MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Thanks bro!
Ik trek me op aan de gedachte dat als het kanker of een andere enge ziekte zou zijn ze het ondertussen al wel in het bloed hadden gezien (?) maar de professor zei dus letterlijk dat dit is om te kijken of het goedaardig is of niet :(
Maandag moet ik alweer naar Leuven voor 2 onderzoeken en daarna krijg ik normaal weer meer info.
Hadden ze al een ANCA-test gedaan?
 
101 verschillende testen bro, ik kan het allemaal niet meer bijhouden wat ze al dan niet al gedaan hebben.
Die lupus vertrouwde ik al niet, dat weet je... Het zou me nog steeds niet verbazen als het een vasculitis gaat zijn...…………………. Het is iig belangrijk dat de oorzaak gevonden gaat worden!
 
101 verschillende testen bro, ik kan het allemaal niet meer bijhouden wat ze al dan niet al gedaan hebben.
Wist niet dat dit allemaal gaande was man.. Sterkte, ben benieuwd naar de uitkomst...……. Was wel steeds een sterk verhoogde CRP te zien in het bloed neem ik aan??
 
En terug rond vreten want dit gaat nergens meer om :D

20181203_205625.jpg
 
:eek:
die jeuk als dat haar weer gaat groeien
 
Het zit je niet mee bro. Eerst je hart en nu weet dit. Je wordt oud man! :p

Zorg maar dat je net als de vorige keer er sterker uit komt. Good luck!
 
Veel sterkte, hopelijk vinden ze wat er scheelt, buiten de mentale zaken dan :p
 
Ik moest normaal nog anderhalf uur op de ontwaak kamer liggen maar ik ga me stilletjes proberen om te kleden nu :baard:

Heel goed! Die adviezen zijn voor standaard mensen. Niet voor het Sancabeest!
 
Back
Naar boven