Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hond even nee knikken van dat gaat nooit goed en rent er dan maar vandoor hehhe

Netjes sancaman , alleen miss ligt het aan de camera positie maar je hangt wel ver achterover met die log :O

Brute axle deadlift!!! Moeten wel fake plates zijn!
sow, dat ziet er goed uit dat beton gestort stukje! En een lekkere Axle deadlift kerelwat is je PR op regular DL?

goed bezig Sanca !! axle 240 deaden log weer 100 gepakt !!
komt zeker door je nieuwe vloertje !! sterk man !

tis beter he met beton?gedaan met in het moeras te zakken
die hond,hehehe
nette training weer,ik heb nooit de motivatie om de maandag te trainen,moet dan altijd bekomen vh weekend![]()

****ing dikke training Sanca! Tuin ziet er ook goed uit![]()
ik heb geen ervaring met axl deadlift,maar hoe voelt dat aan?beter dan gewone dl,of anders om.ik zie juist dat je bij een regular dl 10kg minder pakt dan met axl

Het gebeurt allemaal dankzij de vloer en de fake plates.

Dat kuren zondag heeft flink zoden aan de dijk gezet
Congraitz met je PR kerel!

Die kuur heeft een halfwaarde tijd van 48 uur. Dus meteen even flinke PR's mee gezet. Morgen even na-kuren met chocomel en wat goed doorbakken steaks en dan komt het wel weer goed![]()

om meer spanning te kunnen houden en voor mezelf haal ik er mentaal ook wel iets uit 
Ik gok zomaar hetzelfde als altijd, namelijk meer spanning opbouwen....

Ik gok zomaar hetzelfde als altijd, namelijk meer spanning opbouwen....
Thanksom meer spanning te kunnen houden en voor mezelf haal ik er mentaal ook wel iets uit
![]()