- Waardering
- 863
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem eigenlijk veel te weinig rust...Lekker bro, je sport ook echt iedere dag he?
Neem je ook wel eens een dagje vrij?![]()
Die doe ik maar sinds kort, omdat ze in het programma staanHey maat!
Ik zie standaard rotator cuffs in veel van je workouts. Ik doe ze ook 1 keer per 2/3 dagen op 2 manieren. Want net als jij, groei ik als kool. Zo hard, dat ik ze MOET doen van de fysio.
Hoe kom jij eraan deze te doen? Interesse vraagje.
In mijn mening, hoort deze oefening bij iedereen in zijn/haar training. Want zonder, ga je jezelf tegenkomen qua mobiliteit en ga je uiteindelijk pijn krijgen.
Lekkere training weer 🔥

Die doe ik maar sinds kort, omdat ze in het programma staan
Heel lang geleden heb ik daar een periode meer aandacht aan gegeven maar dat was alweer verwaterd.

Vandaag wilde ik eigenlijk een rustdag doen maar de hele avond op de bank hangen vond ik ook maar niks dus dit was wel een mooi alternatief.Jezus, neem jij wel eens een break?
Ben amper een paar daagjes offline geweest en je hebt voor like a month getraind!
Lekker bezig bro, je bent echt goed bezig 💪🏻
Vandaag wilde ik eigenlijk een rustdag doen maar de hele avond op de bank hangen vond ik ook maar niks dus dit was wel een mooi alternatief.