AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Net dat ik dacht, gelukkig, kan ik in ieder geval nog een beetje meekomen met de frontsquat, zie ik een filmpje waar je met twee vingers in de neus 155 pakt. Ik ga maar op darten denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.962
Net dat ik dacht, gelukkig, kan ik in ieder geval nog een beetje meekomen met de frontsquat, zie ik een filmpje waar je met twee vingers in de neus 155 pakt. Ik ga maar op darten denk ik.
Ik heb tijdens de squats daarjuist serieus nog nostalgisch terug gedacht aan die PR. Nu moet ik verdomme genoegen nemen met 100kg :fuu:

Maar nu -40kg BW :P

He Sanca, ik heb deel van je log niet gevolgd maar in het kort; wat is de reden dat je zo hard vet aan het verbranden bent?

• #23.968
Met een elastiek rond je rack dan? Of hoe werkt dit?
2 elastieken en dan zoals een cross over :)
Ik heb 10 jaar abs en chest verwaarlozing in te halen :P

He Sanca, ik heb deel van je log niet gevolgd maar in het kort; wat is de reden dat je zo hard vet aan het verbranden bent?
Dermatomyositis... hierdoor heb ik gewichts- en spierverlies (oa). Omdat ik merkte dat ik aan het afvallen was dacht ik, dan maak ik er het beste van en dan ben ik gestopt met overmatig junken en gecut in de zuivel en gelijk ook een shitload crunches ingevoerd.
Onlangs ook stiekem een potje fat killer van xxl gehaald om van te snoepen, enerzijds wil ik terug bijkomen (vooral voor de kracht) maar anderzijds wil ik ook wel eens shredded staan :D

• #23.972
Cafeïne caps vind ik zonde... Ik drink veeeeel liever lungo koffie (dolce gusto) en monster :heart:

• #23.974
Cafeïne caps vind ik zonde... Ik drink veeeeel liever lungo koffie (dolce gusto) en monster :heart:
Fat killer caps ;)
Filterkoffie all the way. Ik denk dat ik makkelijk een anderhalve liter koffie wegdrink en een paar blikjes Golden power met af en toe een Monster tussendoor :o

2 elastieken en dan zoals een cross over :)
Ik heb 10 jaar abs en chest verwaarlozing in te halen :P

Dermatomyositis... hierdoor heb ik gewichts- en spierverlies (oa). Omdat ik merkte dat ik aan het afvallen was dacht ik, dan maak ik er het beste van en dan ben ik gestopt met overmatig junken en gecut in de zuivel en gelijk ook een shitload crunches ingevoerd.
Onlangs ook stiekem een potje fat killer van xxl gehaald om van te snoepen, enerzijds wil ik terug bijkomen (vooral voor de kracht) maar anderzijds wil ik ook wel eens shredded staan :D
Wow pittig man.. super dat je erop aanpast; de meesten zullen dat niet goed kunnen, zullen toch in hun oude levensstijl vast blijven zitten. Maar als je dan toch helemaal omklapt laat dan ook die fat killer ongein staan kerel!:D

• #23.976
Crunches voeten op swiss ball

8 x 75

Side bend

1 x 15*15 x 5/10/15/20/25/20/15
1 x 30*30 x 10

Standing flyes

8 x 12 x super mini's

Hanging knee raise

15 x 10

Hammer curl