- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vernomen dat er weinig ruimte is dus moeten we om de 10m een turn maken.Goed, goed, yoke, timbers, dumbbell en balls of steel komen dik inorde, farmers is afwachten, daar ben ik sterk in als ik gewoon rechtdoor kan blijven gaan maar de turns zijn niet zo mn ding, die nekken me meestal

sanca ziek, woopy ziek.. ik zeg afknnippen die haren en weerstand opbouwen hippies!
beterschap man!
Nice bench PR. En tjah ik ken het heb het meestal in het weekend alleen ik hoef nooit te kotsen

Ik heb vernomen dat er weinig ruimte is dus moeten we om de 10m een turn maken.![]()

Lekkere bench man, gefeliciteerd met het pr.
Ik zie dat je de stang achteruit uit de haken haalt. Heb je daar een speciale reden voor of past je bankje gewoon niet volledig in het rek?

On the downside, gisterenavond voelde ik me opeens uberslecht, werd lijkbleek en toen ik wou eten kwam alles spontaan er weer uit, wtf?! Heb een uurke op de wc alles wat in me zat uitgekotst en gescheten en niet lang na 22u lag ik KO in bed om dan om 2u tenacht weer boven de pot te hangen
Voelde me een tijdje geleden al wat ziek maar brak blijkbaar niet door, hopelijk ben ik er nu vanaf want dit kan ik nu weer echt niet gerbuiken in mn voorbereiding![]()
![]()
Thanks!
Idd omdat het bankje niet volledig in het rack past omwille van de pulleys, zuigt hard zeker omdat dit bankje aangeraden werd bij het rack.
Gisteren had ik bij de 130 trouwens moeite met het unracken, kostte me eigenlijk téveel energie, zit anders misschien nog wel wat meer in![]()

)Zo leek het wel inderdaad, je moest je schouderbladen naar voren laten komen om het gewicht eruit te halen/terug te leggen. Kost veel kracht en spanning, zeker met 130kg (denk ik me zo in, heb die hoogte nog niet bereikt)!

Toch nice training kerel. Ik zie er niet veel nog iets doen als ze om de vijf minuten staan kotsen. Ik hoop dat je snel terug beter bent! (zo is er ook maar niks aan als ik met een zieke moet traine)

ikke of sanca?Meestal zie ik je log over het hoofd.. nee heeft niks te maken met je lengte xD maarre jij knalt ook lekker door![]()

.. ik volg niet zoveel sterke mannen/ powerlifters omdat ik meer bb-gericht train. Tja wanneer ik de mogelijkheid heb is ga ik ook deze kant op maarja ben nog herstellende van een lichte blessure dus dat duurt nog wel even.