MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.181

Eens zo zuur omdat ik gebrand was de hand over hand titel van je over te nemen :(

Mja, voor hetzelfde geld voelt alles snel weer beter maar dan heb ik ook wel weer een hele tijd weer niet kunnen trainen
Het kan 2 kanten opgaan imo, of mn lichaam omarmt de rust en ik kom er weer sterker uit, of mn lichaam wordt weer lui en weak (lees nog weaker) as f**k

Ge hebt toch steeds iets aan de hand.
Hopelijk is het ondertussen aan de betere hand
Bad karma precies, maar het loopt wel uit de hand
Kzou echt wel met men hand in het haar zitten.

Maar met mijn hand op het hart, hoop ik dat et vlug geneest

Johan, had ik jou nou destijds mijn Captain of crushers verkocht? Ik ben ze kwijt en weet niet meer zeker of ik ze nou verkocht had :roflol:

jij altijd met je bijdehande opmerkingen!

• #20.185

Dat ongeluk was niet zo handig

Johan, had ik jou nou destijds mijn Captain of crushers verkocht? Ik ben ze kwijt en weet niet meer zeker of ik ze nou verkocht had :roflol:

Volgens mij niet, ik vond volgende post terug

Vandaag in totaal +-6u met de auto rondgereden zonder pijn aan de knietjes, erg tevreden hierover !

Upstairs rolling thunder run

1x op met 40kg PR

Lekker, maar net terug bezig en meteen al een PR :D

Nieuw speelgoed, pinch hub en rolling thunder (Ironmind) en een kleine partij oud verrubberd ijzer

Maar nu kan ik me echt niets meer herinneren van die pinch hub, heb ik een pinch hub meegenomen toen dan, wtf, waarom heb ik daar niet meer mee getraind dan ? Toch maar eens achter zoeken op mijn rommelige zolder :roflol:

Edit, op zolder vind ik het niet terug maar volgens mij had ik die pinch hub eens meegenomen naar SMTK en daar laten liggen

jij altijd met je bijdehande opmerkingen!

:D

Lol, shit. Thanks anyway man.

Ik zie het al... de hand moet geamputeerd worden. Niet meer te redden. Maar geen nood!

HK-6244.jpg

Als je daar nu zo'n pro lock collar op zou plaatsen, heeft ie nooit nog gripproblemen

• #20.189
Is zo'n hook wel WADA aproved ?

beterschap met je hand baardmans ;)

• #20.192
  • #20.193
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BAM jongeuh ! Altijd nice als een pro-strongman je atletenpagina liked :D

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Net terug van de dokter en heb meteen 2 weken erbij gekregen, hand is nog altijd dik, blauw en pijnlijk, de grip links is momenteel even sterk als de grip van een 2-jarig meisje, zucht

oei...sterkte!

• #20.195
Gisteren na 4 weken nog eens op controle geweest bij de osteopaat en mijn rug is prima volgens hem, hij maakte zich meer zorgen over mijn hand en zegt dat dat over 2 weken nog niet veel beter gaat zijn, fml, afwachten maar en uitvogelen of er niet IETS is dat ik nu kan doen, leg extensions, hypers, ... niks ?

Iets prettiger nieuws is dat ik via mijn bloed een volledige check up heb laten doen, ook kankertest, en alles is in orde behalve een iets te hoge cholesterol maar niets waar ik me zorgen over moet maken

Volgens mij had je beter een pech test laten doen :p Die was vast positief :roflol:

kun je geen front squats doen met je hand? evt cross grip of frankenstein grip
of safety bar squats (weet niet of je de bar ervoor hebt)

zercher squats zouden ook kunnen.

• #20.198
Volgens mij had je beter een pech test laten doen :p Die was vast positief :roflol:

Een lomp test was hier meer op zn plaats :roflol:

Dit had echt zo hard vermeden kunnen worden, echt puur onoplettendheid

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

kun je geen front squats doen met je hand? evt cross grip of frankenstein grip
of safety bar squats (weet niet of je de bar ervoor hebt)

zercher squats zouden ook kunnen.

Frontsquats zeker niet man, dat je dit nog maar durft voor te stellen :eek: (ik doe sowieso altijd clean grip)

Ik ben momenteel niet eens in staat om nog maar plates op de barbell te laden (schoenen binden is al een uitdaging), de linker duim en dat stukje handpalm zeg maar is momenteel onbruikbaar, kan er amper kracht op zetten

Een lomp test was hier meer op zn plaats :roflol:

Dit had echt zo hard vermeden kunnen worden, echt puur onoplettendheid

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Frontsquats zeker niet man, dat je dit nog maar durft voor te stellen :eek: (ik doe sowieso altijd clean grip)

Ik ben momenteel niet eens in staat om nog maar plates op de barbell te laden (schoenen binden is al een uitdaging), de linker duim en dat stukje handpalm zeg maar is momenteel onbruikbaar, kan er amper kracht op zetten

wist niet dat het zo erg is, kun je niet schijven laden met 1 hand?
frankenstrein front squat is met armen gestrekt voor je, dan komt er geen druk op. echt zwaar gaan kan niet maar wel prima om even te onderhouden en bezig te zijn.

sterkte met je handje

Basic fit machine werk.

Terug
Naar boven