- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb tijdens de squats daarjuist serieus nog nostalgisch terug gedacht aan die PR. Nu moet ik verdomme genoegen nemen met 100kgNet dat ik dacht, gelukkig, kan ik in ieder geval nog een beetje meekomen met de frontsquat, zie ik een filmpje waar je met twee vingers in de neus 155 pakt. Ik ga maar op darten denk ik.

He Sanca, ik heb deel van je log niet gevolgd maar in het kort; wat is de reden dat je zo hard vet aan het verbranden bent?
2 elastieken en dan zoals een cross overMet een elastiek rond je rack dan? Of hoe werkt dit?

Dermatomyositis... hierdoor heb ik gewichts- en spierverlies (oa). Omdat ik merkte dat ik aan het afvallen was dacht ik, dan maak ik er het beste van en dan ben ik gestopt met overmatig junken en gecut in de zuivel en gelijk ook een shitload crunches ingevoerd.He Sanca, ik heb deel van je log niet gevolgd maar in het kort; wat is de reden dat je zo hard vet aan het verbranden bent?

Onlangs ook stiekem een potje fat killer van xxl gehaald om van te snoepen, enerzijds wil ik terug bijkomen (vooral voor de kracht) maar anderzijds wil ik ook wel eens shredded staan![]()
Onlangs ook stiekem een potje fat killer van xxl gehaald om van te snoepen,
Ik voel iig niets negatief en met die legale middelen zal het wel meevallen imo

250mg is niksCafeïne is idd hoog gedoseerd (250 mg). Dat komt ongeveer neer op 4 tassen koffie...

Fat killer capsCafeïne caps vind ik zonde... Ik drink veeeeel liever lungo koffie (dolce gusto) en monster![]()

Wow pittig man.. super dat je erop aanpast; de meesten zullen dat niet goed kunnen, zullen toch in hun oude levensstijl vast blijven zitten. Maar als je dan toch helemaal omklapt laat dan ook die fat killer ongein staan kerel!2 elastieken en dan zoals een cross over
Ik heb 10 jaar abs en chest verwaarlozing in te halen
Dermatomyositis... hierdoor heb ik gewichts- en spierverlies (oa). Omdat ik merkte dat ik aan het afvallen was dacht ik, dan maak ik er het beste van en dan ben ik gestopt met overmatig junken en gecut in de zuivel en gelijk ook een shitload crunches ingevoerd.
Onlangs ook stiekem een potje fat killer van xxl gehaald om van te snoepen, enerzijds wil ik terug bijkomen (vooral voor de kracht) maar anderzijds wil ik ook wel eens shredded staan![]()

Ken ik niet.Ook "The Selection" aan het kijken?
https://obstacleracingmedia.com/ocr-news/history-channels-selection-episodes-2-3-recap/