MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

true man, die straps bevallen me een stuk beter dan ik aanvankelijk gedacht had, ik ben benieuwd welke voordelen het bij mn rows gaat opleveren :D

de persoon die me overhaald heeft verdiend eeuwige karma ;)
Als je slim bent koop je een paar CoC's via de board sponsor SportFood.nl voor sportvoeding en ga je aan je grip werken ;) Straps zijn leuk voor een tijdje om hoger te gaan in gewicht maar je grip blijft achter lopen.

Tuurlijk niet te pas en te onpas straps gebruiken. Het is wel fijn zelf in de hand te houden bij welke oefeningen je grip (mee) wil trainen.

Ik vind het soms gewoon teveel om alle oefeningen rauw te doen. Dan raken die k*tarmen overbelast en het scheelt gruwelijk in me reps en uitvoering van de oefening. Helaas.

Er zijn zat mensen op dit forum die gewoon straps gebruiken, je hoort ze er alleen niet zo vaak over.

Ze hebben er gewoon de genen niet voor en verschuilen zich dan achter een ijzerengordijn wat krachtsport heet.:p

Of ben jij te klein om een krachtsporter van "gewicht" te worden en kies je de easy way out door het dan maar bodybuilding te noemen en je gebrek aan discipline om te bulken een dieet? :roflol:

:kiss::aai:

Dat is gesproken :D ik begin ook steeds meer naar het power liften te nijgen

Of ben jij te klein om een krachtsporter van "gewicht" te worden en kies je de easy way out door het dan maar bodybuilding te noemen en je gebrek aan discipline om te bulken een dieet? :roflol:

Er zitten genoeg midgets in het krachtsport wereldje toch:rolleyes:

Jij noemt jezelf krachtsporter omdat je dan "wel" van geluk mag spreken dat je lompekracht hebt,maar eerder als excuus om je vet/vreetzucht goed te kunnen praten.:p

Er zitten genoeg midgets in het krachtsport wereldje toch:rolleyes:

Jij noemt jezelf krachtsporter omdat je dan "wel" van geluk mag spreken dat je lompekracht hebt,maar eerder als excuus om je vet/vreetzucht goed te kunnen praten.:p

Ouch!.....That hurts! :treuren:

:roflol: Ondanks (of misschien wel dankzij) je zware trainingen en je dieet ben je toch wel scherp! ;)

Dat is gesproken :D ik begin ook steeds meer naar het power liften te nijgen

The dark side is calling you!

Ik denk dat veel mensen trainen als bodybuilder omdat ze niet beter weten, iedereen doet het immers. Het begon mij al snel te vervelen eigenlijk. Powerliften en strongman heeft zowieso totaal geen bekendheid:shut:

Klopt idd! Eigenlijk trainen een hoop mensen gewoon wat met gewichten en dan vinden ze "fitness" te gay klinken dus noemen ze het "bodybuilding" maar dat klopt ook niet.

OS is een echte bodybuilder (ik weet het...ik ook van jou! ;)) en gmen ook en zo zijn er nog een aantal mensen op DBB maar zeker 80% zijn geen echte bodybuilders (of PL-er) en doen alleen een training die er op gebaseerd is en die 1 van de 2 richtingen op neigt. Daar is helemaal niks mis mee want op zich mogen die mensen al trots op zich zelf zijn dat ze gewoon goed bezig zijn en naar de gym gaan i.p.v. voor de tv een aderverkalking op te lopen.

Maar moet je dan al groot zijn om te zeggen dat je aan bodybuilding doet? Ik weet namenlijk dat als ik dit zou zeggen vele me zullen uitlachen :p hoewel ik in 14 weken tijd toch +10 kg ben bijgekomen wat een "serieuse" verbouwing is . Of zie ik het verkeerd?

Ach, bb-er, pl-er, strongman..uiteindelijk zijn wij als hard trainende mensen allemaal partners in crime:cool:

@Kane; ik ken dat ja:rolleyes:

@Viking: zo is het maar net:D

Klopt idd! Eigenlijk trainen een hoop mensen gewoon wat met gewichten en dan vinden ze "fitness" te gay klinken dus noemen ze het "bodybuilding" maar dat klopt ook niet.

OS is een echte bodybuilder (ik weet het...ik ook van jou! ;)) en gmen ook en zo zijn er nog een aantal mensen op DBB maar zeker 80% zijn geen echte bodybuilders (of PL-er) en doen alleen een training die er op gebaseerd is en die 1 van de 2 richtingen op neigt. Daar is helemaal niks mis mee want op zich mogen die mensen al trots op zich zelf zijn dat ze gewoon goed bezig zijn en naar de gym gaan i.p.v. voor de tv een aderverkalking op te lopen.

:bow:

Heel mooi verwoord bro,al krenk je nu wel wat wannabee PL/BB-trainingszieltjes het is niets anders dan de harde waarheid....

No offence voor degenen die zich aangesproken voelen...het feit dat jullie je aangesproken voelen zegt eigenlijk al genoeg.:D

Kom nu maar hier met die negatieve karma:roflol:

wilde net positieve karma geven, maar kan niet want dat heb ik blijkbaar al gedaan:grumble:

Maar moet je dan al groot zijn om te zeggen dat je aan bodybuilding doet? Ik weet namenlijk dat als ik dit zou zeggen vele me zullen uitlachen :p hoewel ik in 14 weken tijd toch +10 kg ben bijgekomen wat een "serieuse" verbouwing is . Of zie ik het verkeerd?

Op zich wil ik dan eerst even zeggen dat dat een heel mooi resultaat is.

Nee, ik denk zeker niet dat je al groot voor hoeft te zijn om een BB-er te zijn maar dat het meer met mentaliteit te maken heeft. Ik denk niet dat echt heel veel mensen hier zo toegewijd zijn aan hun doel als de gasten die ik net opnoemde. De meesten denken wel dat ze net zo toegewijd zijn maar er is een verschil tussen het denken en het ook echt doen.

Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat de "niet-BB-ers" niet hard trainen en niet goed op hun voeding letten maar gaan ze ook echt net zo ver als bv. OS en gmen?

Owk, is wel waar wat je zegt en bedankt :D

Leuke discussie, maar wie doet er powerbuilding? :D

:bow:

Heel mooi verwoord bro,al krenk je nu wel wat wannabee PL/BB-trainingszieltjes het is niets anders dan de harde waarheid....

No offence voor degenen die zich aangesproken voelen...het feit dat jullie je aangesproken voelen zegt eigenlijk al genoeg.:D

Kom nu maar hier met die negatieve karma:roflol:

Als ik hiermee mensen krenk dan hebben ze bij voorbaat al niet de juiste mentale instelling en weerbaarheid om een echte BB-er of PL-er te worden en vallen ze automatisch terug naar de categorie "Fitnesser". :D (Wat op zich geen schande is als dat je doel is)

Leuke discussie, maar wie doet er powerbuilding? :D

De twijfelaars?

Hahaha, nee ik denk dat gmen wel het juiste voorbeeld is van een powerbuilder. Hij is succesvol in zowel bodybuilding als strongman. Heel erg knap.

Maar verder is powerbuilder wel een heel vaag begrip.

Terug
Naar boven