XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Zeker knetterstoned aan het trainen geweest (omdat je zo laat ging). Nette pr's op de deadlift :thumbup:

nee man, door dat bezoek net niet :mad:

thanks, deadlift gaat weer omhoog, ik hoop dit jaar nog de 200 te halen, volgende keer met rackpulls eens wat verzwaren

morgen pak ik normaal de rug aan, ik ben aan't overwegen dan ook rackpulls te doen, is dat wel verstandig of beter een paar dagen rusten?

cool, als ik het kan... ;)

thanks sillywilly

grip is iets minder, ik heb bij 180 en 185 mixed grip gebruikt maar krijg het alleen omhoog met rechts boven, misschien eens wat serieuzer static holds gaan doen,

tips zijn ook altijd welkom ;)

sillywilly:roflol:

:aai:

Hoe zwaar denk je die static holds te doen, met pr0n grip neem ik aan? Volgens mij pak ik ze vaak net te licht of te zwaar namelijk. Aangezien onze stats niet zo megaveel verschillen ben ik ff benieuwd.

Ik doe nu ook racklockouts voor me holds. Gewoon boven kniehoogte pakken met mixed grip en hold em. Misschien minder efficient dan met pronated grip, maar iig een stuk makkelijker. Weet je ook gelijk waar je staat.

Pak je ze ook dieper dan standaard, omdat je geen olympische schijven hebt?

• #1.924
sillywilly:roflol:

:aai:

Hoe zwaar denk je die static holds te doen, met pr0n grip neem ik aan? Volgens mij pak ik ze vaak net te licht of te zwaar namelijk. Aangezien onze stats niet zo megaveel verschillen ben ik ff benieuwd.

Ik doe nu ook racklockouts voor me holds. Gewoon boven kniehoogte pakken met mixed grip en hold em. Misschien minder efficient dan met pronated grip, maar iig een stuk makkelijker. Weet je ook gelijk waar je staat.

:D

:dunno: ik heb eigenlijk nog maar een paar x static holds gedaan vorige keer een 20-tal tellen met 130 gedaan, ik ga eens een topicje openen in het PL-hok en kijken wat die mannen zeggen

bij rackpulls hou ik sowieso boven een paar tellen vast, hoelang hou je ze dan vast bij lockouts?

• #1.926
  • #1.929
Nieuwe sig :roflol:

:D

:dunno: ik heb eigenlijk nog maar een paar x static holds gedaan vorige keer een 20-tal tellen met 130 gedaan, ik ga eens een topicje openen in het PL-hok en kijken wat die mannen zeggen

bij rackpulls hou ik sowieso boven een paar tellen vast, hoelang hou je ze dan vast bij lockouts?

In het PL honk. Jij durft:D :jk:

5-30sec afhankelijk van het gewicht

Weet zo niet uit me hoofd. Misschien staat het in me logje. Weet zo niet.
190 en 200 scheelt mij al snel een seconde of tig. Plannen zijn nu 190-210. Denk dat jij het bij 200-220 moet zoeken. Naar mijn idee helpt het wel wat, al is het anders dan gewone static holds.
Ondanks de korte rom vind ik het een behoorlijk heftige oefening, net als squat lockouts boven je 1rm.

Vind het ook wel fijn om een glashelder beeld te krijgen van me vorderingen op grip.

Ik pak met deads trouwens echt altijd links bovenlangs en rechts gek genoeg. Weet niet of het zin heeft dit nog te gaan wisselen met die lockouts:dunno:

• #1.933
In het PL honk. Jij durft:D :jk:

5-30sec afhankelijk van het gewicht

Weet zo niet uit me hoofd. Misschien staat het in me logje. Weet zo niet.
190 en 200 scheelt mij al snel een seconde of tig. Denk dat jij het bij 200-220 moet zoeken. Naar mijn idee helpt het wel wat, al is het anders dan gewone static holds.

Vind het ook wel fijn om een glashelder beeld te krijgen van me vorderingen op grip.

Ik pak met deads trouwens echt altijd links bovenlangs en rechts gek genoeg. Weet niet of het zin heeft dit nog te gaan wisselen met die lockouts:dunno:

hmm, ik weet niet of ik die 200 omhoog ga krijgen met een pron grip, dat word opbouwen vrees ik

hmm, ik weet niet of ik die 200 omhoog ga krijgen met een pron grip, dat word opbouwen vrees ik

Die racklockouts doe ik dus eerst met pronated grip en vervolgens paar keer met mixed grip, boven me 1rm deadlift. Anders dan rackpulls, enkel uitpakken en 10 (of 20/30cm) liften. Wat je wil. Ik lift ook nog geen 190/200 nu hoor, maar kan hem net houden voor een seconde of wat. Misschien haal ik die termen wat door elkaar, maargoe. Je snapt het wel:)

• #1.936
  • #1.939
  • #1.940
net rug gedaan, liep lekker

pulldown

50-12
50-12
60-8
60-8