Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

t'is nu pas 10.000 :D

edit: ahnee, post 10.001, maar wel reactie 10.000 :p

**** net te laat :roflol:

GOede training man ondanks het incidentje ;) Oehh dan moet ik ook maar is kappen met mixed gripp (A)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.006
Can't beat the spam :spam:

Congrats met het neerzetten van de 10-duizendste reactie :D

Edit: atlas stoned :roflol:!!!

I heard y0 liek sp4m? :spam:
Gefeliciteerd met 10.000ste post! Ik heb zojuist ook de 1000 gepasseerd met mijn log! (ik ga proberen jou in te halen! dus wanna spam? :D)

I heard y0 liek sp4m? :spam:
Gefeliciteerd met 10.000ste post! Ik heb zojuist ook de 1000 gepasseerd met mijn log! (ik ga proberen jou in te halen! dus wanna spam? :D)

Ik kom wel ff bij je langs om je een vrachtwagen vol met spam door je modem te duwen :D

Dit lijkt de log van K*tmier wel..
Trainen verdomme!! :fire:

• #10.011
Deadlift

60-10
100-8
130-6
160-3
190-3 mixed grip
205-2 mixed grip. PR? misschien ooit eens een keertje gedaan
205-2 straps
205-1 2de halverwege

Squat

60-6
100-6
130-5
150-2
150-2
150-2

Close grip bench

60-3
80-3
100-3
105-1
110-1
115-1
120-1 evenaring PR, meer zat er niet meer in

Facepull

3x15

Due to all the spam de training van donderdag nog eens :rolleyes:

Deadlift ging lekker, ben een paar weken terug begonnen met doubles op 190 en elke week met 5kg verhoogt, doel was nu 3x2x205 ben dus gestrand op 2x2 en 1x1, ben er zeker niet ontevreden over, was sowieso volume PR :D Volgende keer doubles op 210, ben al blij met 1x2 maar ga voor 2x2

Squat begint ook weer lekker te lopen, probably omdat ik nu eidelijk een fantsoenlijke powerliftbelt heb. Mn squats zijn wel parrale maar who cares

Gisteren en vandaag rust gepakt en morgen eventtraining bij Jimmy

heeft Jimmy al iets laten weten ivm die advocaat?

• #10.013
heeft Jimmy al iets laten weten ivm die advocaat?

NSMB heeft wel meer dingen te regelen dan een of andere trainende stoner :P

Rechtsbijstand zit jammer genoeg niet ingesloten bij de verzekering, moest ik een prof zijn was het natuurlijk anders...

Jimmy en de rest vinden het natuurlijk ook een belachelijk hoge straf en steunen me wel en ben er nog altijd welkom enzo maar de advocaat zal voor eigen rekening komen (ja, ik ga in beroep, wil er bij zijn de 13de!!!)

Hier en daar hoor ik wel van jongens dat ze willen bijleggen in de kosten, maar er is nog niks concreets, afwachten wat de toekomst brengt.
Anders betaal ik het gewoon volledig zelf en zie ik maar eventjes wat zwarte sneeuw, volgend jaar staan er weer nieuwe mannen en terugkerende mannen op de voorrondes en dan zal ik véél minder kans maken om de finale te halen, zie het in mn hoofd dus een beetje als nu of nooit
Het zal me misschien een flinke noot kosten maar ik wil erbij zijn, een kampioenschap is toch de ambitie van elke serieus trainende strongman/krachtsporter/bodybuilder imo

godver nu moet ik toch een spandoek maken :roflol:

• #10.015
als hij nu in beroep gaat wordt die straf uitgesteld, en in belgië zou het mij niet verwonderen als de definitieve uitspraak dan pas in december ofzo is...

Ik wil wel een fles chocomelk doneren, ook goed?:D

good luck de 13de!

Terug
Naar boven