MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
i like to keep it hardcore :D

bende mietjes :D

Huisman.jpg

ik zie jullie al bezig

:roflol: :roflol: :roflol:

Je bench mag echt hoger sanca, de rest ziet er netjes uit :thumbs:

Laatst bewerkt:
vandaag voor muaythai-training eens gek gedaan, die borst moet wakker geschut worden :D

bench

20-10
30-10
40-10
50-10
60-10
70-10 partial reps
80-8 partial reps
90-7 partial reps
100-3 partial reps
100-3 partial reps
90-5 partial reps
80-6 partial reps
70-4
60-6
40-11

damn die borst zat aardig erdoor, minimum aan rust gehouden, alleen wisselen van gewicht en verder

i know, het is klote zonder spotter, ik ga nu het gewicht verhogen en met gedeeltelijke reps werken, kan wel eens lukken om ze terug bij te trekken

tips zijn altijd welkom ;)

Je moet het ook zelf drukken he :P
Probeer je wel is meteen je eerste set je maxen? Heb ik nu een paar op het forum al voorgesteld, en die reageren er heel goed op. Wel eerst heel goed opwarmen.

Je moet het ook zelf drukken he :P
Probeer je wel is meteen je eerste set je maxen? Heb ik nu een paar op het forum al voorgesteld, en die reageren er heel goed op. Wel eerst heel goed opwarmen.

ik weet het, maar het is wel handig om voorbij een dood punt te komen ;)

ik heb er ook al aan gedacht de eerste set te maxen, maar hoe zit het dan met die opwarming? hoe doe je die het beste dan?

Welk gewicht wil je gaan drukken?

Zou ik beginnen met rondje draaien met je armen, daarna borst beetje oprekken.
Dan stang alleen (olympische) 2x 20 drukken. Dan 40kg 5x 60kg 3x en dan los gaan op je 80kg. Daarna kun je eventueel gewicht verminderen en verder rammen.

en dan 1 setje van 80, of gewoon een setje of 3a4?
aantal reps?

en dan 1 setje pet 80, of gewoon een setje of 3a4?

Zou je pet zoiezo af doen :cool: Weet niet of je 80 al is gedrukt hebt en hoe vaak, maar dat voel je zelf waarschijnlijk het best aan. Als ik op deze manier train verlaag ik meestal steeds met 10kg.

Zou je pet zoiezo af doen :cool: Weet niet of je 80 al is gedrukt hebt en hoe vaak, maar dat voel je zelf waarschijnlijk het best aan. Als ik op deze manier train verlaag ik meestal steeds met 10kg.

damn, je bent snel met reageren, had mn post onmiddelijk terug aangepast, maar je hebt het toch gezien :p
in een ver verleden kon ik 80 goed aan, door omstandigdheden er een hele poos uitgeweest, de rest van de oefeningen zat ik snel terug op mn oude niveau, de progressie zit er nog goed in, juist bij de bench en in een beetje mindere mate bij mp blijf ik hangen

ik ga het eens uitproberen en kijken wat het geeft

thanks man, respect :cool:

Ik heb het ook gehad met de bench man, ben nooit meer op me oude niveau gekomen. Met military ben ik er wel ver overheen. Ooit slijmbeurs gehad :( :(

Ik ga nu gruwelijk dromen over monsterspierpijn hoop ik.

by the way, zou ik partial reps in mn schema opnemen of toch maar voor fullrom gaan?

Ik heb nog nooit partial reps gedaan, geen ervaring mee.

Ik heb het ook gehad met de bench man, ben nooit meer op me oude niveau gekomen. Met military ben ik er wel ver overheen. Ooit slijmbeurs gehad :( :(

Ik ga nu gruwelijk dromen over monsterspierpijn hoop ik.

balen man
ik zit een beetje met mn schouderaanhechtingen te kloten denk ik :dunno:
ik heb gemerkt dat rechts een beetje tegenwringt, bij triceps strekken met 1 arm merk ik het krachtverschil sterk :(
maar ik ben van plan terug op mn oude niveau te raken en er flink over te gaan, afwachten wat het geeft :o

slaap en droom lekker zou ik zo zeggen dan ;)

Terug
Naar boven