XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
ik doe mn best om de vadsigheid binnen de perken te houden :D

Hahaha, de grap heeft nu wel weer lang genoeg geduurt. Ik blijf PL-er en ik vind een PL-lichaam ook 10x mooier om te zien dan een BB-er (wat niet wil zeggen dat ik geen respect heb voor wat die gasten doen) want daar straalt gewoon brute kracht vanaf.

En sanca wordt maar lekker vadsig want je moet maar zo denken: massa is kracht! :D

hehe, ik doe toch al langer PL-gerichte oefeningen, vind ik gewoon lekkerder dan isolatieoefeningen

ik vind BB zeker niet gay, picture in mn kop blijft brute krachtstats met een bodybuilderlijf ;)

ok.. ja dat vind ik ook het beste. Brute kracht met een bruut fysiek ;)

• #3.084
Hahaha, de grap heeft nu wel weer lang genoeg geduurt. Ik blijf PL-er en ik vind een PL-lichaam ook 10x mooier om te zien dan een BB-er (wat niet wil zeggen dat ik geen respect heb voor wat die gasten doen) want daar straalt gewoon brute kracht vanaf.

En sanca wordt maar lekker vadsig want je moet maar zo denken: massa is kracht! :D

hehe, ik vond het wel een leuke grap man :roflol:

ik merk maar al te goed dat hoe zwaarder ik word hoe bruter de stats worden, ik blijf lekker knallen vreten en met de nodige muaythai erbij komt het imo helemaal goed :cool:

hehe, ik vond het wel een leuke grap man :roflol:

ik merk maar al te goed dat hoe zwaarder ik word hoe bruter de stats worden, ik blijf lekker knallen vreten en met de nodige muaythai erbij komt het imo helemaal goed :cool:

Hehehe, ik vond hem ook wel leuk. Is best wel grappig om te zien hoe serieus mensen er op in kunnen gaan ook al weten ze welke filmpjes ik op DBB geplaatst heb. :roflol:

Je bent in ieder geval op de goede weg! :thumbs:

groeien groeien groeien

Als sanca zijn staart afknipt houdt hij een 35 kg bench over

:sad: k*tventjes hebben jou ook meegetrokken...

ik snap echt niet wat er hier de afgelopen maand is gebeurt, nu ik er weer ben hoor ik van iedereen dat ze BB gay vinden en dat ze maar gaan PL'en pff..:fire:

leg uit :(

Ze hebben er gewoon de genen niet voor en verschuilen zich dan achter een ijzerengordijn wat krachtsport heet.:p

• #3.090
effe vechten tegen de spam :D

training gisteren, 1ste keer met straps

dumbelpress flat

15-12
23-12
30-10
40-1/2de :grumble:
35-6
35-6
35-6

rackpulls +-10cm boven knie

90-20
130-12
180-10
220-6 pr
220-8 pr

shrugs

130-15 pr
160-10 pr
190-6 pr
210-3 pr
220-1 pr straps are cool :D

frontsquat

50-8
80-8 voelde k*t, duwde elke rep mn strot half dicht :dunno:

box squat

110-12 pr
130-8 pr
150-5 pr
150-4
150-1 2de fail, gewoon leeg

straks muaythai :cool:

Sterke training sancaman:wl:

Die straps bevallen goed begrijp ik:p

• #3.094
Hehe Nice Shrugs man, en lekkere training!

Sterke training sancaman:wl:

Die straps bevallen goed begrijp ik:p

true man, die straps bevallen me een stuk beter dan ik aanvankelijk gedacht had, ik ben benieuwd welke voordelen het bij mn rows gaat opleveren :D

de persoon die me overhaald heeft verdiend eeuwige karma ;)

true man, die straps bevallen me een stuk beter dan ik aanvankelijk gedacht had, ik ben benieuwd welke voordelen het bij mn rows gaat opleveren :D

de persoon die me overhaald heeft verdiend eeuwige karma ;)

welke straps heb je gekocht Sanca...
FF fotootje.........;)
wie heeft je trouwens overgehaald.......:grinny::rocker:

straps ruleren sanca je doet 150 t og barbell rows zonder straps

nu ga je zeker meer pakke

• #3.099

:joint:

welke straps heb je gekocht Sanca...
FF fotootje.........;)
wie heeft je trouwens overgehaald.......:grinny::rocker:

zie trasher's post ;)

ik heb ook dezelfde

straps ruleren sanca je doet 150 t og barbell rows zonder straps

nu ga je zeker meer pakke

op goede dagen met 160 :D maar dan glijd de barbell gewoon uit mn handen, om en om grip doe ik niet bij rows, stifs en shrugs, ik ben sinds gisteren overtuigd dat ik hierop wel een stuk zwaarder zal kunnen gaan :cool:

go straps go heavy aight

Terug
Naar boven