XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

decent chinchillupz

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.822
Laatst bewerkt:
Vandaag gaan trainen bij Woopy, was erg gezellig, weet niet meer precies wat ik allemaal gedaan heb maar de highlights voor mij waren 1x290 bakdeadlift, 97 log/100 axle/ 52 fat dumbbell medley, 1x110 axle en een uberlage yokelockout met Andy en Stijn als extra gewicht xD, was een fijn dagje, thanks Woopy!

sterke training !! :thumbs: leuk filmpje vooral die yokelockout haha

Laatst bewerkt:
Mooi filmpje! :roflol:

nice ecto yoke :roflol:

Ecto carry. :roflol:

nice sanca!

wim volgende keer wel ff eerst uit laten eten voordat ie je moet spotten :D

Mooi filmpje Sanca san. :thumb:

• #13.829
Het was een leuk dagje, dat lijkt me wel duidelijk :roflol:

Vandaag op't werk opgemerkt dat de 6x6 squats van gisteren hun werk gedaan hebben, scheurde spontaan van mn kruis tot aan de knie door mn broek, good stuff dus :D

Het was een leuk dagje, dat lijkt me wel duidelijk :roflol:

Vandaag op't werk opgemerkt dat de 6x6 squats van gisteren hun werk gedaan hebben, scheurde spontaan van mn kruis tot aan de knie door mn broek, good stuff dus :D
Haha nice one!
Hoe reageerden je college's? :D

• #13.831
Hun lagen natuurlijk plat van het lachen, net zoals mij, om het aftemaken heb ik dan maar de hele dag rondgelopen met ducktape rond mn hele bovenbeen om mn broek bijeen te houden, dat plaatje was echt af :roflol:
:roflol: die broek kan aan de muur als tribute aan je squatsessie :D

Wat voor werk is het dat je doet?

• #13.833
:roflol: die broek kan aan de muur als tribute aan je squatsessie :D

Wat voor werk is het dat je doet?

Misschien gebruiken voor werkbroekchinchillups :D

Bouw, ik sta ingeschreven als metser maar we doen vooral veel zware renovatiewerken, soms nieuwbouw en soms industriebouw.

Momenteel zijn we bv bezig met de verbouwing van een appartementsblok, nu al een tijdje afbraakwerk aan het doen, wanden afbreken, vloeren oppikeren etc en binnenkort metselwerk, worden weer lekkere kruiwagen, carry en drag medleys en ik word er nog voor betaald ook :D

Hun lagen natuurlijk plat van het lachen, net zoals mij, om het aftemaken heb ik dan maar de hele dag rondgelopen met ducktape rond mn hele bovenbeen om mn broek bijeen te houden, dat plaatje was echt af :roflol:

:roflol:

haha, lekker hardcore, ducktape erop en doorwerken !!

Misschien gebruiken voor werkbroekchinchillups :D

Bouw, ik sta ingeschreven als metser maar we doen vooral veel zware renovatiewerken, soms nieuwbouw en soms industriebouw.

Momenteel zijn we bv bezig met de verbouwing van een appartementsblok, nu al een tijdje afbraakwerk aan het doen, wanden afbreken, vloeren oppikeren etc en binnenkort metselwerk, worden weer lekkere kruiwagen, carry en drag medleys en ik word er nog voor betaald ook :D
Jij hebt echt het juiste beroep gekozen voor jou ;)

Leuk filmpje ;)

dat ziet er weer gezellie uit !

• #13.839
Thanks guys

Pushpress

65-8
75-3
85-3
95-5 belt
95-5
95-5
95-5
95-4 hahaha, was 5x5 al aan't vieren, te nonchalant geweest
95-4 to psyched up bij 5de rep, njah, sowieso volume PR

Squat

60-6
100-6
140-2 belt
140-2
140-2
140-2
140-2
140-2

Incline hammergrip dumbbellpress

30-15

Standing dumbbell shoulderpress strict

22-12
22-12
22-10

Incline dumbbell pullover

42-10
50-6

Hammercurls

22-15

Facepull

45-15

Moest 5x5 op de PP volgens het schema, jammer maar met dit volume ben ik zeker ook tevreden

• #13.840
Deadlift hookgrip

70-10
120-5
160-5
185-1
205-5 "PR" heb ook al eens 4x210 gedaan
205-5
205-4
205-3 + 1 volume PR

Hoere****ingk*t, training was lekker begonnen, easy warmup en het 1ste werksetje had ik nog wat over voor een rep of 2
Meteen erna kreeg ik een telefoontje van +20 minuten met nieuws dat ik nu niet kon gebruiken, k*t, 2de setje ging opeens erg zwaar but made it, even daarna komt de vriendin thuis, weer over dat telefoontje gehad en bla, bla, bla, gedachten dus overal behalve op de training, 4 reps eruit geperst en 5de fail aan de knieën, frustraties ten top nu
Laatste setje proberen opteladen maar had zero focus, gedachten bleven wegdwalen en dus maar gestopt (had 5x5 en nog een keg run + tire willen doen)

Weer een volume PR erbij maar niet echt wat ik in gedachten heb, achja, vandaag ben ik 5 jaar samen met mn vrouwtje dus treuren is niet aan de orde

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven