AndroidHealthClinic

Massakuur 1000mg Test E + 500mg Mast E

Trunks, leuk dat je je beter voelt zonder Nolva in je fl**ker, dat is ook niet zo apart, maar zonder zul je toch echt minder lekker herstellen. Kun je aankomen met theorie en praktijk boekjes enzovoorts maar iemand aanraden niet na te kuren vind ik ergens wel vrij gevaarlijk. Iemand kan zich best leuk voelen maar als z'n testlevels alsnog zwaar naar de t*fus zijn is het alsnog aardig ongezond.

Vind je kijk op dingen best interessant maar iemand aanraden niet na te kuren terwijl ie al met domme ideen komt vind ik weer minder tof.

Het bevalt mij best goed anders, libido is nog niet helemaal optimaal maar ik begin al weer PR's te zetten en al. Ook eigenlijk geen nakuur gedaan op paar daagjes chlomid na.

Ben nu 2.5 maand off. Na dikke 4 maand on.

Het bevalt mij best goed anders, libido is nog niet helemaal optimaal maar ik begin al weer PR's te zetten en al. Ook eigenlijk geen nakuur gedaan op paar daagjes chlomid na.

Ben nu 2.5 maand off. Na dikke 4 maand on.

Gelukkig dat je PR's zet, bedoel dat is toch een stuk belangrijker dan je gezondheid. Neem dus maar aan dat je geen bloedwaardes hebt laten testen anders had je dat direct al wel gezegd.

Gelukkig dat je PR's zet, bedoel dat is toch een stuk belangrijker dan je gezondheid. Neem dus maar aan dat je geen bloedwaardes hebt laten testen anders had je dat direct al wel gezegd.

+1. Nakuren zonder nolva, en kuren zonder het gebruik van HCG kan natuurlijk altijd, maar waarom zou je het laten als zowat alles erop wijst dat je er veel baat bij hebt?

Dat is net zoiets als met 1000 euro naar de stad gaan om spullen te kopen, en thuis komen met alleen maar spullen die je lelijk vindt :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik had tijdens mijn test/tren kuur last van gyno en is doormiddel van 10mg aromasin ed weggetrokken.
Echter voel ik tijdens deze kuur test/mast weer precies dezelfde harde knobbel onder mn tepel komen.. Ik dacht dat mast voornamelijk als AI gebruikt werd en vocht/gyno tegen zou gaan maar blijkbaar dus niet?
Wat raden jullie mij aan om te doen, zit in week 5. 10mg nolva ed? of gelijk weer aromasin pakken? Bij mijn test/tren kuur hielp de nolva totaal niet maar toen ik aromasin nam was het binnen 2 weken zo goed als helemaal weg.

Ik had tijdens mijn test/tren kuur last van gyno en is doormiddel van 10mg aromasin ed weggetrokken.
Echter voel ik tijdens deze kuur test/mast weer precies dezelfde harde knobbel onder mn tepel komen.. Ik dacht dat mast voornamelijk als AI gebruikt werd en vocht/gyno tegen zou gaan maar blijkbaar dus niet?
Wat raden jullie mij aan om te doen, zit in week 5. 10mg nolva ed? of gelijk weer aromasin pakken? Bij mijn test/tren kuur hielp de nolva totaal niet maar toen ik aromasin nam was het binnen 2 weken zo goed als helemaal weg.

Mast is geen AI. Wat het wel doet als androgeen is de androgeen-oestrogeen-verhouding in je lichaam laten stijgen, waardoor de kans op gyno kleiner wordt. Je zou 10 mg. nolva kunnen slikken, en 10 mg. aromasin EOD. Wellicht dat anderen met meer ervaring met aromasin verder advies kunnen geven :)

Zelf nooit mast genomen maar lijkt me echt een kut middel qua puur androgeen als je al last hebt van haaruitval, lichaamshaar groei etc.. ook lekker op lange termijn voor je prostaat.

Zelf nooit mast genomen maar lijkt me echt een kut middel qua puur androgeen als je al last hebt van haaruitval, lichaamshaar groei etc.. ook lekker op lange termijn voor je prostaat.

Tja, het is niet androgener dan test. Je wordt er wel ontzettend hard van tijdens een cut ;) En je libido gaat door depan :D

daar ben ik ook nog wel benieuwd naar.

Nee, net na men kuur ontslag gekregen dus kan ff geen bloedtesten. Hopelijk over een maandje wel.

Doe het nu ff op gevoel.

Hoezo niet androgener dan test? Test zet om in DHT en oestrogeen dan zou masteron toch androgener zijn?

Mast is niet androgener dan test, het is wel afgeleid van DHT, waardoor veel mensen denken dat masteron net zo slecht is voor bijvoorbeeld je prostaat en haaruitval. Met alle steroïden loop je natuurlijk deze risico's, maar DHT is een potentere activator van de androgene receptoren in deze gebieden. Dat testosteron aromatiseert naar oestrogeen heeft naar mijn weten niets te maken met hoe androgeen een middel is ;)

Mast is niet androgener dan test, het is wel afgeleid van DHT, waardoor veel mensen denken dat masteron net zo slecht is voor bijvoorbeeld je prostaat en haaruitval. Met alle steroïden loop je natuurlijk deze risico's, maar DHT is een potentere activator van de androgene receptoren in deze gebieden. Dat testosteron aromatiseert naar oestrogeen heeft naar mijn weten niets te maken met hoe androgeen een middel is ;)

Houdt mast niet ook het aromatase enzym bezig? Waardoor er in principe minder van je test omgezet zal worden? Of was dit enkel met primo zo?

Houdt mast niet ook het aromatase enzym bezig? Waardoor er in principe minder van je test omgezet zal worden? Of was dit enkel met primo zo?

Nee, mast is geen AI, en primo is ook geen AI. Beiden doen niets om aromatase tegen te gaan, aldus Big Cat en Galen. Jullie luisteren teveel naar Cools denk ik haha ;)

Mast en primo zorgen voor een stijging van de androgeen-oestrogeen balans, waardoor de kans op bijvoorbeeld gyno afneemt.

Nee, mast is geen AI, en primo is ook geen AI. Beiden doen niets om aromatase tegen te gaan, aldus Big Cat en Galen. Jullie luisteren teveel naar Cools denk ik haha ;)

Mast en primo zorgen voor een stijging van de androgeen-oestrogeen balans, waardoor de kans op bijvoorbeeld gyno afneemt.

Oh dat ik nog niet gelezen van Big Cat en Galen, heb je een link naar de post van hun hierover? :D Ik was namelijk in de veronderstelling dat het aromatase enzym wel kan binden aan primo, maar dit is inderdaad omdat ik het in Cools zijn topic heb gelezen :D

Oh dat ik nog niet gelezen van Big Cat en Galen, heb je een link naar de post van hun hierover? :D Ik was namelijk in de veronderstelling dat het aromatase enzym wel kan binden aan primo, maar dit is inderdaad omdat ik het in Cools zijn topic heb gelezen :D

Haha, ja ik sta zelf volledig achter de filosofie van Cools met zijn "less is more", maar hoewel zijn kennis groot is, is hij geen Big Cat uiteraard.

Kijk eens aan: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/vraag-big-cat-354485/index147.html#post8674932

• Topic Starter Topic Starter
Dus Masteron is geen AI, wat is dan het effect van masteron? Slechts vochtbeperking? Ik zit namelijk op 800mg mast e per week.. Dan is het idd geldverspilling en had ik beter wat anders kunnen pakken. Heb het voornamelijk gedaan voor vocht + gyno te beperken. De vocht beperkt het zeker, maar de gyno niet daar kan ik nu alsnog nolva+aromasin voor gaan pakken.

Terug
Naar boven