- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dikke tweede sessie!![]()
Hoe gaat het met Berts rugblessure? Gaan we hem van het jaar weer zien in training/competitie?

Yep. Krachtteam Kempen coming up strong!Ikzelf moet oppassen dat ik nu niet gepakt word door bv Mario![]()
ah damn. eigenlijk de enige lift die boeiend is om te zien heb je geen filmpje van
props man. 265 is hard. dikke verbetering van je 1rm toch ook? 10 kilo ofzo?

Nog steeds flinke knietyfus zo te lezen. Dus volgens een MRI-scan is je kraakbeen beschadigd, en nu? Kan me voorstellen dat doorsquatten de boel niet gaat helpen. Vraag me ook ernstig af of de fysio ook wel überhaupt iets daaraan kan doen. Is het niet beter om naar een sportarts te gaan met goede kennis over het kniegewricht?
Ik vroeg me nog af, zijn het bij jou beiden knieën waar je last van hebt, en zo ja: ook evenveel last?
Ik heb namelijk zelf ook al een tijd last aan allebei de knieën, waarbij er soms steken voorkomen ergens achter de knieschijf. Omdat ik eerst zelf wil kijken of ik het probleem kan oplossen heb ik dus 2 maanden niet gesquat, wel doorbloed met wandelen etc, maar echt veel heeft het nog niet opgeleverd. Sinds 3 weken weer begonnen met squatten en ik houd mezelf aan max 50kg. Het blijft nog ellendig, maar ik denk dat er nu wel een miniscule verbetering is, al moet ik dat nog even afwachten.
Goeie foto man, en pretty epic pr aan het einde van je training.

Die vrije val is idd wel minder, maarja de rest van je leven in een rolstoel schiet ook niet op (al zal je dan misschien wel een extra rondje met de carcircle kunnen).