- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag gaan trainen bij Woopy, was erg gezellig, weet niet meer precies wat ik allemaal gedaan heb maar de highlights voor mij waren 1x290 bakdeadlift, 97 log/100 axle/ 52 fat dumbbell medley, 1x110 axle en een uberlage yokelockout met Andy en Stijn als extra gewicht xD, was een fijn dagje, thanks Woopy!
Haha nice one!Het was een leuk dagje, dat lijkt me wel duidelijk
Vandaag op't werk opgemerkt dat de 6x6 squats van gisteren hun werk gedaan hebben, scheurde spontaan van mn kruis tot aan de knie door mn broek, good stuff dus![]()

Hun lagen natuurlijk plat van het lachen, net zoals mij, om het aftemaken heb ik dan maar de hele dag rondgelopen met ducktape rond mn hele bovenbeen om mn broek bijeen te houden, dat plaatje was echt af![]()
die broek kan aan de muur als tribute aan je squatsessie 
die broek kan aan de muur als tribute aan je squatsessie
Wat voor werk is het dat je doet?

Hun lagen natuurlijk plat van het lachen, net zoals mij, om het aftemaken heb ik dan maar de hele dag rondgelopen met ducktape rond mn hele bovenbeen om mn broek bijeen te houden, dat plaatje was echt af![]()

Jij hebt echt het juiste beroep gekozen voor jouMisschien gebruiken voor werkbroekchinchillups
Bouw, ik sta ingeschreven als metser maar we doen vooral veel zware renovatiewerken, soms nieuwbouw en soms industriebouw.
Momenteel zijn we bv bezig met de verbouwing van een appartementsblok, nu al een tijdje afbraakwerk aan het doen, wanden afbreken, vloeren oppikeren etc en binnenkort metselwerk, worden weer lekkere kruiwagen, carry en drag medleys en ik word er nog voor betaald ook![]()

nice sanca!
wim volgende keer wel ff eerst uit laten eten voordat ie je moet spotten![]()