YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Bij de 120 farmers riep ik nog van "rustig aan!". Maar het mocht niet baten.
Beetje laten rusten is inderdaad het beste dat je nu kan doen.
Pascal vertelde me daarstraks nog dat hij op aanraden van de kinesist deze week even geen overhead doet, om een beginnen ontsteking in zijn schouder te laten genezen. No instant glory, op die manier, maar wel op langere termijn.
Verder heb je 50kg meer gepakt op block pull dan ik, terwijl je met een longontsteking zit.
Gotta count for something.
In ieder geval fijn dat je er weer bij was! Nu gewoon weer elke keer beter.
En bedankt nog eens om die grippers en bands te regelen. Grippers zijn hier thuis al meteen populair.
Beetje laten rusten is inderdaad het beste dat je nu kan doen.Pascal vertelde me daarstraks nog dat hij op aanraden van de kinesist deze week even geen overhead doet, om een beginnen ontsteking in zijn schouder te laten genezen. No instant glory, op die manier, maar wel op langere termijn.
Verder heb je 50kg meer gepakt op block pull dan ik, terwijl je met een longontsteking zit.
Gotta count for something.
In ieder geval fijn dat je er weer bij was! Nu gewoon weer elke keer beter.
En bedankt nog eens om die grippers en bands te regelen. Grippers zijn hier thuis al meteen populair.

Momenteel word ik weer abrupt in de realiteit gerukt, de ontstekingen zijn nog altijd aanwezig in beide knieën