou gewoon 150 mg Test E zetten 12 weken om beter te herstellen van je trainingen, en daarbij krachtraining en je dieet op orde, dan komen die paar kilotjes die jij zoekt wel. Nakuurtje met nolva.

Verder is Halotestin het middel om de mate van agressie te bewerkstelligen die je zoekt als vechtsporter.

Als vechtsporter heb je er niet zoveel baat bij als een BBer, je moet rekening houden met je pezen, gewrichten, conditie, flexibiliteit, snelheid, wendbaarheid en mobiliteit.

Zou gewoon 150 mg Test E zetten 12 weken om beter te herstellen van je trainingen, en daarbij krachtraining en je dieet op orde, dan komen die paar kilotjes die jij zoekt wel. Nakuurtje met nolva.

Verder is Halotestin het middel om de mate van agressie te bewerkstelligen die je zoekt als vechtsporter.

+1

kijk ook op het forum van cutting edge muscle

• Topic Starter Topic Starter
eten doe ik goed , dus daar ligt het niet aan. zoals ik al heb verteld heb ik een speciale eetschema om bij te komen. maar met alleen eten lukt het niet denk ik. en ik train half uur daarna niet om massa te winnen want dat is ook belachelijk om zo te denken als ik een anderhalf uur alles verbrand en dan ook nog een half uurtje ga kilotjes tillen. het is om meer kracht te maken. want in wedstrijden heb je dat echt nodig want in de 3e ronde is het zwaar om alleen me vuisten bij elkaar te houden om te blokkken. is een combinatie van d-bol boldenone en test een goeie? wat zegge jullie ervan het, trouwens de kuur zal zowiezo over 6 maanden plaats vinden en niet eerder, bedankt voor reacties

Je wilt dus geen goed advies aannemen hé, als je die kuur wil doen moet je die gewoon doen.
Wij geven enkel advies.
Met dbol, test en bold zet je lekker veel water aan waar je loom van wordt + een dikke pomp krijgt als je gaat sparren.
Grtz

eten doe ik goed , dus daar ligt het niet aan. zoals ik al heb verteld heb ik een speciale eetschema om bij te komen. maar met alleen eten lukt het niet denk ik. en ik train half uur daarna niet om massa te winnen want dat is ook belachelijk om zo te denken als ik een anderhalf uur alles verbrand en dan ook nog een half uurtje ga kilotjes tillen. het is om meer kracht te maken. want in wedstrijden heb je dat echt nodig want in de 3e ronde is het zwaar om alleen me vuisten bij elkaar te houden om te blokkken. is een combinatie van d-bol boldenone en test een goeie? wat zegge jullie ervan het, trouwens de kuur zal zowiezo over 6 maanden plaats vinden en niet eerder, bedankt voor reacties
Tuurlijk kun je wel aankomen met alleen eten.

En blijkbaar eet je nu te weinig als je niet aankomt. Post anders eens je voedingsschema.

Ga eerst maar eens normaal eten!
Je maakt mij niks wijs dat je met dat gewicht niet kunt aankome.

dit is wat ik ongeveer elke dag eet,

7 uur 3 eiren , glas melk, 4 sneedjes brood met wat kaas.
10 uur goedemorgen pak, 4 sneedjes brood met kaas of salami, banaan en appel.
12 uur meestal een shoarma broodje en anders tonijn broodje.
3 uur als ik thuis ben eet ik wat fruit, noten chips,dat soort dingen.
6 uur sowieso een bord vol rijst met halve kip of tonijn(grote bord), en wat groente erbij.
daarna als toetje yoghurt, of baklava of iets zoets.

10.30 glas melk, zeker 5 a 6 sneedjes brood met kaas , olijven, en wat salade met komkommer en tomaten.

dat is dus wat ik zowiezo elke dag eet en wat ik herinner, eet nog buiten of op sportschool.

hopelijk is dit wel goed genoeg en anders graag reacties

6 uur sowieso een bord vol rijst met halve kip of tonijn(grote bord), en wat groente erbij.

10.30 glas melk, zeker 5 a 6 sneedjes brood met kaas , olijven, en wat salade met komkommer en tomaten.

dat is dus wat ik zowiezo elke dag eet en wat ik herinner, eet nog buiten of op sportschool.

Je hebt te lang tussenposen met eten.
het is beter als je elk 2 uur iets eet met meer eiwitten erbij.
Je eet ook bijna geen warme maaltijden, dat broodje shoarma kun je beter achterwegen laten, daar kom je alleen in buikvet mee aan.
Als dit je eetschema is eet je echt weinig en slecht kerel.
Lees je zelf even goed in bij de voeding sectie. Is zonde anders voor al je inspanning en neem dat echt van me aan.
Eerst je voeding in goede orde brengen, je hebt nog 6 maanden zeg je om te gaan kuren. je hebt 6 maanden de tijd.
Suc6 en wat ik dikzwart gemaakt heb, moet je echt uit je voeding schema halen, want dat is geen voeding. Dat heet junkfood!

Je hebt te lang tussenposen met eten.
het is beter als je elk 2 uur iets eet met meer eiwitten erbij.
Je eet ook bijna geen warme maaltijden, dat broodje shoarma kun je beter achterwegen laten, daar kom je alleen in buikvet mee aan.
Als dit je eetschema is eet je echt weinig en slecht kerel.
Lees je zelf even goed in bij de voeding sectie. Is zonde anders voor al je inspanning en neem dat echt van me aan.
Eerst je voeding in goede orde brengen, je hebt nog 6 maanden zeg je om te gaan kuren. je hebt 6 maanden de tijd.
Suc6 en wat ik dikzwart gemaakt heb, moet je echt uit je voeding schema halen, want dat is geen voeding. Dat heet junkfood!

Maar lees je ook in op anabolen en trainingschema's, want fitnessen na kickboxen zul je alleen maar van verzuren en dat zorgt voor spierafbraak.
Leer je zelf beter in te delen op je voeding en trainschema. Beter advies is er niet meer.

oke merci voor ieder die heeft gereageerd en ik ga lezen , lezen en lezen en wat aan mijn eetgewoontes doen en zal over 6 maanden wel terug komen

oke merci voor ieder die heeft gereageerd en ik ga lezen , lezen en lezen en wat aan mijn eetgewoontes doen en zal over 6 maanden wel terug komen

Goed kerel, zo begint iedereen eens met lezen.
Vragen kan je altijd stellen, maar heb geduld.
Lezen, lezen EN daarvan leren.
Leer je fouten zelf te ontdekken qua voeding en training.

jesus dit is echt een slecht eetpatroon als je er serieus voor wilt gaan!!!
jouw trainer gaf jou toch voedings advies?????
ik zou naar een andere sportschool gaan!
en kuren hoef jij nog lang niet mee te beginnen..

jah je moet natuurlijk niet vergeten dat ik geen bodybuilder ben , heb jij ooit een kickbokser gezien die elke 2 uur MOET eten, mijn eetschema zal niet al te goed zijn dat zou wel endaarom kom ik hier vragen natuurlijk.

jah je moet natuurlijk niet vergeten dat ik geen bodybuilder ben , heb jij ooit een kickbokser gezien die elke 2 uur MOET eten, mijn eetschema zal niet al te goed zijn dat zou wel endaarom kom ik hier vragen natuurlijk.

Ik denk dat je je doelen goed moet definieren en weten wat je daarvoor moet doen. Als je massa wil aankomen zal je een strict dieet moeten volgen anders ben je niet kuurwaardig.

Met een fatsoenlijk voeding- en trainingschema zou je kunnen overwegen om te gaan kuren .

test only voor 12 weken zou een goede optie zijn.
deca/test/diana is ook een goede kuur maar een stuk zwaarder(was mijn eerste)

Oke, Ik heb deze discussie met veel bewondering voor de verschillende adviezen gevolgd. Een kickboxer heeft andere doelstellingen dan een BBer. Ook vind ik het een beetje vreemd dat jij als vechter zo snel mogelijk die 6 kg erbij wil hebben. Als ik binnen 4 weken 6 kg aankom dan kan ik trainen wat ik wil maar krijg ik ze gewoon de wedstrijd daarop.

Als kickboxer moet je lekkere lange, sterke spieren hebben en over een flinke dosis uithoudingsvermogen en explosieve kracht beschikken. Als jij 250mg Test per week gaat nemen ga je jou doelstelling niet bereiken. Het enige wat er gebeurd is dat je bloeddruk omhoog gaat en je gaat lekker vocht vasthouden. Vocht is opzich is al een leuke uitdaging maar een hoge bloeddruk als conditie sporter gaat je je uithoudingsvermogen kosten. Verder is Stanozolol inderdaad minder voor je gewrichten maar als ervaren kickboxer heb je gevechtsconditie als het goed is en kunnen je gewrichten wel wat hebben. Anavar ben ik niet gek op ivm de pomp. Boldenone kan je nemen maar doet niet meer voor je hematocriet waarde als 150mg Test.

Mijn advies. 150mg Test per week (max) 40mg Winstrol elke dag of om de dag en HALOTESTIN. Halotestin is monsterlijk voor je kracht, hematocriet waarde en je agressie. Dus 150mg test (gaat je hematocriet waarde ook van omhoog). Winstrol ook die stimuleert de aanmaak van rode bloedlichaampjes. En dan natuurlijk HALOTESTIN heerlijk spul maar wel knetter slecht voor je schijnt. Maar aan de andere kant ik doe het ook nog steeds.

En voor de rest lekker vreten. En als ik naar jou dieet kijk vind ik dat niet echt het dieet van een kickboxer. Vet in beperkte mate heb je nodig he, zeker als je intensief conditie traint. En dat je niet bijkomt is ook onzin. Ik sport 3 á 4 uur per dag en als ik me laat gaan met mijn vreten ben ik binnen no time een paar kg zwaarder EN ik kan je wel vertellen op een bordje rijst met een klein k*t stukkie kip de avond voor de wedstrijd ga jij het niet fixen.

Overigens heb ik de indruk dat je snel peppie wedstrijden wil gaan doen in een hoge klasse en er met AAS wel snel denkt te komen. Nou geloof mij die andere jongens gebruiken het ook en weten er heeeeeeel veeeeeel vanaf. Dus begin te lezen op google, durf een boek te kopen en ga dingen doen.

Edit: Ik zou overigens lekker op de 75kg gaan zitten en middengewicht boksen. Veel mooier dan die grote, slome vechters.

Laatst bewerkt:
anavar, ik doe ook mma/thaibox en door het intensief sporte verbrand je veel, dus moeilijker massa vast te houde, (zelf geen kuurder) maar anavar daar krijg je zware krachtnoeme van en in combinatie met wat mamoth gainer en verder eten, eten en eten zal je wel wat kilo's aankomen :)

kuren is voor en kickboxer al heelmaal niks,,,je conditie gaat achteruit,,verzuringen ,,,en dan moet je constant je handen hoog houden,,,dat werkt niet kerel.
Met al die verhalen testo only,,deca,,,dianabol.
Als jij en goede kickboxer bent ,,kan je eten weat je wilt,je komt toch niet aan.

mijn advies blijf op je natuurlijke gewicht als wedstrijd vechter,je zal trager worden en nooit zo sterk als iemand die natural al 80kg weegt

kuren is voor en kickboxer al heelmaal niks,,,je conditie gaat achteruit,,verzuringen ,,,en dan moet je constant je handen hoog houden,,,dat werkt niet kerel. Met al die verhalen testo only,,deca,,,dianabol. Als jij en goede kickboxer bent ,,kan je eten weat je wilt,je komt toch niet aan.

Dat is klinklare onzin in de vechsportwereld zijn vele grote namen die kuren en daardoor aankomen.

Terug
Naar boven