Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.881
Tnx. voor 't filmpje Sanca san. :thumb:
Het was een beetje een uitvoering zoals ik had verwacht.
Sterk werk man.
"Jeremy" op de achtergrond..?
Heb je ineens "smaak" ontwikkeld voor muziek, of was de "dead metal" shit die je meestal hoort in de filmpjes die geplaatst worden, op..? :D
En straks er weer tegenaan...
Jie beeste! :bow:

Ik heb een brede muzieksmaak hoor, maar hoe harder, des te harder ik ga :D
In de auto hou ik het meestal rustiger, daar gaat mn voorkeur vooral uit naar rap/hiphop en R&B voor het vrouwtje ;)
Pearl jam is voor mij een alltime classic, I grew up with that shit!!!

En dan de training @SB barbell...

Atlas stones

90kg vrij easy singles op een moordend tempo back 2 back met Bert op 1.40m, 1.50m en 1.60m, so far, so good

Maar toen op 1.70m fuuuuuuuu dik 10x net niet aaargh, easy pickup, vrij easy op de schouder, kwam mooi tot op de rand van de pallet maar de laatste centimeters bijduwen wilde echt niet lukken, paar x de stone keihard op mn gezicht en slaap gehad, het vertrouwen zit er wel in dat ik hem op de finale (weer) kan laden als ik uitgerust ben en niet gewerkt heb

110kg op 1.60m, ....x vrij easy pickup maar kreeg 'em telkens net niet op de schouder fuuuuuuu
Dacht dat ik 'em nog op 1.40m had geladen maar ben niet meer zeker, was er met mn gedachten niet echt bij

120kg, wilde gewoon niet meer bij de pickup

110kg triple op 1.14m, laden, afpakken tot op de knieën en terug laden, had nog wel over in de hoogte PR'tje maar had hem véél liever op 1.60 :'(

Hyper extensions all bodyweight

15 reps
15 reps
15 reps
25 reps PR feeling alive!
25 reps

Heb gemengde gevoelens over de training, was zwaar naar de kloten van op't werk, zat er met mn gedachten door omstandigdheden niet echt bij maar ik hou in mn achterhoofd dat ik de 90kg op de stonecircle bij Jimmy wel geladen had, moét gewoon lukken op de finale, 110kg zal de dag moeten uitwijzen

Komt wel goed kerel. Je gaat bij de circle eens totaal berserk en die dingen vliegen erop!

Goede training was het ook. Hoog tempo is altijd goed :D

als ik daar sta me met mijn vlag 'go sanca' dan laadt jij die 110kg steen met gemak :roflol:

Dat word een eitje met dit soort trainingen keep it going ;)

"At home, drawaing pictures, of mountaintops, with Sanca on top!" :D

Toch een flinke training lijkt me.
Maar misschien ben je een beetje ongeduldig, en wil je wat te veel, te snel..?
Dat is trouwens heel normaal, en is er waarschijnlijk de oorzaak van dat je zo hard werkt. :thumb:
Ik vind het zowiezo al knap dat je die zware rotstenen op kan pakken!
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar kan me er wel iets bij voorstellen...
En misschien is het een idee de volgende keer een helm en hoge hakken te dragen... ;)

helm en hoge hakken ??

Steen in z'n gezicht, en op z'n slaap, en de hakken voor wat meer lichaamslengte... :rolleyes:

• #9.889
Komt wel goed kerel. Je gaat bij de circle eens totaal berserk en die dingen vliegen erop!

Goede training was het ook. Hoog tempo is altijd goed :D

Thanks for the faith!

Ik ga zorgen dat ik de 13de goed uitgerust ben en ga voor een psyche up waar zelfs de mama's van de kleine kindjes van moeten huilen :eyebrow:

Ja man, was echt killing, I like it! :D

als ik daar sta me met mijn vlag 'go sanca' dan laadt jij die 110kg steen met gemak :roflol:

Daar hou ik je aan kerel :roflol:

Dat word een eitje met dit soort trainingen keep it going ;)

Thanks man!!! :)

"At home, drawaing pictures, of mountaintops, with Sanca on top!" :D

Toch een flinke training lijkt me.
Maar misschien ben je een beetje ongeduldig, en wil je wat te veel, te snel..?
Dat is trouwens heel normaal, en is er waarschijnlijk de oorzaak van dat je zo hard werkt. :thumb:
Ik vind het zowiezo al knap dat je die zware rotstenen op kan pakken!
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar kan me er wel iets bij voorstellen...
En misschien is het een idee de volgende keer een helm en hoge hakken te dragen... ;)

Ghehehe :D

Damn, hoe weet je dat van dat ongeduldig en te snel?! Kreeg gisteren van Jean en Bert ook die opmerking, pak hem snel op van de grond tot op de schouder en wil 'em dan te snel laden :P
Het oppakken is best easy voor mij, het rechtkomen en laden is moelijker (bij de meesten is het andersom)

Heb werkschoenen aan, is met een hakje, mn new rocks aandoen is erover denk ik ;) En die helm zeker :roflol:

Jwz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie niks?!

Steen in z'n gezicht, en op z'n slaap, en de hakken voor wat meer lichaamslengte... :rolleyes:

Ik zie me al staan :roflol:

met zo van die disco plateauzolen :roflol:

• #9.891
met zo van die disco plateauzolen :roflol:

wkpmag.jpg

gaaf om bij sb b te trainen! toch netjes die stones, ik doe het je niet na denk ik.

muhaha die foto :roflol:!!!

• #9.895
Vandaag de uitslag van de dopingcontrole binnengekregen voor het roken van weed en gebruik van noxpump.... ik kan wel janken :sad: :sad: :sad: :sad:

2 jaar schorsing vanaf 31 augustus 2009, 500euro boete + 370euro gerechtskosten = 870euro

Dit is dus echt niet meer normaal, mits ik beroep aanteken (zoals Jimmy wilt) kan ik nog meedoen aan België maar dan komen er sowieso weer die gerechtskosten bij en een advocaat kan ik al zeker niet betalen :( :( :(

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

FUcked up kerel ..

Potverdomme, hoerige, hypocriete k*t-ambtenaren daar in jullie belgenland zeg!!
Voor dat geld kun je verdomme op vakantie :fire:.

Heb je trouwens geen rechtsbijstandverzekering? Iig zwaar ****ed up voor je.

Damn man, slecht nieuws! Ben je ook wel een hoop geld aan kwijt :-/
Ga je in beroep gaan of zie je die extra kosten niet zitten?

Vandaag de uitslag van de dopingcontrole binnengekregen voor het roken van weed en gebruik van noxpump.... ik kan wel janken :sad: :sad: :sad: :sad:

2 jaar schorsing vanaf 31 augustus 2009, 500euro boete + 370euro gerechtskosten = 870euro

Dit is dus echt niet meer normaal, mits ik beroep aanteken (zoals Jimmy wilt) kan ik nog meedoen aan België maar dan komen er sowieso weer die gerechtskosten bij en een advocaat kan ik al zeker niet betalen :( :( :(

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

shiit zeg, hopelijk is er nog iets aan te doen. Die straf is wel ERG overdreven, die je overigens niet zou moeten krijgen.

jezus wat is dit voor trieste zooi, en waarom die 500 euro boete trouwens ?

Terug
Naar boven