Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.022
:roflol:

Go Sanca! :joint:
Maar ehh 13e, denk je dat nog gaat redden ook al geven ze je een vrijstelling?

Als ik in beroep ga word de sanctie uitgesteld voor de termijn van beroep, dus ja

als hij nu in beroep gaat wordt die straf uitgesteld, en in belgië zou het mij niet verwonderen als de definitieve uitspraak dan pas in december ofzo is...

Kan snel gaan, kan lang duren...

dan weet ik je daar te vinden gozer!

Dan zul je hem vast wel herkennen ja :roflol:

Daarom verwacht ik ook geen antwoord voor de 13e. :roflol:

Ik wil wel een fles chocomelk doneren, ook goed?:D

good luck de 13de!

Alle beetjes helpen :D

Thanks!

hopelijk zie ik je daar :D altijd leuk om eens iemand van DBB te ontmoeten :p

Gij wel ja... Jwz... :D

ja als ik u vroeger had gezien op werchter was ik wel iets komen zeggen :D maar je stond al bijna aan de ingang voor ik het tegoei door had :roflol:

• #10.024

Events @Ironville

Tireflip

Opw. 310 paar flips
380-1 wtf?! zat echt fout in't koppeke :'(
380-2 had zin om optegeven
380-3
380-3

IFSA loglift

Singles op 80 en attemps op 100, pffff, 80 gaat zo easy en 100 wil maar niet lukken

Yoke race

130-15m
230-15m
280-15m so far so good
330-5m mental shutdown
330-12m 1ste kleine 10m zonder drop, toen nog wat aankloten

Deadlift tractorwielen, vanaf verhoging

240-3 PR
280-0 kansloos

vanaf de grond 280-2 of 3 sowieso PR

Farmerswalk

120-12 a 13m vielen uit mn handen, toen maar gestopt om mn eelt te sparen

Circle of stones

90-1.70m 1ste keer dikke fail, 2de keer erop, kostte het laatste van mn energie
110 enkel lapped

Pas vanaf de DL zat het wat beter in mn koppeke, motivatie stond op 0.0, jammer, stond verbaasd van mn eigen dat ik zo pessimistisch was :'(

training ziet er toch dik in orde uit hoor, dat doe ik je van ver nog niet na :D

• #10.026
training ziet er toch dik in orde uit hoor, dat doe ik je van ver nog niet na :D

Thanks, maar zal zondag véél beter moeten gaan!

Tireflip 380kg 15m (=6a7 flips, vorige week geen problemen mee)

Log medley 80kg, 100kg, 110kg, 120kg (moet die 100 krijgen damned)

Yoke race 330kg 30m (loop ik misschien uit, met de nodige drops)

Deadlift 280kg op reps (vanaf verhoging krijg ik er geen beweging in)

Farmerswalk 120kg 30m (loop ik misschien wel uit, probably met drops)

Circle of stones 90kg op 1.70m, 110kg op 1.60m, 125kg op 1.50m enz... (scared)

Niet bang zijn jongen. Dit is voor jou wat NL was voor mij. Gewoon lol hebben en je best doen. Een ervaring rijker ben je toch.

• #10.028
Niet bang zijn jongen. Dit is voor jou wat NL was voor mij. Gewoon lol hebben en je best doen. Een ervaring rijker ben je toch.

Bedankt voor je reactie G', doet me goed om te lezen!!! :)

Het gaat zwaaaaaar worden maar ik ga ervoor!!! :hedbang:

en ik zal daar zijn om foto's en filmpjes te maken van het BK :p (je kan me heeeel makkelijk herkennen aangezien ik een fluogroene kodak heb) :p

Komt helemaal goed man!
De prijs van deelnemer met het langste haar zal je deze keer alvast winnen! :D

Goed bezig sanca! we zullen je toejuichen de 13e!

zeker!
kost het eigenlijk iets voor inkom?

@g3rr3

Neen.

@Sanca

Kop op kerel, hoofd leegmaken deze week en zondag alles geven!

Goede training duurt niet lang meer voordat je jarno voorbij bent ;)

• #10.038
Bedankt voor de steun manne, keep's me going!!! :cool:

K*tterdek*tterdek*t :mad:

De laatste week voor mn wedstrijdvoorbereidingen loopt er 9/10 iets mis en nu heb ik er weer van, potverdomme

Gisteren bij de 1ste tireflip verloor ik de grip op de band en werd mn hand onzacht omgebogen met als gevolg wat steken in mn pols, gaat wel over dacht ik en heb de training uitgedaan (been waar de tire opviel geeft ook af en toe wat pijnscheuten maar niet zo fel)

Deze morgen toen ik opstond was mn pols opgezwollen met pijnscheuten naar de vingers toe, kon geen vuist maken en toen ik een tas koffie wou nemen kreeg ik zelfs de knop van de thermos niet ingeduwd?! Wtf?!

Op't werk weten ze dat ik zondag in de finale sta en heb ik gelukkig mn hand wat kunnen ontzien en de hele dag met de kraan gereden en niets anders moeten vastpakken, om de 2 uur ben ik effe gaan insmeren met spierbalsem

Nu is het al beter en kan ik alweer een vuist maken maar heb nog wat steken als ik dan wat kracht zet op die vuist, seffes insmeren met flexiumgel, effe een powernapke nemen en dan bekijk ik of ik kan gaan trainen of niet (lichte doorbloedingstraining) anders hoop ik toch morgen of overmorgen nog wat te kunnen en dan rust nemen tot zondag

K*tzooi

hak iemand zijn hand af (liefst iemand die sterker is dan jou) en dan hak je jouw hand af, en je zet het nieuwe hand op je pols :p spijtig dat het niet kan he :roflol:

ohja, het zal wrsl een T-Shirt met 'go sanca' erop worden, vind geen zeil en ben te lui om een te zoeken :D

ow ow ow..... manneke manneke.... af en toe de pols masseren naar de hand toe stimulleert ook de doorbloeding extra, goed pitten, veel froten, komt goed...

Wel in beweging houden ook eh? anders blijf ut stijf ;0 Sukkie!

Gelukkig is zondag nog ff weg...

Terug
Naar boven