Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.181
Thanks guys, ging erg lekker, ben dik tevreden! Alleen weer vaag van die "blackout" op de 115 maar volgens mij lag dat aan de ademhaling ofzo...

erg nice pp man.
misschien dat je die blackout krijgt door het weer ineens?

• #12.183
Military press

30-12
50-12
75-5
85-3 PR
90-1 PR
95-1 PR

105-1 pp
115-1 pp*

Plate OH raise

20-15
20-15
20-15
20-15

One armed dumbbellpress gewone dumbbell, legdrive

42- R8 + L6
42- L8 + R10 PR?

Bulgarian squat

BW - 8 + 8
+46 - 8 + 6
+46 - 6 + 6
+46 - 6 + 6

Pulltrough

40-8
70-8
90-8

* Godverdegodver, ik had de 115 zo goed als locked (miliseconde in lock) en toen weer lamje uit, barbell tegen het rack gegooid, viel gelukkig in de steunen en ik zat weer op mn knietjes, miljaarde

NICE my bick "bulgarian bull"

sterke mp&pp:cool:
ik doe ook altijd een pr poging pp na de mp.
ik hoop binnekort die db van 42kg ook links te kunnen pakken.:p
wat is je max met de log nu?(kvolg niet alles daarmee:D)

Laatst bewerkt:
  • #12.187
Shame on you dat je niet alles volgt :D

Log staat nog altijd op 100 (3x1x100 om precies te zijn :P) maar ik verwacht hier soon toch ook enige progressie in aangezien de 105 laatst zeker niet kansloos was ;)

Shame on you dat je niet alles volgt :D

Log staat nog altijd op 100 (3x1x100 om precies te zijn :P) maar ik verwacht hier soon toch ook enige progressie in aangezien de 105 laatst zeker niet kansloos was ;)
ja ik weet het,maar kan zijn dat ik het al vergeten was ook,maar kdoe mn best.:D
100kg log?:cool::thumbs:

Shiit joh.... bruute MP 95 strict is wel erg sterk

Lekker bezig Sanca boy. :thumb:
Maar goed dat je die halter in de steunen gooide...
Stel je voor dat je 'm op je mooie koppie had gekregen! :D
Keep it up Dude!

nice MP :)

De !! wat een MP. :eek:

Damm die MP is bruut man! 100kg strict zou zeer nice zijn:D

Gaat ook lekker hard vooruit op de schouders man.

• #12.195
ja ik weet het,maar kan zijn dat ik het al vergeten was ook,maar kdoe mn best.:D
100kg log?:cool::thumbs:

Hehehe :D

Njah, PR is al enkele maanden oud, tussendoor paar keer gefaild op de 100 en recentelijk weer geduwd, hopelijk nu weer in stijgende lijn

Shiit joh.... bruute MP 95 strict is wel erg sterk

Thanks man, heb al spijt dat ik 'em niet op film heb maar die bewaar ik dan maar voor de 100 :P

Lekker bezig Sanca boy. :thumb:
Maar goed dat je die halter in de steunen gooide...
Stel je voor dat je 'm op je mooie koppie had gekregen! :D
Keep it up Dude!

Thanks j', will do! :cool:

Stel je voor :eek: :D

Damm die MP is bruut man! 100kg strict zou zeer nice zijn:D

Dat is een mooi streven, leek nog niet zo lang geleden onbereikbaar en nu durf ik er al hardop aan te denken :D

Gaat ook lekker hard vooruit op de schouders man.

DL good = ALL good

95kg MP...5 meer dan mij...ik race je naar de 100 :P

Djee, wat heb ik raar gedroomd vanacht. Ik droomde dat ik met sancaman op stap was en dat ik XTC wou nemen. Ik wist niet wat ik moest doen, dus vroeg ik raad aan sanca en hij zei dat ik het gerust kon doen omdat hij er al 40 ophad en niks voelde.:D

Wel lekker geslapen.

Is dat nu al een bw mp dan? Dacht het wel hé ... congrats !

Lekkere military- en pushpress!

Je ziet het ook wel eens bij olympische gewichtheffers dat ze wegvallen na de press. Misschien dat je door alle spanning in je nek wat bloedtoevoer naar je hoofd afknelt?

Hoe verhoudt je log press zich trouwens tot de stang? Heb zelf nog nooit een log gebruikt, ben wel benieuwd hoe dat is!

• #12.200
95kg MP...5 meer dan mij...ik race je naar de 100 :P

You're on :D

Djee, wat heb ik raar gedroomd vanacht. Ik droomde dat ik met sancaman op stap was en dat ik XTC wou nemen. Ik wist niet wat ik moest doen, dus vroeg ik raad aan sanca en hij zei dat ik het gerust kon doen omdat hij er al 40 ophad en niks voelde.:D

Wel lekker geslapen.

Hahahahaha :D

Ik heb ook lekker geslapen maar moet jammer genoeg ga ik voor de verandering terug werken dus om 5u45 kwam er abrupt een einde aan :grumble:

Is dat nu al een bw mp dan? Dacht het wel hé ... congrats !

Vorige week toen ik ziek was misschien wel maar nu moet er nog een 5kg bij ;)

Lekkere military- en pushpress!

Je ziet het ook wel eens bij olympische gewichtheffers dat ze wegvallen na de press. Misschien dat je door alle spanning in je nek wat bloedtoevoer naar je hoofd afknelt?

Hoe verhoudt je log press zich trouwens tot de stang? Heb zelf nog nooit een log gebruikt, ben wel benieuwd hoe dat is!

Thanks!

Buh, kan zijn, ik denk dat jij daar meer van afweet dan mij... ;)

Ikzelf duw een 10a15kg meer op de barbell maar ik ken ook jongens die meer op de log duwen dan op de barbell

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven