XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.121
Thanks for the support guys, word echt wel gewaardeerd!!! Morgen ga ik er stevig invliegen :hedbang:

Ik bid ervoor dat mn pols/arm het gaat trekken maar ik denk het wel

Nu met een paar pintjes lekker languit met mn vrouwtje een filmpje kijken en relaxeeeuuuhhhh :D

succes alvast!

ik kom je potverdomme op je kop stampen als je pols het niet houd :whip:

Succes morgen Sanca! Hopelijk neemt je vrouw alles op en upload je alles op youtube ofzo??!?!? :D

Succes bro!

mij in actie zien???

Kerel. Tot morgen op het slagveld.

Dat de minst zwakke moge winne!

Knallen morgen kerel, veel succes!

Hehehe, in 2007 woog ik een 70kg, nu tik ik stilletjes de 100 aan, die 10 a 15kg extra zal me zo dus ook wel lukken :P

Njah, ik heb er al vaak eraan gedacht hoor, maar hoe langer ik erover denk, hoe minder "zin" ik er in heb

AAS zie ik nu als iets om opgepompt op een BB-podium te staan
Iedereen weet dat je als je midden in de kuur zit je ook behoorlijk aan kracht gaint (waar ik voornamelijk voor train), maar aan de andere kant kun je na een kuur vies hard terug in een dal vallen en word het moeilijk om de gegainde kracht vasttehouden en continue blijven kuren zie ik al helemaal niet zitten (ook wel een beetje bang voor de verslavingsfactor)

Ik heb zoiets van als ik naturel train en stilletjesaan sterker word, dan blijven die krachtgains normaal ook behouden + dan maak ik mezelf niets wijs!

Om dan nog maar te zwijgen over de ander nadelige gevolgen voor de gezondheid... dat vind ik het imo niet waard om mijn hobby te beoefenen hoor, moest ik een prof zijn en op hoog niveau meedraaien dan liggen de kaarten natuurlijk anders ;)

=> Ik ga hard blijven trainen, veel vreten, supjes nemen en genoeg chocomelk drinken en ik zal er ook wel komen imo

maar nagel me hier niet op vast moest ik er in de toekomst anders over denken :P

Daar kunnen we niet aan beginnen hoor. Bij deze ben je hierop vastgenageld tot in alle eeuwigheid. :D

Laatst bewerkt:
hij heeft het zelf gevraagd met suiker erop :p!
Zal het filmen bro, toch zo goed mogelijk :p

Succes Johan, zie je morgen. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.137
Ik heb er zin in mo'****ers :fire:

Terug
Naar boven