XXL Nutrition

Masteron only?

Ik zou gewoon beginnen met een test only kuurtje, zoals vele hier zijn begonnen.

8 of 10 weken test-e op 500mg EW ga je echt wel flink op groeien. 4 weken nolva of chlomid is meer dan voldoende als na kuur. Aleen ik lees hierboven dat je idd rond de 18%BF zit... Waarom ga je niet effe flink cutten tot na de zomer en dan eens kijken hoe je op test only gaat?
@Armyofone92 Kan je niet lezen, kneus.... Die jongen vraagt gewoon om advies en heeft duidelijk nog geen kennis.

OT: Ga je eerst effe verdiepen in je voeding, want dat heb je duidelijk nog niet op orde als ik naar je VP kijk. Als je op 8-10% staat kan je nog eens terug komen voor advies. Ga je tot die tijd eens goed verdiepen in AAS en lees ook vooral de nadelige effecten.

Succes met je cut.

Testosteron valt ook weg dat gaat grotendeels aromatiseren op 20%

Lekker naturel cutten! Eca stack en een goed voedingsschema doet wonderen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ben me hele leven rond de 10% vp geweest
. Om van 20 weer naar 10-12 gaan zal me vast lukken in 2maanden.
Ondertussen hoor ik graag adviezen van ervaren gebruikers voordat ik aan een kuur begin.

Hoe is dat gebeurd dan? Ik ben zelf namelijk nog nooit zo hoog in vet komen te staan. We bedoelen het goed maat ;) als je nu test gaat zetten ontwikkel je al snel Gyno

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is dat gebeurd dan? Ik ben zelf namelijk nog nooit zo hoog in vet komen te staan. We bedoelen het goed maat ;) als je nu test gaat zetten ontwikkel je al snel Gyno

No problem.
Laatste jaar weinig tijd om zelf te koken en ben vooral wezen bestellen:D

Ik dacht dat ik met mast puur spiermassa kon opbouwen terwijl ik cut. Maar hoe ik het zo hoor lijkt het me nu toch verstandig om later te beginnen met test only

Mast bouwt geen Massa op waar heb je dat gelezen ? Je zult moeten cutten tot een laag vp om dan na te gaan denken over een kuur.

Eerst nog maar even een jaartje onderzoek doen en je inlezen over aas

Heeft Johnny je gestuurd..

Terug
Naar boven