MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

'Sup bebaarde cyborgbroeder?
Nog aan het herstellen van de operaties, momenteel meer last van de bovenarm en schouder wonde dan van de hals, gelukkig kan ik mijn arm ondertussen wel alweer een beetje fatsoenlijk bewegen.
 
Nog aan het herstellen van de operaties, momenteel meer last van de bovenarm en schouder wonde dan van de hals, gelukkig kan ik mijn arm ondertussen wel alweer een beetje fatsoenlijk bewegen.

Spannend afwachten tot de resultaten! Hopelijk goed nieuws en een ontspannen eindejaar!
 
Rustig aan Sanca.. ben benieuwd wat er uit komt!
 
Thanks :heart:
Ik heb enorm veel zin om weer te beginnen maar ik denk dat ik best nog even een beetje geduld heb :o
Maandag weer ik normaal gezien de uitslagen en eventuele behandeling(en).
 
Thanks :heart:
Ik heb enorm veel zin om weer te beginnen maar ik denk dat ik best nog even een beetje geduld heb :o
Maandag weer ik normaal gezien de uitslagen en eventuele behandeling(en).
komt goed man , hoop doet leven en een positieve instelling is het halve gevecht ^^
 
komt goed man , hoop doet leven en een positieve instelling is het halve gevecht ^^
Het meest kutte is dat ik nu wel voldoende tijd heb om te trainen maar nog niet mag :roflol:
Ik probeer altijd een positieve instelling te houden maar dat blijft niet altijd even makkelijk als het leven je blijft testen.
 
Het meest kutte is dat ik nu wel voldoende tijd heb om te trainen maar nog niet mag :roflol:
Ik probeer altijd een positieve instelling te houden maar dat blijft niet altijd even makkelijk als het leven je blijft testen.
en dat is waar , ben nou zelf op het punt dat ik me door mijn moeheid en pijnen heen vecht
 
Het meest kutte is dat ik nu wel voldoende tijd heb om te trainen maar nog niet mag :roflol:
Ik probeer altijd een positieve instelling te houden maar dat blijft niet altijd even makkelijk als het leven je blijft testen.
Waarom mag je niet trainen? "Alleen" spierbiopt en klier verwijderd, toch? Een uitlaatklep zou zo fijn zijn.
Wanneer krijg je de uitslagen?

Een oprechte :kiss: ! (weet hoe het voelt die onzekerheden...)
 
Waarom mag je niet trainen? "Alleen" spierbiopt en klier verwijderd, toch? Een uitlaatklep zou zo fijn zijn.
Wanneer krijg je de uitslagen?

Een oprechte :kiss: ! (weet hoe het voelt die onzekerheden...)
Omdat ik zowel in- als uitwendig genaaid ben (pun not intended) en de wonden mogen uiteraard niet terug open gaan.
Normaal gezien maandag, dan gaan ze ook de draadjes eruit doen denk ik.
 
Effe een bump, weet je al iets meer piraat? :piraat:
 
Back
Naar boven