XXL Nutrition

massakuur.

blackphantom

Cool Novice
Waardering
3
Na enige tijd off te zijn wegens gezondheidsproblemen ga ik weer een cycle opstarten met de bedoeling constant on/off te gaan of mss ertss te bridgen gedurende gans 2016 met de bedoeling wa cleane massa te nemen om tegen 2017 weer op podium te kruipen.
Had gedacht aan simpel te beginnen
Wk 1-10 500 test-e
Wk 1-10 200 mast-e
En mss nog wa oxy als kickstart.

200 mast is nou niet echt iets wat ik een massakuur zou stoppen met alleen 500 test erbij.

afhankelijk van je stats ook, als je al 100kg weegt gaat dit niet zoveel zoden aan de dijk zetten :P

Vind Mast nou ook niet echt de massabouwer bij uitstek..

Rare "massa kuur"

Mast om zn a/e verhouding beter te krijgen is niet zo gek toch. Maar idd om echt massa te pakken zou ik iets heel anders gaan doen hehe;)

• Topic Starter Topic Starter
De reden waarom ik enkel test doe is omdat ik nog geen bold en zeker geen tren er wil in smijten. Heb in het verleden altijd goede resultaten ermee behaald, maar mss dan toch wa hoger doseren, 750 of 1000?

Dbol 50mg ed/6wk
Test-e 750mg/wk
Deca 600mg/wk

Kun je wel wat uithalen

je had gezondheidsproblemen en nu ga je weer on?

Als je geen vocht wil zou ik voor test en tren gaan.... Maar tren is misschien niet ideaal als je gezondheid niet goed is.

Ja gezondheidsproblemen is mss veel gezegd. Ik werkte teveel en volop in verbouwingen en dit in combi met wedstrijdprep, laat het me zo zeggen,liep niet goed af. Ik weet nu dat ik moet leren luisteren naar men lichaam en dat tren als je uitgeput bent geen goede keuze is.

Ja gezondheidsproblemen is mss veel gezegd. Ik werkte teveel en volop in verbouwingen en dit in combi met wedstrijdprep, laat het me zo zeggen,liep niet goed af. Ik weet nu dat ik moet leren luisteren naar men lichaam en dat tren als je uitgeput bent geen goede keuze is.

Misschien toch maar test E 500mg only nemen om te beginnen.

offtopic:

Welke maat naald moet ik gebruiken voor schouders? Kan ik gewoon 0,6x30 (bovenbeen) gebruiken?

Ik neem oranje

Thanks

Na wa research dacht ik dan eerder aan

Wk 1-10 750 test e
Wk 1-10 400 deca
Wk 1-4 50 mg turinabol
En proviron ernaast gedurende wk 1-10

Terug
Naar boven