XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

tis beter he met beton?gedaan met in het moeras te zakken:p
die hond,hehehe:D
nette training weer,ik heb nooit de motivatie om de maandag te trainen,moet dan altijd bekomen vh weekend:bierbang::kots::p

****ing dikke training Sanca! Tuin ziet er ook goed uit:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.123
Die hond even nee knikken van dat gaat nooit goed en rent er dan maar vandoor hehhe

Hehehe :D

Thanks man, gruwelijk brutale wedstrijd van jou gisteren :bow:

Thanks Mike!

Netjes sancaman , alleen miss ligt het aan de camera positie maar je hangt wel ver achterover met die log :O

Ligt niet aan de camerahoek :o

Brute axle deadlift!!! Moeten wel fake plates zijn!

Moet wel want ik heb zelfs mn 2 x 2.5kg sluiters niet bijgeteld (bedacht ik me net, gebruik ze normaal niet)

+1

sow, dat ziet er goed uit dat beton gestort stukje! En een lekkere Axle deadlift kerel :thumb: wat is je PR op regular DL?

Thanks, 230 :o

goed bezig Sanca !! axle 240 dead :eek: en log weer 100 gepakt !!
komt zeker door je nieuwe vloertje !! sterk man !

Thanks, ik moet je een beetje bijblijven hé :D

tis beter he met beton?gedaan met in het moeras te zakken:p
die hond,hehehe:D
nette training weer,ik heb nooit de motivatie om de maandag te trainen,moet dan altijd bekomen vh weekend:bierbang::kots::p

Hehehe :D

****ing dikke training Sanca! Tuin ziet er ook goed uit:D

Thanks man!

ik heb geen ervaring met axl deadlift,maar hoe voelt dat aan?beter dan gewone dl,of anders om.ik zie juist dat je bij een regular dl 10kg minder pakt dan met axl

Het gebeurt allemaal dankzij de vloer en de fake plates.

haha :roflol:

Dat kuren zondag heeft flink zoden aan de dijk gezet :D

Congraitz met je PR kerel!

Die kuur heeft een halfwaarde tijd van 48 uur. Dus meteen even flinke PR's mee gezet. Morgen even na-kuren met chocomel en wat goed doorbakken steaks en dan komt het wel weer goed :D

Lekkere gripkracht ook met die axle!

• #12.130
ik heb geen ervaring met axl deadlift,maar hoe voelt dat aan?beter dan gewone dl,of anders om.ik zie juist dat je bij een regular dl 10kg minder pakt dan met axl

Vooral de grip voelt anders ;)

Tja, is ook alweer ventjes geleden dat ik gemaxt had op DL, heb een hele tijd toegewerkt naar een 220 platform DL en de laatste paar weken heb ik rackpulls gedaan. Must be doing something right :P

Het gebeurt allemaal dankzij de vloer en de fake plates.

Yep

:sukkeltje:

:fu:

Dat kuren zondag heeft flink zoden aan de dijk gezet :D

Congraitz met je PR kerel!

Hehehe, thanks :D

Die kuur heeft een halfwaarde tijd van 48 uur. Dus meteen even flinke PR's mee gezet. Morgen even na-kuren met chocomel en wat goed doorbakken steaks en dan komt het wel weer goed :D

Word :D

Lekkere gripkracht ook met die axle!

Thanks!

• #12.131
Bench wide grip

60-8
80-8
100-3
110-3
120-4 PR
130-1 PR*
110-3
110-3

*deze beurt met dunne riem

Squat

60-6
100-3
120-3
140-1
150-1
160-1

Training bewust kort gehouden, morgen buiten trainen

En een PR! :thumb:

netjes PR :) wat is het nut van die riem?

Hoe is het met de voorbereidingen van de fungames?

• #12.136

2 PR's! :P

netjes PR :) wat is het nut van die riem?

Thanks :) om meer spanning te kunnen houden en voor mezelf haal ik er mentaal ook wel iets uit :o

Hoe is het met de voorbereidingen van de fungames?

Goed, goed, yoke, timbers, dumbbell en balls of steel komen dik inorde, farmers is afwachten, daar ben ik sterk in als ik gewoon rechtdoor kan blijven gaan maar de turns zijn niet zo mn ding, die nekken me meestal

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ik gok zomaar hetzelfde als altijd, namelijk meer spanning opbouwen....

Goeie gok :P

lekkere bench PR's !! je gaat lekker man !

• #12.140
lekkere bench PR's !! je gaat lekker man !

Thanks JW, mn PL-totaal staat nu op 550, begint eindelijk ergens op te trekken!

On the downside, gisterenavond voelde ik me opeens uberslecht, werd lijkbleek en toen ik wou eten kwam alles spontaan er weer uit, wtf?! Heb een uurke op de wc alles wat in me zat uitgekotst en gescheten en niet lang na 22u lag ik KO in bed om dan om 2u tenacht weer boven de pot te hangen
Voelde me een tijdje geleden al wat ziek maar brak blijkbaar niet door, hopelijk ben ik er nu vanaf want dit kan ik nu weer echt niet gerbuiken in mn voorbereiding :mad: :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven