XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

congratz met je hardcore Rain Deadlifting volume PR !!!! hahaha lijkt me erg k*t in de regen !!

It's a b*ch that smacks you in the face

Volgens het schema moet ik volgende week 5x5x202.5 doen, als ik 2x5 doe is het sowieso al een PR, ik ben benieuwd wat het gaat geven!

Welk schema doe je voor DL Sanca?

sterk alleszinds...kheb zelf ook 3*5*200 DL gedaan en dan nog 2*3*200 dacht ik..kmoet zeggen dat ik toch efkens moest gaan zitten:D
Het gaat je zeker lukken hoor enkel de eerste 2 sets zijn wat lastig maar eens ge goed ben opgewarmt gaat het beter vind ik:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.803
Mooi dat je het gehaald hebt. En ****ing hardcore dat je het gewoon in de regen doet!

Thanks, ben er ook ****ing blij mee!

congratz met je hardcore Rain Deadlifting volume PR !!!! hahaha lijkt me erg k*t in de regen !!

Hehehe, thanks! Ja man, is ook erg k*t, hopelijk komt dit niet te vaak voor!

Welk schema doe je voor DL Sanca?

sterk alleszinds...kheb zelf ook 3*5*200 DL gedaan en dan nog 2*3*200 dacht ik..kmoet zeggen dat ik toch efkens moest gaan zitten:D
Het gaat je zeker lukken hoor enkel de eerste 2 sets zijn wat lastig maar eens ge goed ben opgewarmt gaat het beter vind ik:)

The russian extended peaking cycle for powerlifting competition [Link niet meer beschikbaar]

Thanks for the input, kan ik lekker als motivatie gebruiken om het wel te halen :D

doe jij een schema? hoe lang ga je het dit keer volhouden :D?

crazy volume op de deads
goed gedaan

• #13.806
Motivatiepic moet geen kwaad kunnen, toch?

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Kleintje dan.. :P

iew, sanca is wel erg skinny op die foto

• #13.809
  • #13.810
Vandaag gaan trainen bij Woopy, was erg gezellig, weet niet meer precies wat ik allemaal gedaan heb maar de highlights voor mij waren 1x290 bakdeadlift, 97 log/100 axle/ 52 fat dumbbell medley, 1x110 axle en een uberlage yokelockout met Andy en Stijn als extra gewicht xD, was een fijn dagje, thanks Woopy!

Laatst bewerkt:
Eindelijk de Limburgse Legende irl meegemaakt. Storm van agressie, energie, haargroei en een exotisch accent!
Nice work sir & tot volgende!

• #13.813

:roflol: ik heb me vandaag wat ingehouden, was nog redelijk rustig :D

Thanks mate, tot de volgende keer!

da's zoals mijn kinders, die zijn ook altijd wa verlegen in het begin :D:D:D:D
of had je een toeter opgestoken om kalmer te zijn? want als je vanaf augustus weer wil battlen op Belgisch grondgebied moet je de green stuff laten voor wat het is hé ;);)

• #13.815
All in due time David ;)

• #13.817
Ik zeg niks :D

• #13.819
Squat

20-6
60-6
100-3
120-3
140-6 belt
140-6
140-6
140-6
140-6 na deze set moeten gaan zitten en de boel ondergekotst
140-6 volume PR

Pushpress

60-2
70-2
80-2
90-2 belt
90-2
90-2
90-2
90-2
90-2

Chins tussendoor bij PP

bw-10
+30-2
+30-2
+30-2
+30-2
+30-1.5
+15-5
bw8

Pushups

+15-20

Good train!

Thanks!

Laatst bewerkt:
Kijk setjes met 6 reps. Ja ditmaal heb ik het in de gaten. ;)
Ziet er goed uit.

Terug
Naar boven