XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

here you go sanca :D

ioncoy.jpg

Mmmh, ik ben aan 't twijfelen of ik een "Who the hell is Sanca?" t shirt zou maken en dan naast je komen staan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.104

:roflol:

Effe serieus, mn doel is 110 a 115kg bij +- hetzelfde vetpercentage als nu ;)

We spreken ergens af aan de 110 à 115kg tegen het begin van volgend seizoen ;)
Deal?

Deal!!!

Dan is de concurentie toch al wat eerlijker hé, nu heb je een overmacht van 45kg :eek: :P

jamaar door zijn schorsing kan hij nu wel ongemerkt kuren... :roflol:

:roflol:!!!

Laat ons even duidelijk wezen, kuren staat dus echt niet op de planning!

Mmmh, ik ben aan 't twijfelen of ik een "Who the hell is Sanca?" t shirt zou maken en dan naast je komen staan :D

Bastard, dan hou ik u de kop in :mad:

Muhahah, doen! en daar nemen we dan een foto van :roflol:!!

En u ook :mad:

En u ook!!! Alle drie tegelijk als het moet :mad:

:D :D :D :D :D :D

Wel jammer, had je FLINK wat gewicht kunnen pakken. :p

ela ik heb wel een 'go sanca' shirt e, ik sta aan uwe kant, laat dat duidelijk zijn :p

• #10.107
Wel jammer, had je FLINK wat gewicht kunnen pakken. :p

Hehehe, in 2007 woog ik een 70kg, nu tik ik stilletjes de 100 aan, die 10 a 15kg extra zal me zo dus ook wel lukken :P

Njah, ik heb er al vaak eraan gedacht hoor, maar hoe langer ik erover denk, hoe minder "zin" ik er in heb

AAS zie ik nu als iets om opgepompt op een BB-podium te staan
Iedereen weet dat je als je midden in de kuur zit je ook behoorlijk aan kracht gaint (waar ik voornamelijk voor train), maar aan de andere kant kun je na een kuur vies hard terug in een dal vallen en word het moeilijk om de gegainde kracht vasttehouden en continue blijven kuren zie ik al helemaal niet zitten (ook wel een beetje bang voor de verslavingsfactor)

Ik heb zoiets van als ik naturel train en stilletjesaan sterker word, dan blijven die krachtgains normaal ook behouden + dan maak ik mezelf niets wijs!

Om dan nog maar te zwijgen over de ander nadelige gevolgen voor de gezondheid... dat vind ik het imo niet waard om mijn hobby te beoefenen hoor, moest ik een prof zijn en op hoog niveau meedraaien dan liggen de kaarten natuurlijk anders ;)

=> Ik ga hard blijven trainen, veel vreten, supjes nemen en genoeg chocomelk drinken en ik zal er ook wel komen imo

maar nagel me hier niet op vast moest ik er in de toekomst anders over denken :P

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

ela ik heb wel een 'go sanca' shirt e, ik sta aan uwe kant, laat dat duidelijk zijn :p

You'd better be :grumble:

:P

Maar je moet Peter ook niet aanzetten tot... :mad:

ik denk er net hetzelfde over, over het kuren.
het is en blijft een hobby (misschien ooit hoger niveau maar dat weet je nooit op voorhand...) maar ik ga niet zeggen dat ik nooit ga kuren (al ben ik het niet van plan)

• #10.110
Give 'em hell!

veel succes zondag:cool:

Idd, chocomelk heeft een sterke anabolische werking maar hier in België word het oogluikend toegestaan

Ze geven het hier zelfs aan kinderen, stel je voor zeg :eek:
Allemaal van die gespierde beentjes in de korte broeken!:D
(Ja, "Ollanderkes!" ook in de winter gaan die Belgse jongetjes in hun korte broek naar school! :D )

Chocomelk is aaaanaaaaboooool!!!! :hedbang:

Goodluck sancaman ik duim voor je jammer genoeg kan ik je niet komen aanschouwen :( want het is nogal ver weg als ik nu 18 was geweest en een auto had gehad was het anders geweest :) volgend jaar beter

Succes morgen Johan!:cool:

• #10.116
Thanks mannen!

De zenuwen beginenn nu toch stilletjesaan te komen maar ik heb er zin in verdomme! :fire:

Komaan johan !

Ik vind dat je je kop kaal moet scheren als je laatste word Johan!

J/K, veel succes bro!
Hoop ook eens zoiets mee kunnen maken over een jaartje of 30 :')

ik zie u morgen Johan! als ge mijn T-shirt ziet vlief die 100kg boom en 110kg steen gelijk niks omhoog ;)

Terug
Naar boven