possessed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
jezus wat is dit voor trieste zooi, en waarom die 500 euro boete trouwens ?
Gewoon omdat het kan zeker
Als Brussel er maar geld kan uitslaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdomme, hoerige, hypocriete k*t-ambtenaren daar in jullie belgenland zeg!!
Voor dat geld kun je verdomme op vakantie.
Heb je trouwens geen rechtsbijstandverzekering? Iig zwaar ****ed up voor je.
Damn man, slecht nieuws! Ben je ook wel een hoop geld aan kwijt :-/
Ga je in beroep gaan of zie je die extra kosten niet zitten?
shiit zeg, hopelijk is er nog iets aan te doen. Die straf is wel ERG overdreven, die je overigens niet zou moeten krijgen.
Gewoon omdat het kan zeker![]()
Als Brussel er maar geld kan uitslaan.

shiit! wtf stelletje rukambtenaren!
hopelijk kan je de SM van Belgie nog wel mee pakken...
Ik hoop echt dat er een meevaller voor je komt :O want dit vind ik nogal sneu en nogal dom zo'n hoge straf voor praktisch niks

Als ik in beroep ga kan ik nog net meedoen (termijn van 2 weken) maar dat kost me een pak geld (en is het wel zinvol zonder een dikke advocaat?!) dat ik na mn investeringen in plates en onderdelen + 2400euro belastingen die ik moet betalen nu echt kan missen als kiespijn
Ik rookte al +10 jaar, lang voor ik serieus trainde, dus het is achterlijk dat ze zeggen dat ik het deed voor mn prestaties te verbeteren en die nox pump heb ik gewoon legaal in België gekocht, staat op verschillende sites trouwens gegarandeerd dopefree

)Jaa dat snap ik, maar als je dan alsnog 2 jaar geschorst wordt, geld dat dan alleen voor belgië of voor alle strongman wedstrijden?
Damn dit is echt zwaar overdreven!! Ik hoop ook dat er nog een meevaller komt voor jou!!
wtf gast2jaar?? op wat is dat gebaseerd? stelletje randdebielen ook in dit k*tland... ga je wel kijken?
en voor weedgebruik... alsof je daarvan beter presteert... eerder slechter als je het mij vraagt![]()
apenland ook...
Het is dan alleen te hopen dat het iets uithaalt als je in beroep gaat, dat je niet gewoon nog wat meer geld kwijt bent voor niets.
Zou jammer zijn als die schorsing doorgaat. Niet alleen voor de finale nu, maar ook voor alle andere wedstrijden de komende 2 jaar :-/
Echte klote sancaHet valt te hopen dat je straf minder zwaar wordt dan nu .. Dit is er over
![]()
2jaar komop zeg... Phelps kreeg toch ook geen 2 jaar voor weedgebruik...
Dus als ik het goed begrijp zeggen ze dat weed roken je strongman prestaties verbetert? Ik denk dat een begaaid persoon nog niet eens wil PROBEREN atlas stones op te tillen. Wat een bende eikels in ons land
Straks gaan mensen zich schamen om Vlaming te zijn.
het enige wat weed verbetert is dat je fking veel honger krijgt...

Wat een k*tstreek en met Nox Pomp al helemaal, bullshit verhaal want dat is Dorian's schuld voor het gebruik van verboden middelen, bij mij weten werd dit nooit op het verpakking vermeld.. En weed tja.. Het is geen energiebooster.. Dus what the ****.
2 focking jaren!!!!! Focking bullshit, maar als het daarbij blijft dan ben je over 2 jaar op zekers top 3 materiaal he Sancamans? (probeer enigsinds iets positiefs hieruit te halen voor je)
2 jaar schorsing en zoveel geld... Kolere... En dan te bedenken dat je hier gewoon AAS mag gebruiken...