Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.504
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Tnx. voor 't filmpje Sanca san.
Het was een beetje een uitvoering zoals ik had verwacht.
Sterk werk man.
"Jeremy" op de achtergrond..?
Heb je ineens "smaak" ontwikkeld voor muziek, of was de "dead metal" shit die je meestal hoort in de filmpjes die geplaatst worden, op..?
En straks er weer tegenaan...
Jie beeste!![]()
Thanks

Ik heb een brede muzieksmaak hoor, maar hoe harder, des te harder ik ga

In de auto hou ik het meestal rustiger, daar gaat mn voorkeur vooral uit naar rap/hiphop en R&B voor het vrouwtje

Pearl jam is voor mij een alltime classic, I grew up with that shit!!!
En dan de training @SB barbell...
Atlas stones
90kg vrij easy singles op een moordend tempo back 2 back met Bert op 1.40m, 1.50m en 1.60m, so far, so good
Maar toen op 1.70m fuuuuuuuu dik 10x net niet aaargh, easy pickup, vrij easy op de schouder, kwam mooi tot op de rand van de pallet maar de laatste centimeters bijduwen wilde echt niet lukken, paar x de stone keihard op mn gezicht en slaap gehad, het vertrouwen zit er wel in dat ik hem op de finale (weer) kan laden als ik uitgerust ben en niet gewerkt heb
110kg op 1.60m, ....x vrij easy pickup maar kreeg 'em telkens net niet op de schouder fuuuuuuu
Dacht dat ik 'em nog op 1.40m had geladen maar ben niet meer zeker, was er met mn gedachten niet echt bij
120kg, wilde gewoon niet meer bij de pickup
110kg triple op 1.14m, laden, afpakken tot op de knieën en terug laden, had nog wel over in de hoogte PR'tje maar had hem véél liever op 1.60 :'(
Hyper extensions all bodyweight
15 reps
15 reps
15 reps
25 reps PR feeling alive!
25 reps
Heb gemengde gevoelens over de training, was zwaar naar de kloten van op't werk, zat er met mn gedachten door omstandigdheden niet echt bij maar ik hou in mn achterhoofd dat ik de 90kg op de stonecircle bij Jimmy wel geladen had, moét gewoon lukken op de finale, 110kg zal de dag moeten uitwijzen

.