XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

vette deadlift!!!!1!!!

sterke overall training, deadlift was gw de bekroning!

Sterk! En congratz met de PR!

265 is baas!!!!!

Solid!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.166
Thanks all !!!

Daarjuist even langs geweest bij mn oude trainingsbuddie Bert en er vloeide spontaan nog een traininkje uit :D

Sessie II

Zerchers from pins cm of 5 onder kruishoogte, beltless

60-3
110-3
130-3
150-3 vanaf hier - reversed light band (deed niet zoveel af imo)
170-3 PR
190-1 PR
200-1 PR
210-0
220-0 met belt, enkel en alleen om Bert te ****en, jammer dat ie niet ging :D

One armed dumbbell row

62-20 PR ?! straps
62-12 straps uit

Rechts beide sets vlot achtereen door, links iets minder vlot

Nog een paar filmpjes van de wintercompetitie en hand over hand van vandaag

http://www.youtube.com/watch?v=XHzWyb1_pV4

http://www.youtube.com/watch?v=YS9ynEKx_qg

http://www.youtube.com/watch?v=OYQ2SZCQ7CE

http://www.youtube.com/watch?v=MdbVIe5YSAg

265 is nice man! grats

Dikke tweede sessie! :D

Hoe gaat het met Berts rugblessure? Gaan we hem van het jaar weer zien in training/competitie?

• #17.169

Thanks mate !

Dikke tweede sessie! :D

Hoe gaat het met Berts rugblessure? Gaan we hem van het jaar weer zien in training/competitie?

Zo en zo, hij gaat nu iemand anders zoeken om hem te behandelen, kan nog squatten en pressen maar niet meer (zwaar) liften, gezien de onderdelen van de voorronde dit jaar ziet hij het wel zitten om weer zn kans te wagen. Ikzelf moet oppassen dat ik nu niet gepakt word door bv Mario :mad:

gefeliciteerd Johan!!!

ah damn. eigenlijk de enige lift die boeiend is om te zien heb je geen filmpje van :(

props man. 265 is hard. dikke verbetering van je 1rm toch ook? 10 kilo ofzo?

Nog steeds flinke knietyfus zo te lezen. Dus volgens een MRI-scan is je kraakbeen beschadigd, en nu? Kan me voorstellen dat doorsquatten de boel niet gaat helpen. Vraag me ook ernstig af of de fysio ook wel überhaupt iets daaraan kan doen. Is het niet beter om naar een sportarts te gaan met goede kennis over het kniegewricht?

Ik vroeg me nog af, zijn het bij jou beiden knieën waar je last van hebt, en zo ja: ook evenveel last?
Ik heb namelijk zelf ook al een tijd last aan allebei de knieën, waarbij er soms steken voorkomen ergens achter de knieschijf. Omdat ik eerst zelf wil kijken of ik het probleem kan oplossen heb ik dus 2 maanden niet gesquat, wel doorbloed met wandelen etc, maar echt veel heeft het nog niet opgeleverd. Sinds 3 weken weer begonnen met squatten en ik houd mezelf aan max 50kg. Het blijft nog ellendig, maar ik denk dat er nu wel een miniscule verbetering is, al moet ik dat nog even afwachten.

Goeie foto man, en pretty epic pr aan het einde van je training.

• #17.175

Dank u wel Niels !!

ah damn. eigenlijk de enige lift die boeiend is om te zien heb je geen filmpje van :(

props man. 265 is hard. dikke verbetering van je 1rm toch ook? 10 kilo ofzo?

I know, jammer maar helaas :(

Op de push & pull niet zolang geleden had ik 260 getrokken, daarvoor een jaar of 3 vast gezeten op 250

Nog steeds flinke knietyfus zo te lezen. Dus volgens een MRI-scan is je kraakbeen beschadigd, en nu? Kan me voorstellen dat doorsquatten de boel niet gaat helpen. Vraag me ook ernstig af of de fysio ook wel überhaupt iets daaraan kan doen. Is het niet beter om naar een sportarts te gaan met goede kennis over het kniegewricht?

Ik vroeg me nog af, zijn het bij jou beiden knieën waar je last van hebt, en zo ja: ook evenveel last?
Ik heb namelijk zelf ook al een tijd last aan allebei de knieën, waarbij er soms steken voorkomen ergens achter de knieschijf. Omdat ik eerst zelf wil kijken of ik het probleem kan oplossen heb ik dus 2 maanden niet gesquat, wel doorbloed met wandelen etc, maar echt veel heeft het nog niet opgeleverd. Sinds 3 weken weer begonnen met squatten en ik houd mezelf aan max 50kg. Het blijft nog ellendig, maar ik denk dat er nu wel een miniscule verbetering is, al moet ik dat nog even afwachten.

De MRI scan heeft beschadigd kraakbeen, ontstekingen in beide knieën en jumpersknee vastgesteld. Voor het kraakbeen neem ik glucosamine en dat zou het kraakbeen effectief herstellen op een periode van 2 maanden tot 3 jaar, daar kan een fysio idd weinig aan verhelpen maar aan de jumpersknee zou ie wel iets kunnen doen naar't schijnt, klote is dat mn vaste fysio pas de 22ste beschikbaar is, ik heb ook al gedacht iemand anders op te zoeken maar ik heb geen flauw idee dan hoe of wat

Ik heb aan beide knieën last, soms de rechter iets meer, steken net onder en achter de knieschijf, met beide knieën op de grond gaan zitten bv is een marteling
De crossfit coach had me gisteren een beetje laten stretchen en mn knieën gemasseerd en hij zei dat mn kniegewricht verkeerd beweegt, rechts een beetje feller dan links, het valt op te lossen zei hij maar het gaat veel tijd kosten
Squatten durf ik gewoon niet meer, bw squats doen al pijn en ik heb bang dat ik nog meer kapot ga maken als ik er gewicht opgooi, resultaat, benen slinken zienderogen en bw zit in een vrije val not chill

Goeie foto man, en pretty epic pr aan het einde van je training.

Thanks Johan !!

Yep. Krachtteam Kempen coming up strong!

I'm from SMTL and SMTK so i'll be comming up even more stronger !

Laatst bewerkt:
goeie DL piraat

Goede DL, man! Wel erg klote van je knieën.

Die vrije val is idd wel minder, maarja de rest van je leven in een rolstoel schiet ook niet op (al zal je dan misschien wel een extra rondje met de carcircle kunnen).

• #17.179

Thanks CP :)

Goede DL, man! Wel erg klote van je knieën.

Thanks ! Ja man, pretty ****ed up, ik heb er vorig seizoen nog mee uitgedaan maar het nieuwe seizoen hoop ik zonder ongemakken te kunnen beginnen

Die vrije val is idd wel minder, maarja de rest van je leven in een rolstoel schiet ook niet op (al zal je dan misschien wel een extra rondje met de carcircle kunnen).

Precies !

Beentjes pakken zonder de knieën kapot te maken--> sled dragging for volume.
Vooruit lopen voor de hams en glutes en calves. Als achteruit lopen ook gaat, pak je je quads mee.

Terug
Naar boven