AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik ben ook de eerste om respect te betuigen aan G en OS, want dat karakter om op men voeding te letten gelijk zij heb ik ook niet ;)

En 6 mensen bekijken sanca's log nu het eens niet over hem gaat :D

Ik heb veel respect voor mensen die hoog inzetten en hard werken om hun doelen te halen. Of dat nou een beginner is of een gevorderde.

Mensen met wedstrijdambities die zich kapotvreten om een paar kilo meer te squatten en benchen, 's middags bier afslaan van zeurende vrienden omdat ze die avond nog moeten trainen in hun race naar een hoger totaal op de grote drie. Totaal iets anders dan mensen die hun junkfood laten omdat ze over een paar maanden het podium op moeten, maar de mentaliteit is er in beide gevallen aanwezig;)

Op ieder niveau van beginner tot gevorderden kunnen mensen gedreven zijn en mentaliteit hebben. Daarin zouden de gevorderden de beginners moeten steunen naar mijn mening. En dat gebeurd hier veelal ook. Dat vind ik mooi om te zien:)

Precies, het zijn totaal verschillende disciplines maar allebei zeer veeleisend op hun manier. En idd ook de mensen die niet echt tot deze twee groepen behoren maar regelmatig in de gym te vinden zijn verdienen respect.

Leuke discussie:DBen benieuwd wanneer sanca wakker word.:rolleyes:

:D haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.132
mooie discussie guys, ik doe gewoon mijn eigen ding zonder echt voor 1 bepaalde richting te kiezen bodybuilder/powerlifter/thaibokser, I want it all!!! :cool:

Als je slim bent koop je een paar CoC's via de board sponsor SportFood.nl voor sportvoeding en ga je aan je grip werken ;) Straps zijn leuk voor een tijdje om hoger te gaan in gewicht maar je grip blijft achter lopen.

normaal komen die dingen onder mn kerstboom :wl:

Ach, bb-er, pl-er, strongman..uiteindelijk zijn wij als hard trainende mensen allemaal partners in crime:cool:

:cool:

Leuke discussie, maar wie doet er powerbuilding? :D

ik :D

Leuke discussie:DBen benieuwd wanneer sanca wakker word.:rolleyes:

hehe :roflol: sanca was thaiboksen :rolleyes:

vandaag was ik weer eens sensei omdat mn trainer andere verplichtingen had, whehehe, iedereen was gewoon half dood :evil:

ush sensei

• #3.136
  • #3.138
anders de trainer er ook maar bijnemen :dunno:
Dat zou voor het begin zeker voldoende moeten zijn. Mocht daarna de #1 te makkelijk zijn kun je het beste de #1,5 overslaan en meteen de #2 kopen aangezien dat verschil niet zo heel groot is.

Succes met je keuze!

• #3.140
Terug
Naar boven