T0mmekeDC Dutch Bodybuilder Lid sinds 13 jan 2007 Berichten 479 Waardering 1 21 nov 2007 Topic Starter Topic Starter #21 idd, vind ik ook massa oefeningen voor de groei! Daarom dat ik zeker squats, bench, deadlift en BOR in mn schema houdt ga er millitairy press tussengooien ook kickback enzo is dan meer voor aflijning en definitie, maar ga me nu paar maand op massa concentreren
idd, vind ik ook massa oefeningen voor de groei! Daarom dat ik zeker squats, bench, deadlift en BOR in mn schema houdt ga er millitairy press tussengooien ook kickback enzo is dan meer voor aflijning en definitie, maar ga me nu paar maand op massa concentreren
koef Freaky Bodybuilder Lid sinds 20 mrt 2007 Berichten 6.201 Waardering 184 Lengte 1m78 Massa 86kg 21 nov 2007 #22 Man je spieren kunnen maar op 1 manier groeien --> groter worden. Gene zever over aflijningsoefeningeskes nee, lager bf% = meer aflijning, punt.
Man je spieren kunnen maar op 1 manier groeien --> groter worden. Gene zever over aflijningsoefeningeskes nee, lager bf% = meer aflijning, punt.
koef Freaky Bodybuilder Lid sinds 20 mrt 2007 Berichten 6.201 Waardering 184 Lengte 1m78 Massa 86kg 22 nov 2007 #23 baka boko zei: Ik zie daar maar 2 presses. Ben het verder met Stahmixon eens, meer dan de heavy basics heb je niet nodig om te groeien. Forget kickbacks enzo Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ma en do bench en dips, di en za mp
baka boko zei: Ik zie daar maar 2 presses. Ben het verder met Stahmixon eens, meer dan de heavy basics heb je niet nodig om te groeien. Forget kickbacks enzo Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ma en do bench en dips, di en za mp
robintjuh Ripped Bodybuilder Lid sinds 15 mei 2007 Berichten 3.476 Waardering 1 22 nov 2007 #24 koef zei: Man je spieren kunnen maar op 1 manier groeien --> groter worden. Gene zever over aflijningsoefeningeskes nee, lager bf% = meer aflijning, punt. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... mee eens.
koef zei: Man je spieren kunnen maar op 1 manier groeien --> groter worden. Gene zever over aflijningsoefeningeskes nee, lager bf% = meer aflijning, punt. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... mee eens.