AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Thanks guys :cool:

Vandaag hebben mn vrouwtje en ik het er eens goed van gepakt en laten verwennen in een welness/kuuroord, ganse dag relaxen, gezichtbehandelingetje :D een heerlijke massage en sauna, stoombad en zwembad a volonté, nu kunnen we er weer een tijdje tegenaan ;)

Nice......Je brengt me op een idee voor vandaag.:rolleyes:

Owww moet ook nog naar belgie of duitsland toe om vuurwerk in te kopen.Ach ja....dan maar een uurtje op de zonnebank crashen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.462
Nice......Je brengt me op een idee voor vandaag.:rolleyes:

Owww moet ook nog naar belgie of duitsland toe om vuurwerk in te kopen.Ach ja....dan maar een uurtje op de zonnebank crashen.

Hehe ik wou gisteren ook nog een bankje doen maar was zo murv van die sauna's dat ik het maar heb geskipt :D

Vuurwerk :rolleyes: Ik laat anderen dat kopen en kijk dan lekker hoe hun dat afschieten ;)

Hehe ik wou gisteren ook nog een bankje doen maar was zo murv van die sauna's dat ik het maar heb geskipt :D

Vuurwerk :rolleyes: Ik laat anderen dat kopen en kijk dan lekker hoe hun dat afschieten ;)

Same here! Ik kijk wel toe hoe anderen hun vingers er afknallen en dan ga ik in het nieuwe jaar gewoon weer lekker met alle tien mijn vingertjes trainen :D

I quess, voor zover mogelijk met zo'n gewichten ;)

Ik begin uit een deadlift, hou boven de barbell even vast, en buig dan met gestrekte benen naar voren terwijl ik mn kont/heupen naar achter gooi , bij deze gewichten gebruik ik wel straps en een belt

goed bezig bro just like a beast

• #3.466
incline bench

stang 20
50-12
60-12
70-10
80-6
90-2
85-4
80-6
70-8
70-6 teveel pr's om optenoemen :fire:

flat dumbelpress

35-6 pr
35-6
40 fail
40 fail
37-4
40-3 pr rrroooaaaar
42-2 pr hell yeah :hedbang:
30-8

incline flyes

30-5
30-5
30-4
30-4
30-4
10-20

hang clean

50-8
50-8
70-1
75 fail stikkapot
50-8

Lekkere training!

• #3.468
Sterk!:wl:

Thanks Beest, ging uberlekker, ik kookte gewoon van de adrenaline :fire:

Dat zijn de mooiste trainingen......heerlijk, als je dan de barbell of dumbbells loslaat dat je dan het gevoel hebt dat als iemand tegen je aanloopt je zijn kop er af trekt. :D

(Voor jou iets lastiger als je thuis traind natuurlijk ;))

Wat voor dumbbells gebruik je?

Dat zijn de mooiste trainingen......heerlijk, als je dan de barbell of dumbbells loslaat dat je dan het gevoel hebt dat als iemand tegen je aanloopt je zijn kop er af trekt. :D

gelukkig heeft own hier geen last van anders was ik onderhand al net zo groot als hem:eek:

incline bench

stang 20
50-12
60-12
70-10
80-6
90-2
85-4
80-6
70-8
70-6 teveel pr's om optenoemen :fire:

flat dumbelpress

35-6 pr
35-6
40 fail
40 fail
37-4
40-3 pr rrroooaaaar
42-2 pr hell yeah :hedbang:
30-8

incline flyes

30-5
30-5
30-4
30-4
30-4
10-20

hang clean

50-8
50-8
70-1
75 fail stikkapot
50-8

heerlijk die dumbbells he sanca
je gaat aardig op weg je zit al op 42 kilo dumbbells aight

thats what im talking about hop naar de 50

• #3.475
gelukkig heeft own hier geen last van anders was ik onderhand al net zo groot als hem:eek:

Whehehehe :roflol: :roflol: :roflol:

Roooaaarrrr I love this feeling :D

Moest elke training zo zijn man! Het hoogtepunt bereikte ik bij DB-presses, eerst hopeloos failen op 40 en toen ik 37 aanhing ging ie easy, het zweet liep van me af door me optefokken, snel wat magnesium aangebracht en ik dacht nu of nooit, I realy wanted it, realy, realy bad :D

Wat voor dumbbells gebruik je?

Verstelbare 30mm

• #3.476
Vraagje he..wat is de reden dat je 9 sets gebruikt bij incline bench?
Ik neem aan dat je qua massa vooruit wilt? Zoals ik zie warm je jezelf wel goed op maar kunnen nog best wat sets weg gelaten worden zodat je meer energie over hebt om al in het begin zwaarder te pakken.
Jouw mening daarover?

• #3.478
Vraagje he..wat is de reden dat je 9 sets gebruikt bij incline bench?
Ik neem aan dat je qua massa vooruit wilt? Zoals ik zie warm je jezelf wel goed op maar kunnen nog best wat sets weg gelaten worden zodat je meer energie over hebt om al in het begin zwaarder te pakken.
Jouw mening daarover?

:dunno: Voelt gewoon lekker aan zo

• #3.480
Ok. :D

Ik ben nog niet zo lang lid hier maar ik let teveel op kleine details. :o

Maar heb je dat wel eens geprobeerd?

Train je thuis of in een eigen gemaakte gym? Samen of alleen?

Hehe, is niet erg man, een beetje feedback is altijd goed meegenomen ;)

Ik heb het ook al gedaan met wat minder volume, wisselt af, net waar ik zin in heb :D

Vanwege een sluimerende schouderblessure warm ik nu ook liever een setje teveel dan te weinig op

Ik train doorgaans thuis én alleen, ik heb een powerrack en een dikke 250kg om meetespelen

owja, en een breezah-fitness speeltje, maar das meer een stofvanger geworden :roflol:

Terug
Naar boven