Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Beste post in dit topic so far:bow::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
:roflol: :roflol: :roflol:

• #1.963
Zeer nette BOR's man!

• #1.965
heb je je spullen al binnen ....of moet ik een paar pagina's terug om wat pics te zien

goeie trainigen!!je kan wel meer dan alleen spammen!!

• #1.968
heb je je spullen al binnen ....of moet ik een paar pagina's terug om wat pics te zien

morgen word de shizzle geregeld, maar ik weet niet of ik die shizzle meteen ga kunnen plaatsen of toch eerst een vloertje moet leggen (hier lopen elek. leidingen op't zolder) normaal gezien ben ik er vlgnd week mee aan't knallen!

goeie trainigen!!je kan wel meer dan alleen spammen!!

Als je op de foto je delts ziet, begrijp je die zware side raises wel

Yea die bent over row's! oeeh, nice kerel ;)

• #1.971
wtf, dan ga ik niet kunnen volgen hoor bro

• #1.973
wtf, dan ga ik niet kunnen volgen hoor bro

:dunno: we zullen zien ;)

net gedaan:

militarypress staand

40-12
45-10
50-6
55-5
60-3 pr
65-1 pr beetje legdrive

dumbelpress

32-10 pr
32-8
32-fail :mad:

side raise

8-15
12-12
22-8
22-10

upright row + front raise

40-12 + 22-8 (FR om en om, 8reps elke kant)
50-10 + 22-6
55-5 pr + 22-8

dumbelshrugs

72-8 pr
72-8
72-6
72-6
72-6

ik wou eigenlijk ook een beetje armen maar had geen zin meer :o

Laatst bewerkt:
hehe,spaar maar wat energie voor de training op de meet zaterdag,ik ga je afbeulen sanca.:evil2:

• #1.975
  • #1.976
:mad: :mad: :mad:

nu ben ik juist aan't denken (moet ook eens gebeuren)
seffes leveren ze me mn powerrack, je moet het zelf ineen zetten maar als het bovenste stuk uit 1 deel bestaat weet ik niet of ik die shizzle door mn zolderluik ga krijgen :eek:

Zo ver ik me nog herinner zijn het allemaal losse delen en moet je die zelf in elkaar steken. Dus dat zal wel lukken. En anders moet het zoldergat maar groter gemaakt worden.

Succes ermee!

• #1.978
Zo ver ik me nog herinner zijn het allemaal losse delen en moet je die zelf in elkaar steken. Dus dat zal wel lukken. En anders moet het zoldergat maar groter gemaakt worden.
Succes ermee!

hier alles verbouwen zie ik niet meteen zitten...

ik heb net de tekening nog ns bekeken en het ziet er naar uit dat het misschien net lukt, als het binnen is eens kijken hoe ik het allemaal precies ga inrichten, toen ik het rack bij je thuis zag, zag het een stuk groter uit dan ik dacht :o

:evil:

wat gaan we er eigenlijk trainen?!

Ehh ik heb me aan een schema te houden,ff uitrekenen wat op die dag gaat vallen voor mij......

Hehe.....Schouders,Biceps,Triceps:cool:

Met andere woorden.....We gaan die side raises van jou eens onder de loep nemen....Neem je dipbelt mee voor de ultimate weighted dips (als ze daar bars hebben???-->Doe je huiswerk sanca;))Barbell curlen tot 60kg:wl:

Begin maar vanaf donderdag wat carbs te laden bro,je gaat op de pijnbank liggen.:evil2:

• #1.980
Ehh ik heb me aan een schema te houden,ff uitrekenen wat op die dag gaat vallen voor mij......

Hehe.....Schouders,Biceps,Triceps:cool:

Met andere woorden.....We gaan die side raises van jou eens onder de loep nemen....Neem je dipbelt mee voor de ultimate weighted dips (als ze daar bars hebben???-->Doe je huiswerk sanca;))Barbell curlen tot 60kg:wl:

Begin maar vanaf donderdag wat carbs te laden bro,je gaat op de pijnbank liggen.:evil2:

:eek: ik had op alles gehoopt behalve armen, is weer even geleden dat ik ze appart getraind heb, mja, de rust heeft ze misschien goed gedaan :D

ik weet niet ze of er bars hebben, anders doen we ns sanca-dips

pijn is fijn :evil:

Terug
Naar boven