XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Bij de 120 farmers riep ik nog van "rustig aan!". Maar het mocht niet baten. :D Beetje laten rusten is inderdaad het beste dat je nu kan doen.
Pascal vertelde me daarstraks nog dat hij op aanraden van de kinesist deze week even geen overhead doet, om een beginnen ontsteking in zijn schouder te laten genezen. No instant glory, op die manier, maar wel op langere termijn.

Verder heb je 50kg meer gepakt op block pull dan ik, terwijl je met een longontsteking zit. ;) Gotta count for something. :p

In ieder geval fijn dat je er weer bij was! Nu gewoon weer elke keer beter. ;)

En bedankt nog eens om die grippers en bands te regelen. Grippers zijn hier thuis al meteen populair. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.742
juist als je denkt dat 'de tijd daar is' jezelf verplichten nog even te wachten :p

bij mij voelt het nu ook weer stukken beter, maar ik laat het wel uit m'n hoofd de aankomende maand om iets van een looponderdeel te doen. de prioriteit is fit worden en niet yoke lopen

Ja, blijkbaar ja :P Momenteel word ik weer abrupt in de realiteit gerukt, de ontstekingen zijn nog altijd aanwezig in beide knieën

Bij de 120 farmers riep ik nog van "rustig aan!". Maar het mocht niet baten. :D Beetje laten rusten is inderdaad het beste dat je nu kan doen.
Pascal vertelde me daarstraks nog dat hij op aanraden van de kinesist deze week even geen overhead doet, om een beginnen ontsteking in zijn schouder te laten genezen. No instant glory, op die manier, maar wel op langere termijn.

Verder heb je 50kg meer gepakt op block pull dan ik, terwijl je met een longontsteking zit. ;) Gotta count for something. :p

In ieder geval fijn dat je er weer bij was! Nu gewoon weer elke keer beter. ;)

En bedankt nog eens om die grippers en bands te regelen. Grippers zijn hier thuis al meteen populair. :p

Hahaha, idd ja, maar eer je woorden doordrongen zat ik al aan de finish :D

Tja, laten rusten ... Heb de laatste tijd meer rust dan ooit, het is moeilijk om het ongetemde beest in me opgesloten te houden, beter had ik nu geen motivatie om te trainen maar de motivatie blijft ondanks de ongemakken skyhigh

Hmm, 50kg meer op de blockpull dan jou is idd niet zo slecht :P

ja, ik vond het ook fijn, sorry voor mn gebitch en gejank ! En don't mention it, graag gedaan, hopelijk heb je er veel plezier van ;)

Ik had niet eens door dat je blockpulls zonder pak waren, dat plaatst je fails in een heel ander licht.

En niet weer zulke rare dingen uithalen met je ziekte, wordt eerst maar is beter.

• #17.744
Ik ben nu deze vids aan't kijken, very interesting ! Met dank aan Joris ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had niet eens door dat je blockpulls zonder pak waren, dat plaatst je fails in een heel ander licht.

En niet weer zulke rare dingen uithalen met je ziekte, wordt eerst maar is beter.

Yep, raw as sushi (op de straps na), anders had ik die 300 wel gepakt :D

That's what Raf said ! :o

• #17.746
  • #17.750
Dan mag jij zondag NIET meedoen met de medleys!

Voor mn eigen gezondheid is dat zelfs beter !

Baal er wel van dat ik BK truckpull moet laten schieten, qua ervaring steek ik met kop en schouders boven de -105kg klasse uit, maar het heeft niet mogen zijn, dan maar weer terug focussen op herstel en de voorronde :o

• #17.751
Hangclean and press + Frontsquat + Klokov press + Backsquat + Bentover barbellrow

20kg* 6x + 6x + 6x + 6x + 6x
30kg* 6x + 6x + 6x + 6x + 6x
40kg* 6x + 6x + 6x + 6x + 6x

TKE

2 x 25 x green

One legged TKE squat

8 x 6 x blue

Reversed hyper extension

6 x 8 x super mini

Band supported pull up (bw- super mini) + Plate bow (2x15kg plates, pinched)

5x + 20x
6x + 20x
6x + 20x

Chins (bw) + Goodmorning against bands (2x green)

6x + 8x
6x + 8x
6x + 8x

Plate OH raise + Plate extension + Plate curl for the wenches 20kg plate

10x + 10x + 10x
10x + 10x + 10x
10x + 10x + 10x
10x + 10x + 10x
10x + 10x + 10x
10x + 10x + 10x

Het schuim in de baard zegt, good train

Deze morgen longtraining aka sneeuwruimen in een kleine sneeuwstorm

Motivation remains sky high!

And I'll be Bach!

ill-be-bach2.jpg

• #17.755
Band stomp TKE

2 x 20 x green

One legged TKE squat

4 x 8 x blue

Seated legcurl

2 x 20 x blue

TKE step ups 28cm box

1 x 20 x blue

Fat gripz strict press

50-6
60-1
Uncles: 70kg - 30 minuten - 57 reps

Fat gripz pendlay row

Uncles: 70kg - 20 minuten - 66 reps

TKE

3 x 20 x green

X-band walk

1 x heen en weer x super mini

Lunges 28cm box

3 x 15

Vorige keer strict press uncles met 70kg (gewone barbell) had ik 48 reps @30 minuten :D

Gaat lekker hier! Hoe ist met de pootjes?

• #17.757
Thanks ;)

Knieën zijn nog allebei ****ed maar het belemmerd me niet meer in het dagelijkse leven, er is dus zeker verbetering maar die verrekte ontstekingen blijven aanwezig

Je hebt er wel echt pech mee zeg!! Mag wel een keer over zijn he!!

• #17.759
Thanks ;)

Knieën zijn nog allebei ****ed maar het belemmerd me niet meer in het dagelijkse leven, er is dus zeker verbetering maar die verrekte ontstekingen blijven aanwezig

Mooi om te horen dat je pijnvrij op de bank kunt liggen!

Terug
Naar boven