XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Je krachtniveau schiet duidelijk omhoog na je operatie als je dat vergelijkt met voorgaande jaren. Zo zie je maar wat zo'n fysieke beperking voor gevolgen kan hebben op je training (niet alleen conditioneel zoals je nu laat zien). Moet goed voelen toch?
 
Ahhh ok, kun je dat een barbell hammer curl noemen?

Zoiets zou ik er ook van maken..best lekkere oefening denk!

12 singles met 150kg is niet mis hoor Sanca Saxon

V-bar curls :mad:

Thanks, het plan was 8 x 1 x 130 te doen na die zware doubles maar ik was weer net iets té impulsief :roflol:

Je krachtniveau schiet duidelijk omhoog na je operatie als je dat vergelijkt met voorgaande jaren. Zo zie je maar wat zo'n fysieke beperking voor gevolgen kan hebben op je training (niet alleen conditioneel zoals je nu laat zien). Moet goed voelen toch?

Voelt heerlijk man om nog eens gains te maken na al die jaren m'n best doen en achteruit blijven gaan maar het begint weer allemaal wat tegen te steken nu :( Vorige maand was mijn bloed te dik en gisteren heb ik nieuwe medicatie gekregen omdat mijn bloeddruk ongezond hoog was. Loop ook alweer een paar trainingen terug flink te hoesten tussendoor, not good :mad:
 
Laatst bewerkt:
Succes met herstel, we willen geen terugval.
Succes met je v-bar....
Biceps snap city! :p
385+WR+(global+grip+challenge+2006).jpg
 
Wat is deze ?!

Kan zwaar trainen ook voor een overall verhoogde bloeddruk zorgen dan ? Is dat hoesten ook gerelateerd aan het harde trainen of is dat omdat ik nog altijd in een shirtje rondloop (of omdat ik weer serieus de cardio aan het verwaarlozen ben, ze zeiden bij de revalidatie dat het niet persé cardio moest zijn maar dat sporten ansich ook voldeed) ???
 
Ik weet het niet met zekerheid te zeggen, maar het kan prima dat je lichaam aangeeft even gas terug te nemen ja..
 
Frontsquat

40-4
50-4
60-4
70-4
80-4
90-4 belt
100-4
110-4
100-4
90-4
80-4
70-4

One armed kettlebel row

5 x 8*8 x 40

Pec deck

4 x 12

Hyper extension

3 x 12

T-grip barbell curls

3 x 6 x 36
 
Swiss Bar curls ;)

Tering je gaat hard man :D
 
Thanks, guys !

Swiss Bar curls ;)

Tering je gaat hard man :D

Een swiss bar heeft die schuine kant niet ... ;)

Werd wel weer eens tijd ook, thanks. Dat ik nog niet terug aan het werk ben helpt ook wel voor de gains :D
 
Wel heel blijven ouwe!
 
@ SMTK

Tire flip heavy tire

6x

IFSA loglift elke rep clean

5 x 3 x 90 VPR ? 1ste 2 reps van de laatste set uit doorrol = PR

IFSA loglift uit doorrol

3 x 1 x 95 PR en meteen ook een kleine VPR :P

Atlasstones

5 x 3 x 100 @1.50m good stuff

EZ bar curls

30-12
40-12
50-8
60-8
50-8
40-15 das pump

Toen ik het filmpje van de logpress wou uploaden popte ineens een filmpje van shrugs op dat in de week mislukt met uploaden, dus bij deze alsnog het filmpje


 
Ik heb nu een bloeddruk meter hier thuis en net had ik 12.8 en een hartslag van 76, all good dus weer denk ik :)
 
Squat

40-4
60-4
80-4
100-4
3 x 8 x 130 belt

Paused squat

7 x 1 x 160 belt

Incline hammergrip dumbbell press

4 x 10 x 27

Dumbbell hammer curls

4 x 6 x 22
 
Back
Naar boven