Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.781
  • #17.783
Jaloers op mn facebook ? Sociaal onderaangelegde E-warrior

omdat je niks zinnigs te melden hebt ga je maar met woorden gooien die niet eens bestaan?

als je niet gehandicapt was geweest dan was je hier al lang geband ****ing kneus.

big t nam je hier alweer in bescherming.
ik hoop dat hij je logje sluit.

ik laat je potverdomme je baard opvreten op de chamions league met je walgelijk waardeloze weerzinwekkende k*t karakter.

groetjes ivo

• #17.785
omdat je niks zinnigs te melden hebt ga je maar met woorden gooien die niet eens bestaan?

als je niet gehandicapt was geweest dan was je hier al lang geband ****ing kneus.

big t nam je hier alweer in bescherming.
ik hoop dat hij je logje sluit.

ik laat je potverdomme je baard opvreten op de chamions league met je walgelijk waardeloze weerzinwekkende k*t karakter.

groetjes ivo

Mwuhahaha, ik ben al aan't genieten van mijn overwinning van het moment ik het slotje zag, leg je er nu maar gewoon bij neer dat I win, you lose, even the internet people don't like you, verachtelijk wonna grow a beard but I'm not able zero mannetje

Goed topic

Favoriete zaterdagmiddag literatuur, sanca's log

je kan ovosnovo geen karma meer geven

Mwuhahaha, ik ben al aan't genieten van mijn overwinning van het moment ik het slotje zag, leg je er nu maar gewoon bij neer dat I win, you lose, even the internet people don't like you

ga alvast maar etensresten sparen in je baard mannetje, je zal er geen spijt van krijgen.

• #17.789
  • #17.791
125l3pt.jpg

16ablfo.jpg

:roflol:

strong fotoshop skills

• #17.794
:roflol: :roflol: :roflol:

• #17.795
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha te zalig!

• #17.798
@SMTK

TKE

3 x 20 x green

Strict press warm up voor log

50-10

Loglift elke rep clean + press uit doorrol

70-3
80-3
90-0 lukte niet uit doorrol
80-3
80-3
80-3
80-3

Roeiapparaat

3 min. x grootste weerstand

Yoke

50-80m

SSB squats + Bearhug bokszak

50-10 + bokszak 40m
50-10 + bokszak 40m
50-20 + bokszak 20m

Roeiapparaat

3 x 2 min. x grootste weerstand

Suited deadlift

100-1
140-1
180-1
220-1 suit aan en mixed grip
240-1
270-0 deze met straps gedaan, raakte niet in positie met het pak aan, volgende keer weer
250-1 terug mixed grip
250-1
250-1

Competition curls for the wenches

40-6
40-6

Grippers

Paar sets, ging niet zo goed, knieblessure is nu ook op de grip geslagen :rolleyes:

Jammer dat je knie zo blijft ****en, maar je blijft wel bezig tijdens de training.
I.v.m. mijn rugblessure ben ik maandenlang niet komen opdagen op event training; ik zou dat echt niet aankunnen. Respect dat je er ondanks onze abuse elke keer bij bent. ;) :p

• #17.800
Jammer dat je knie zo blijft ****en, maar je blijft wel bezig tijdens de training.
I.v.m. mijn rugblessure ben ik maandenlang niet komen opdagen op event training; ik zou dat echt niet aankunnen. Respect dat je er ondanks onze abuse elke keer bij bent. ;) :p

Was het maar aan 1 knie ;)

Thanks, dat laatste stukje kan me toch weer wat extra motiveren. Het deed vandaag extra veel pijn om iedereen de sick medley's te zien doen, mn hartje brak ook een beetje na je 3x3 op de log maar ik heb me sterk gehouden :D
En, by the way, als ik iets heb geleerd van de afgelopen periode is het dat ik nu zeker niet mag forceren, anders komt de voorronde ook niet goed.

Met thuis te zitten en helemaal niets te doen zou het misschien wel kunnen zijn dat ik er helemaal vanaf raak (al betwijfel ik het want ik geloof sterk in het rust roest gezegde) maar dat zit jammer genoeg niet in mn karakter, ik voelde me al k*t omdat ik deze week zo weinig gedaan had, laat staan als ik 's zondags ook nog zou skippen :o

Terug
Naar boven