Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

sanca ziek, woopy ziek.. ik zeg afknnippen die haren en weerstand opbouwen hippies! ;)

beterschap man!

Nice bench PR. En tjah ik ken het heb het meestal in het weekend alleen ik hoef nooit te kotsen

Goed, goed, yoke, timbers, dumbbell en balls of steel komen dik inorde, farmers is afwachten, daar ben ik sterk in als ik gewoon rechtdoor kan blijven gaan maar de turns zijn niet zo mn ding, die nekken me meestal
Ik heb vernomen dat er weinig ruimte is dus moeten we om de 10m een turn maken. :woot:

Flinke bench beest! pfieuwwww :p

Lekkere bench man, gefeliciteerd met het pr.

Ik zie dat je de stang achteruit uit de haken haalt. Heb je daar een speciale reden voor of past je bankje gewoon niet volledig in het rek?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.146
sanca ziek, woopy ziek.. ik zeg afknnippen die haren en weerstand opbouwen hippies! ;)

beterschap man!

Hahahaha, no way!

Thanks! Ik heb straks met Bert/Tito afgesproken voor een buitentraining, als ik mn eten kan binnen houden ga ik er gewoon voor

Nice bench PR. En tjah ik ken het heb het meestal in het weekend alleen ik hoef nooit te kotsen

Thanks!

Ik sta wel lekker lean nu :P

Ik heb vernomen dat er weinig ruimte is dus moeten we om de 10m een turn maken. :woot:

:roflol:

Flinke bench beest! pfieuwwww :p

Thanks kwark!

Lekkere bench man, gefeliciteerd met het pr.

Ik zie dat je de stang achteruit uit de haken haalt. Heb je daar een speciale reden voor of past je bankje gewoon niet volledig in het rek?

Thanks!

Idd omdat het bankje niet volledig in het rack past omwille van de pulleys, zuigt hard zeker omdat dit bankje aangeraden werd bij het rack.

Gisteren had ik bij de 130 trouwens moeite met het unracken, kostte me eigenlijk téveel energie, zit anders misschien nog wel wat meer in :o

Ik denk dat als iemand je het gewicht aangeeft die 130 veel soepeler gaat, toch sterke shit man :)

An error occured, please try again later?
Ik kan je filmpjes niet (meer) zien...

Misschien ben je wel een tikje aan het "overtrainen" maat.
Je mankeert te vaak wat qua ziekte.
En dat gelul over "There's no overtraining, just undereating" daar geloof ik niet in. ;)

Je bank is al stevig man!
Zie je wel dat je me nog gaat vernederen... :o
Dat geloofde je lang geleden niet, maar je ziet het wel.
Nog even en je drukt meer.
En niet alleen op de plee! :D

Beterschap trouwens.

On the downside, gisterenavond voelde ik me opeens uberslecht, werd lijkbleek en toen ik wou eten kwam alles spontaan er weer uit, wtf?! Heb een uurke op de wc alles wat in me zat uitgekotst en gescheten en niet lang na 22u lag ik KO in bed om dan om 2u tenacht weer boven de pot te hangen
Voelde me een tijdje geleden al wat ziek maar brak blijkbaar niet door, hopelijk ben ik er nu vanaf want dit kan ik nu weer echt niet gerbuiken in mn voorbereiding :mad: :(

Misschien inderdaad wat overtraind?
Je lichaam geeft alarmsignalen, je weet!
Rust een dag of 3 en probeer te blijven eten zolang het er niet terug uitkomt. Na 3 dagen voel je je herboren gok ik.

Thanks!

Idd omdat het bankje niet volledig in het rack past omwille van de pulleys, zuigt hard zeker omdat dit bankje aangeraden werd bij het rack.

Gisteren had ik bij de 130 trouwens moeite met het unracken, kostte me eigenlijk téveel energie, zit anders misschien nog wel wat meer in :o

Zo leek het wel inderdaad, je moest je schouderbladen naar voren laten komen om het gewicht eruit te halen/terug te leggen. Kost veel kracht en spanning, zeker met 130kg (denk ik me zo in, heb die hoogte nog niet bereikt)!

• #12.151
There's no overtraining, just.... ownee, laat maar :D

Njah, kan zijn, ik zei het al wat langer al tegen Bert dat ik toe was aan een deload oid maar dat is niet zo mn ding, daarom heb ik wat minder getraind de laatste tijd maar heb wel weer frequenter de events gepakt maar naar mijn gevoel zeker genoeg gerust, zeker als je in beschouwing neemt dat mn volume normaal stukken hoger ligt én dan werk ik nog erbij...

Daarjuist brinta, havermout, whey en melk gegeten, ik lijk het kunnen houden, zometeen mn pot kwark aanvallen en dan kijk ik wel wat ik daarna doe (@Bert, je kunt altijd langskomen, ik zie wel wat ik meedoe dan ;))

@TGA, thanks! Ja, lijkt me ook wel

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Zo leek het wel inderdaad, je moest je schouderbladen naar voren laten komen om het gewicht eruit te halen/terug te leggen. Kost veel kracht en spanning, zeker met 130kg (denk ik me zo in, heb die hoogte nog niet bereikt)!

Yep, kost idd hopen energie, als ik bij Jules bv bench merk ik echt wel veel verschil. GHL zei me eens dat ik mn pulleys eruit moet smijten maar dat zie ik niet meteen zitten :P

• #12.152
Events samen met Bert

Sledpull pallet, turn @6m

165-12m
165-12m

Axle clean and press elke rep c&p

50-3
70-3
80-2 2 strict press, 1 clean
90-1
100-1
105-1 PR
110-1 PR *
115-0 fail @clean **

Axle zercherwalk turn @6m

90-12m
130-12m
170-12m

Sledpull pallet, turn @6m

165-12m
165-12m
165-12m

*klein beetje moeten overgeven

**pfff, weer de wc moeten opzoeken

brokkend PRs zetten.. respect sanca!

Toch nice training kerel. Ik zie er niet veel nog iets doen als ze om de vijf minuten staan kotsen. Ik hoop dat je snel terug beter bent! (zo is er ook maar niks aan als ik met een zieke moet traine :p)

• #12.155
brokkend PRs zetten.. respect sanca!

Toch nice training kerel. Ik zie er niet veel nog iets doen als ze om de vijf minuten staan kotsen. Ik hoop dat je snel terug beter bent! (zo is er ook maar niks aan als ik met een zieke moet traine :p)

Thanks! Njah, als jij er niet bij was had ik geen ene vinger uitgestoken en in mn bedje blijven liggen maar daar hebt ge ook niks aan hé ;)

Ik hoop het ook kerel, gaat weer net zo lekker, volgende keer ben ik weer een volwaardige partner!

toch nette training voor je ziek te voelen,respect:bow:
ik heb vandaag een clean en press 5x70kg gedaan,maar 115kg is wat andere koek zulle:eek:

Meestal zie ik je log over het hoofd.. nee heeft niks te maken met je lengte xD maarre jij knalt ook lekker door :)

Hoe voelde je vandaag Sanca?
Gisteren je klote voelen en vandaag strongman is gewoon een dikke plus voor motivatie. :thumbs:

En nu ik toch bezig ben, goeie PR's mate. :D
Je ownt blijkbaar meer in de Axle als met een barbell. :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven