DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's a b*ch that smacks you in the face
Volgens het schema moet ik volgende week 5x5x202.5 doen, als ik 2x5 doe is het sowieso al een PR, ik ben benieuwd wat het gaat geven!

Mooi dat je het gehaald hebt. En ****ing hardcore dat je het gewoon in de regen doet!
congratz met je hardcore Rain Deadlifting volume PR !!!! hahaha lijkt me erg k*t in de regen !!
Welk schema doe je voor DL Sanca?
sterk alleszinds...kheb zelf ook 3*5*200 DL gedaan en dan nog 2*3*200 dacht ik..kmoet zeggen dat ik toch efkens moest gaan zitten![]()
Het gaat je zeker lukken hoor enkel de eerste 2 sets zijn wat lastig maar eens ge goed ben opgewarmt gaat het beter vind ik![]()

doe jij een schema? hoe lang ga je het dit keer volhouden?

Motivatiepic moet geen kwaad kunnen, toch?
---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------
Kleintje dan..![]()

vroeg me even af waar the hell ik mee bezig was maar ben nu zo blij als een kind in een snoepwinkel dat ik heb doorgebeten!

Eindelijk de Limburgse Legende irl meegemaakt. Storm van agressie, energie, haargroei en een exotisch accent!
Nice work sir & tot volgende!
ik heb me vandaag wat ingehouden, was nog redelijk rustig 
Thanks
ik heb me vandaag wat ingehouden, was nog redelijk rustig
Thanks mate, tot de volgende keer!