XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.482
Hehe, is niet erg man, een beetje feedback is altijd goed meegenomen ;)

Ik heb het ook al gedaan met wat minder volume, wisselt af, net waar ik zin in heb :D

Vanwege een sluimerende schouderblessure warm ik nu ook liever een setje teveel dan te weinig op

Ik train doorgaans thuis én alleen, ik heb een powerrack en een dikke 250kg om meetespelen

owja, en een breezah-fitness speeltje, maar das meer een stofvanger geworden :roflol:
Ok tof. :p

Nee dan kan ik mij die setjes wel voorstellen ja..ben benieuwd hoe je die inclines uitvoert dan...is niet alleen klote en gevaarlijk om alleen te trainen? want ik weet niet tot hoe ver je de stang laat zakken want je zal wel ergens een beveiliging vast hebben gezet zodat je m er gewoon op kan knallen als je t niet redt....maar wat ik niet snap en ook nog wilde vragen is...hoe krijg je 30kg als fly weg als je zeg maar ''maar 35'' kg wegdrukt? heb je je ellebogen redelijk gebogen of juist veel en hoe ver zak je door?

sorry about the Q''s ;)

• #3.485

4 real :D

Ok tof. :p

Nee dan kan ik mij die setjes wel voorstellen ja..ben benieuwd hoe je die inclines uitvoert dan...is niet alleen klote en gevaarlijk om alleen te trainen? want ik weet niet tot hoe ver je de stang laat zakken want je zal wel ergens een beveiliging vast hebben gezet zodat je m er gewoon op kan knallen als je t niet redt....maar wat ik niet snap en ook nog wilde vragen is...hoe krijg je 30kg als fly weg als je zeg maar ''maar 35'' kg wegdrukt? heb je je ellebogen redelijk gebogen of juist veel en hoe ver zak je door?

sorry about the Q''s ;)

hehe, mn vangers stel ik zo in dat ze net (miniem) boven mn borst komen, bij fail kruip ik dan gewoon onder de barbell uit, lukt wel alleen, alleen de barbell uit de steunen halen sucks op je eentje

flyes met 30kg doe ik met mn onderarmen en bovenarmen in een hoek van +-90 graden, ik laat mn armen zo diep mogelijk zakken tot ik een fijne, nog comfortabele rek voel, , en concentreer me op het aanspannen van de borst bij het omhoog brengen, schouders probeer ik zo fel mogelijk eruit te houden, met lichtere gewichten met gestrekte armen tot onder offcourse ;)

ja dat eruit drukken lijkt me echt k*t ja

kijk je bent wel eerlijk in het feit dat je lastarm met het zware gewicht korter is als je zou verwachten met een fly waarbij de armen gestrekt zijn maar lichtelijk gebogen..uiteraard kan je dan minder maar het effect blijft hetzelfde..mee eens?

heb je niet het gevoeld dat je borst gaat scheuren ofzo sanca als je flyes doet ik wel

• #3.488
ja dat eruit drukken lijkt me echt k*t ja

kijk je bent wel eerlijk in het feit dat je lastarm met het zware gewicht korter is als je zou verwachten met een fly waarbij de armen gestrekt zijn maar lichtelijk gebogen..uiteraard kan je dan minder maar het effect blijft hetzelfde..mee eens?

De pomp in mn borst is het er volledig mee eens :D

• #3.490
  • #3.491
Snap ik. :D

Wat is trouwens Hang Clean?

Never heard of it.

:D

Hang clean is een supergeile oefening man

HangClean.gif

http://www.exrx.net/WeightExercises/OlympicLifts/HangClean.html

Die noem ik power clean.

:D

Oh nee ****ed..Das meer vanuit een dead lift.

Zolang die flyes maar geen press worden en je de juiste spieren voelt.

• #3.495
  • #3.496
Ontopic: Breezerspeeltje is nu stofvanger:roflol:

Heb je het vrouwtje nou al aan het squatten gekregen? :eyebrow:

• #3.498
vind je nog nie genoeg da ze komt kijken (en filmen) als jij traint? toch mooi, als ze nou zelf zou gaan squatten is da ook voorbij:P

• #3.500
vind je nog nie genoeg da ze komt kijken (en filmen) als jij traint? toch mooi, als ze nou zelf zou gaan squatten is da ook voorbij:P

Hehe momenteel vind ze het op de zolder té koud om te filmen :D

En als zij gaat squatten film ik dat met alle plezier man :lick:

Terug
Naar boven