MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
voor mij geen meet morgen jammer genoeg:sad: ik moet vanavond toch werken dus zou zeker al niet gaan voor mij...
sanca houd ons op de hoogte in je log (of mss een nieuw topic) over je stackvan XXL
ik zag hem vandaag staan en het leek me wel intresant maar wel wat aan de dure kant
ik ben benieuwd wat het voor jou gaat doen ;)
veel succes ermee
en have fun morgen op de meet !!

• #2.143
voor mij geen meet morgen jammer genoeg:sad: ik moet vanavond toch werken dus zou zeker al niet gaan voor mij...
sanca houd ons op de hoogte in je log (of mss een nieuw topic) over je stackvan XXL
ik zag hem vandaag staan en het leek me wel intresant maar wel wat aan de dure kant
ik ben benieuwd wat het voor jou gaat doen ;)
veel succes ermee
en have fun morgen op de meet !!

spijtig :(

ik hou jullie hier zeker op de hoogte!!!

Laatst bewerkt:
claw is er morgen niet bij op de meet :sad:

stackje hyperdrol en massfx stuurt hij me na met de post

net volgende bestelling geplaatst

rpm
drive
IGF2
2,2kg whey

die pr's moéten blijven komen!!! :wl:

heb je al die supps nou echt nodig om sterker te worden dan ik?

:D:D:D

• #2.145
  • #2.146
gisteren samen met own op de meet schouders en armen getraind, damn, dat ging lekker

bij neckpress heb ik in de smithmachine zomaar eventjes reps met 80kg gemaakt, ik had nooit gedacht dat dat ging lukken
over de sancaraises zijn er meningsverschillen, own zegt dat de techniek niet je dat is, anderen zeggen blijven doen zo, jay doet ze ook zo :D maar ik hou je tips zeker in beraad own!
60'er curlen ging ook wel lekker, maar wat wil je, omringd door zo'n beesten kon ik niet anders dan het onderste uit de kan te halen
ook nog een beetje preachercurls en cgbp gedaan, ging lekker

Nice man!

Was zeker wel weer gezellig? Ik kan me niet voorstellen dat het niet verschrikkelijk uit de hand is gelopen gisteren met zo'n zooitje ongeregeld bij elkaar! :D

• #2.149
Was zeker wel weer gezellig? Ik kan me niet voorstellen dat het niet verschrikkelijk uit de hand is gelopen gisteren met zo'n zooitje ongeregeld bij elkaar! :D

was retegezellig! :D

damn, iedereen in de zaal verschoot zich toen el monstro na een setje de 50'ers op de grond gooide, de hele grond daverde :roflol:

ik vind het nu wel jammer dat ik niet altijd met own kan trainen, hij haalt echt alles eruit bij me!:(

Ja, el monstro zat met dumbbells te smijten na het decline dumbbell pressen, de vloer trilde zowaar :D

Sanca heeft zeker goed getrained en goed gezweet ook maar het was er dan ook zeer warm, leek net weer zomer :)

EDIT: sanca was me voor :)

Ja, ik heb nu ook een lekkere spierpijn in de borst en schouders :cool:

hahaha ja dat klonk echt goed met die dumbbells hahaha

was retegezellig! :D

damn, iedereen in de zaal verschoot zich toen el monstro na een setje de 50'ers op de grond gooide, de hele grond daverde :roflol:

ik vind het nu wel jammer dat ik niet altijd met own kan trainen, hij haalt echt alles eruit bij me!:(

:roflol:

Trainen klinkt goed. Wat heb je nou eigenlijk getraind? Nog pr's? Of ben je die inmiddels alweer vergeten? :D

• #2.153
:roflol: klinkt goed. Wat heb je nou eigenlijk getraind? Nog pr's? :D

gisteren samen met own op de meet schouders en armen getraind, damn, dat ging lekker

bij neckpress heb ik in de smithmachine zomaar eventjes reps met 80kg gemaakt, ik had nooit gedacht dat dat ging lukken
over de sancaraises zijn er meningsverschillen, own zegt dat de techniek niet je dat is, anderen zeggen blijven doen zo, jay doet ze ook zo :D maar ik hou je tips zeker in beraad own!
60'er curlen ging ook wel lekker, maar wat wil je, omringd door zo'n beesten kon ik niet anders dan het onderste uit de kan te halen

;)

own heeft milky en mij nog een nieuwe oefening aangeleerd, combinatie van cgbp en skullcrusher, ****ing zwaar! bij de barbelcurls had ik een dikke pr op reps met 60kg én een retedikke pr op neckpress :cool:

Opletten zakkenwasser :fire:

over de sancaraises zijn er meningsverschillen, own zegt dat de techniek niet je dat is, anderen zeggen blijven doen zo, jay doet ze ook zo maar ik hou je tips zeker in beraad own!

Edit: Sanca is me voor..... en wat vriendelijker :D

• #2.155
Opletten zakkenwasser :fire:

over de sancaraises zijn er meningsverschillen, own zegt dat de techniek niet je dat is, anderen zeggen blijven doen zo, jay doet ze ook zo maar ik hou je tips zeker in beraad own!

Edit: Sanca is me voor..... en wat vriendelijker :D

ik onderhoud mijn sletjes goed en met respect :D

:roflol:

Ieder zijn ding..... Ik ben dominant! :fire:

Ging lekker he sanca,toch een aardig verschil met thuis trainen he.;)

Blijf die sanca-raises maar gewoon doen man,maar maak er geen gewoonte van.:p

Close grip bench ging ook wel lekker toch.;)

• #2.159
Ging lekker he sanca,toch een aardig verschil met thuis trainen he.;)

Blijf die sanca-raises maar gewoon doen man,maar maak er geen gewoonte van.:p

Close grip bench ging ook wel lekker toch.;)

ging zeker lekker man, zeker met zo'n trainingspartner!!!

ik ben serieus aan't overwegen om af en toe de reis naar basic gym te maken :cool:

even kijken hoe het in je schema past en of je de tijd gaat hebben ;)

ging zeker lekker man, zeker met zo'n trainingspartner!!!

ik ben serieus aan't overwegen om af en toe de reis naar basic gym te maken :cool:

even kijken hoe het in je schema past en of je de tijd gaat hebben ;)

je komt maar sanca, kan je mij mischiens ook eens afbeulen:)

ik heb nog nooit met iemand samen getraind behalve dan me broertje ofsow maar dan moet ik de eofeningen kiezen enz. lijkt me wel eens leuk:cool:

Terug
Naar boven