- Waardering
- 97
owja, en een breezah-fitness speeltje, maar das meer een stofvanger geworden![]()
Dus je gebruikt het ook niet meer samen met je vriendin?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
owja, en een breezah-fitness speeltje, maar das meer een stofvanger geworden![]()

Dus je gebruikt het ook niet meer samen met je vriendin?![]()

Ok tof.Hehe, is niet erg man, een beetje feedback is altijd goed meegenomen
Ik heb het ook al gedaan met wat minder volume, wisselt af, net waar ik zin in heb
Vanwege een sluimerende schouderblessure warm ik nu ook liever een setje teveel dan te weinig op
Ik train doorgaans thuis én alleen, ik heb een powerrack en een dikke 250kg om meetespelen

Zij gebruikt het ding nog zelden, ze is nu meer verslingerd aan zittende rows met mn low-pulley![]()

Ok tof.
Nee dan kan ik mij die setjes wel voorstellen ja..ben benieuwd hoe je die inclines uitvoert dan...is niet alleen klote en gevaarlijk om alleen te trainen? want ik weet niet tot hoe ver je de stang laat zakken want je zal wel ergens een beveiliging vast hebben gezet zodat je m er gewoon op kan knallen als je t niet redt....maar wat ik niet snap en ook nog wilde vragen is...hoe krijg je 30kg als fly weg als je zeg maar ''maar 35'' kg wegdrukt? heb je je ellebogen redelijk gebogen of juist veel en hoe ver zak je door?
sorry about the Q''s![]()

ja dat eruit drukken lijkt me echt k*t ja
kijk je bent wel eerlijk in het feit dat je lastarm met het zware gewicht korter is als je zou verwachten met een fly waarbij de armen gestrekt zijn maar lichtelijk gebogen..uiteraard kan je dan minder maar het effect blijft hetzelfde..mee eens?

heb je niet het gevoeld dat je borst gaat scheuren ofzo sanca als je flyes doet ik wel
Snap ik.
Wat is trouwens Hang Clean?
Never heard of it.

Zolang die flyes maar geen press worden en je de juiste spieren voelt.

Ontopic:![]()
![]()
Breezerspeeltje is nu stofvanger
Heb je het vrouwtje nou al aan het squatten gekregen?![]()

vind je nog nie genoeg da ze komt kijken (en filmen) als jij traint? toch mooi, als ze nou zelf zou gaan squatten is da ook voorbij![]()