Fitness Seller

Massakuur 1000mg Test E + 500mg Mast E

Bezoekers in dit topic

Dus Masteron is geen AI, wat is dan het effect van masteron? Slechts vochtbeperking? Ik zit namelijk op 800mg mast e per week.. Dan is het idd geldverspilling en had ik beter wat anders kunnen pakken. Heb het voornamelijk gedaan voor vocht + gyno te beperken. De vocht beperkt het zeker, maar de gyno niet daar kan ik nu alsnog nolva+aromasin voor gaan pakken.

Mast geeft je als je onder de 10% komt echt een droge, veiny look, zeker in combinatie met bold. Vocht beperkt het bij mij ook zeker, ook als ik er alleen test-e naast gebruik. Daarnaast verhoogt het ook de androgeen-oestrogeen balans, waardoor je minder kans hebt op gyno.

De kans op gyno kan het niet tot 0% reduceren natuurlijk, ik zou persoonlijk altijd nolva of liever aromasin bij de hand houden :)

Mast geeft je als je onder de 10% komt echt een droge, veiny look, zeker in combinatie met bold. Vocht beperkt het bij mij ook zeker, ook als ik er alleen test-e naast gebruik. Daarnaast verhoogt het ook de androgeen-oestrogeen balans, waardoor je minder kans hebt op gyno.

De kans op gyno kan het niet tot 0% reduceren natuurlijk, ik zou persoonlijk altijd nolva of liever aromasin bij de hand houden :)

Oke bedankt voor je antwoord! Voor een cleanbulk zou ik dus beter iets anders dan mast kunnen gebruiken?Ik doe nu zoals je voorstelde 10mg nolva + 10mg aromasin eod. Kijken of het minder wordt na een tijdje.

snap niet wat mast e in je massa kuur doet, kun je beter deca nemen of bold

Oke bedankt voor je antwoord! Voor een cleanbulk zou ik dus beter iets anders dan mast kunnen gebruiken?Ik doe nu zoals je voorstelde 10mg nolva + 10mg aromasin eod. Kijken of het minder wordt na een tijdje.

Om gyno te voorkomen kun je inderdaad beter opteren voor aromasin. Als je tijdens je cleanbulk "lean" wil blijven, is mast wel aardig om toch te stacken; ik merk dan zelf minder van vocht vasthouden. Ook verhoogt het zoals eerder gezegd je androgeen-oestrogeenbalans, wat de kans op gyno kleiner zou maken.

Als je clean bulkt, en wat blijft cardio'en blijf ik persoonlijk een stuk leaner met mast in de chemische cocktail ;) Bold en deca doen natuurlijk vl meer voor massa dan mast, dat niet zo anabool is.

Want op Bold pak je zo fucking veel massa. Zowel Bold als Mast zijn assistance compounds imo die beide zeker hun nut hebben als je er iig een goede lading Test met mss Tren of Deca ofzo bij hebt. Iets moet iig gaan zorgen voor de massa ( in een bulk uiteraard ) en dan Bold en/of Mast lekker op de achtergrond je look laten verbeteren.

Om gyno te voorkomen kun je inderdaad beter opteren voor aromasin. Als je tijdens je cleanbulk "lean" wil blijven, is mast wel aardig om toch te stacken; ik merk dan zelf minder van vocht vasthouden. Ook verhoogt het zoals eerder gezegd je androgeen-oestrogeenbalans, wat de kans op gyno kleiner zou maken.

Als je clean bulkt, en wat blijft cardio'en blijf ik persoonlijk een stuk leaner met mast in de chemische cocktail ;) Bold en deca doen natuurlijk vl meer voor massa dan mast, dat niet zo anabool is.

mast werkt pas bij een laag vet percentage, maakt je look scherper harder en ronder, voegt niks toe in een massa kuur, massa kuur is test deca bold dbol gewoon massa kweken

Want op Bold pak je zo fucking veel massa. Zowel Bold als Mast zijn assistance compounds imo die beide zeker hun nut hebben als je er iig een goede lading Test met mss Tren of Deca ofzo bij hebt. Iets moet iig gaan zorgen voor de massa ( in een bulk uiteraard ) en dan Bold en/of Mast lekker op de achtergrond je look laten verbeteren.

Precies wat jij zegt is wat ik ook ervaar. Zelfs tijdens het bulken houdt mast je vl leaner, mits je clean eet :p

mast werkt pas bij een laag vet percentage, maakt je look scherper harder en ronder, voegt niks toe in een massa kuur, massa kuur is test deca bold dbol gewoon massa kweken

Bij mij gaat het nooit om "massa kweken", maar om kwaliteitsspiermassa aan te zetten, met daarbij zo weinig mogelijk vet. Als je tijdens een "massa-kuur" toch lean wilt blijven, is mast naar mijn ervaring prima om naast andere basis compounds zoals test te runnen, die uiteraard zorgen voor de massa. Het is wel een beetje overbodige luxe inderdaad als je gewoon wilt gainen :D

Laatst bewerkt:
Is het normaal dat ik geen injectiepijn meer heb en ook geen stijf gevoel heb de dagen na de injectie? Eerder had ik er toch altijd wel een aantal dagen last van..

Dus hoe vaker je geïnjecteerd hebt des te minder wordt de pijn? Je lichaam went er dus aan ofzo?

nou meer je spier.
wanneer je voor het eerst of de eerste paar keer in een spier prikt krijg je PIP (post injection pain), nieuwe spieren waar nog niet in geprikt is noemen ze virgin muscle.

hoe vaker je prikt des te minder je er last van kan hebben, er zijn meerdere factoren die meewerken aan PIP als zenuwen, type gear en bepaalde dingen in je gear waar je een allergische reactie op kan krijgen.

Ik heb de laatste injecties dat ik na het zetten als ik de naald eruit haal er vocht ofzo uitloopt of is dit mijn gear? Ik injecteer in mn billen en zet 2 keer per week. Ik doe de ene keer rechts en de andere keer links. 4ml per keer.
iemand een idee?

Das je gear, je moet rustiger injecteren.
En na het zetten ff wachten met de naald eruit trekken.
Dan blijft alles er wel in.

Ik doe het al extreem rustig en langzaam en wacht met de naald eruit halen maar toch komt er elke keer wat uit.
Voor je de naald erin doet de huid iets wegtrekken, op het moment datje dan de naald erweer uit trekt en de huid loslaat spring de huid terug dus hebje geen doorlopend gaatje meer.

Spuit even laten zitten als je alles uit je spuit in je spier heb gezet

Terug
Naar boven