Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.041
hak iemand zijn hand af (liefst iemand die sterker is dan jou) en dan hak je jouw hand af, en je zet het nieuwe hand op je pols :p spijtig dat het niet kan he :roflol:

ohja, het zal wrsl een T-Shirt met 'go sanca' erop worden, vind geen zeil en ben te lui om een te zoeken :D

Dat zou nice zijn :roflol:

Goddamned, ik keek er nog wel zo naar uit :( Maar een T-shirt will do :D

ow ow ow..... manneke manneke.... af en toe de pols masseren naar de hand toe stimulleert ook de doorbloeding extra, goed pitten, veel froten, komt goed...

Wel in beweging houden ook eh? anders blijf ut stijf ;0 Sukkie!

Gelukkig is zondag nog ff weg...

Yep, om de 2 uur heb ik hem ingesmeerd met spierbalsem (vriendin brengt seffes flexium gel mee) en heb hem al regelmatig gemasseerd, ik heb hier nog ontstekingsremmers liggen maar dat ga ik niet riskeren om die nu nog te pakken (dopingcontrole)

In de loop van de dag werd het steeds beter en beter, hopelijk is het straks of morgen volledig weg

ik zou zeggen, rook een jointje om door de pijn heen te trainen :roflol:

och een grapje moet kunnen :p

• #10.045
Daar dacht ik ook al aan :roflol:!!!

Pols flink ingesmeerd en stevig ingewindeld en toen er tegenaan

Recovery/doorbloedingshizzle

Circuit: Military press + Leg curl + crunches + Leg extensions + Pulltrough

Military press

30-15
40-15
50-15

Leg curl

20-15
30-15
35-15

Crunches

bw-15
bw-15
bw-15

Leg extensions

40-15
50-15
60-15

Pulltrough

40-15
40-15
40-15
-------------------------------------------------------------------------

Facepull

3x20

Rope pushdown

3x12

Rope cable curl

3x12

Edit: het schoot me daarjuist te binnen dat ik gisteren met nokel Eddy tussendoor nog 25kg pinchflips gedaan heb, zal ook wel geen goed gedaan hebben aan mn gehandicapte pols.
Daarjuist voorichtig een paar reps op de coc°1 gedaan en het voelt al stukken beter dan deze morgen

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit man!

Mooie training Sancamans! Lekker rustig aan gedaan zie ik? Lukt mij met moeite denk ik.. :p

bicep curls met een rope...

• #10.050

Voelde ook goed!

Mooie training Sancamans! Lekker rustig aan gedaan zie ik? Lukt mij met moeite denk ik.. :p

Thanks! Ja, heb het rustig aan gedaan met de gewichten maar alles met een zeer hoge intensiteit wat het dan ook wel weer wat zwaarder maak, is ook eens fijn om te doen ;)

Pols voelt gelukkig al stukken beter, hopelijk ben ik er morgen helemaal vanaf

Ja zo nu en dan hoge reps voor de intensiteit en conditie is goed. :p

Voor een doorbloedingshizzle niet verkeerd Sanca! Gij beescht!

Gewoon een shotje Deca knallen kerel, je bent toch al genaaid nu :roflol:

:jk:

Hey Sanca, succes op de wedstrijd man. Wel klote van die dopingsautoriteit, potverdomme man, als je nou gepakt wordt op een dikke vette kuur ok, maar voor dit...

succes met je wedstrijd, en hopelijk hersteld je pols goed,

lekkere training....

Ai polsproblemen! Altijd vervelend en zeker omdat je er vaak lastig vanaf komt. Gelukkig ben je alweer aan de betere hand. Keep it up!

Mooi sanca. Die pols word weer op en top voor de grote dag :) Mijn moeder doet ook enigzins met verzorgingsmiddelen die ook zeer goed werken

Tijgerbalsem en wat doorbloedingsoefeningen doen er wonderen mee, dus good thinking Sanca. :)

• #10.059
Thanks all, ik waardeer dit echt!!! :cool:

pols houd het gelukkig steeds beter, op't werk houden ze er ook rekening mee en dat is goud waard imo!

Recovery/Doorbloedingsshizzel

Squat

60-10
80-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-8
100-10 -> laatste setje met riem

Hijg, hijg

Thanks all, ik waardeer dit echt!!! :cool:

pols houd het gelukkig steeds beter, op't werk houden ze er ook rekening mee en dat is goud waard imo!

Recovery/Doorbloedingsshizzel

Squat

60-10
80-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10
100-10