XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

En ja hoor, ik ben gaan kijken.
Sanca even de hand geschut nadat hij z'n aanval op de logs gestopt was.
Je bent wel een doorbijter kerel! :bow:
Goed je best gedaan. :thumb:

Zeker netjes gedaan Sanca! ik post de foto's een dezer dagen!

haha denk je dat die pitbull mij ziet :roflol: niks ook ni :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.146
Leuk jullie eens gezien te hebben mannen, bedankt voor de aanmoedigingen!!! :cool:

@Hummer, je bent een waar beest, respect kerel!

@g3r3, goddamned, nu heb ik u nog niet gezien :roflol:

• #10.148
Sterkst man van België

Tireflip 380kg 15m

3 flips

Bij aankomst zag ik de tires staan en dacht probeer ze even voor een paar flips, hahaha, viel vies tegen, bleek een waar onding te zijn en na een paar fails max effort 1 flip kunnen doen, dat beloofde...
Bij het nummerke trekken trok ik 12 en kwam uit tot Didier te staan met de tire, Toen gierden de zenuwen door mn lichaam, zeker toen ik voorgangers zwaar zag struggelen met de band.
Uiteindelijk toch 3 flips kunnen maken en die gingen tegen mn verbazing gelijk op met Didier. Didier kon er nog een 4de rep uitpersen, ik met de beste wil niet meer, jammer, maar toch tevreden

Logmedley

80 ging omhoog zonder moeite

100 fail, mijn grootste nachtmerrie overkwam me weer, links locked, rechts kreeg ik 'em weer net niet uitgeduwd, scheelde echt niets meer, fuuuuuuuu

Yoke

330kg kleine 15m

k*t, k*t, k*t, hier had ik gedacht van 'em uittelopen maar dat was buiten mn ****ed up core gerekend

Deadlift

280kg kansloos, samen met een andere best grote hoop

Farmers

125kg +-14m

fuuuuuuuu, hier had ik echt ook weer gedacht om 'em uittelopen maar ik was gewoon leeg, dropte hem en bij het opnieuw uittillen, lekker gekotst en een hoop puke terug ingeslikt, bij attemp om opnieuw uittetillen stond weer de puke in mn keel, doodjammer

Circle of stones

90kg op 1.70m fail

Aaaargh, soooo ****ing close, hij lag op het randje maar had de kracht niet meer om het laatste zetje te geven, nog een paar attemps gedaan maar het zat er niet meer in

Uiteindelijk 12de geworden, vooral die farmers hebben me genekt imo, hebben me een paar plaatsjes gekost maarja, ik ga zeker niet klagen, ik heb mn best gedaan en vond het al een hele eer er te staan

Hopelijk volgend jaar er weer bij en dan een paar plaastjes omhoog klimmen

Goed gedaan :) volgend jaar beter :D

Volgend jaar versla je Simon, zoals je al zei, toch? :D

Dude ik dacht dat je niet mee mocht doen?

Zolang je 100% inzet toont, kan niemand je wat maken, nice job bro!

Leuk jullie eens gezien te hebben mannen, bedankt voor de aanmoedigingen!!! :cool:

@Hummer, je bent een waar beest, respect kerel!

@g3r3, goddamned, nu heb ik u nog niet gezien :roflol:
Toen wij elkaar de hand schudden, was jij het beest man! :bow:
Ik stond slechts een beetje m'n schoudervullingen te showen... :o

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Dude ik dacht dat je niet mee mocht doen?

Zolang je 100% inzet toont, kan niemand je wat maken, nice job bro!
Van wat ik gezien heb, zul je Sanca er niet op betrappen dat hij er niet alles aan doet.
Ik heb echt respect gekregen voor z'n inzet tijdens het kijken naar de wedstrijd. :bow:
Ik had het al verwacht na het lezen van zijn trainingen enzo, maar ben nu helemaal overtuigd. :thumb:

Respect voor je inzet!

• #10.154
Thanks guys!

Aan inzet ontbeert het me idd niet :D
Ik ga er ook 100% voor maar jammer genoeg ben ik nog net iets te weak om meetedraaien, word aan gewerkt!!!!

Gaan we nu het komende offseason aan die basiskracht goed werken kerel. Goede inzet vandaag! Komt nog wel ooit is goed met ons.

Lekkere wedstrijd zeg Sanca!! Wat een inzet toch ook, heb het dan niet gezien maar als ik het lees heb je dus ALLESSSS gegeven, top! :thumbs:

En nou lekker :joint: om te zegevieren? :p

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Gaan we nu het komende offseason aan die basiskracht goed werken kerel. Goede inzet vandaag! Komt nog wel ooit is goed met ons.

Had jij nou vandaag ook meegedaan Tito? ???

Ik was die smalle die just voor sanca is geeindigd ;)

leuke ervaring man! next time meer geluk!

Way to go mate!

je komt er wel, gewoon doorzetten en doorbijten zoals je al tijdje bezig bent!

never give up!

goed gedaan sanca respect voor jou :) laat je de grond niet in boren volgend jaar bestorm je de top 10 en anders kom je maar naar NL toe xD

Terug
Naar boven