MuscleMeat

Masteron_trenbolone

seanhendrix

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m65
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Hallo iedereen
Ik heb dus 2000mg masteron enanthate en 500mg trenbolone acethaat ter beschikking.
Hoe kan ik ze het beste opdelen?

week 1-5 : 400 mg mast per week
week 1-5 : 100 mg tren per week

of is het beter een week minder tren te doen en de dosis dan te verhogen ?

Bedankt op voorhand.

tren is veel te laag, en ik zou er test bijdoen. en lange esters toch zeker min 8 weken

• Topic Starter Topic Starter
Enantaat op 5 wkn is veel te kort op die dosering.
Tren zonder Testosteron is ook geen goed idee.

Tren A is een snel / kort werkend middel wat om de dag geinjecteerd moet worden ! (of minimaal om de 2 dgn)

Wat is eigenlijk je ervaring op het gebied van a.a.s. gebruik ?
Wat zijn je stats ?
Hoe ziet je nakuur eruit ?

Misschien is het beter om eerst eens wat te lezen omtrent a.a.s. gebruik.
Dan zal je meer profijt hebben van een a.a.s. kuur.

Door je verhaal krijg ik sterk de indruk dat je niet de kennis en ervaring hebt om deze middelen op een goede en vooral verantwoordde manier te gebruiken.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

https://forum.bodybuilding.nl/fora/leerzame-stickys-discussies-en-artikels.65/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/ester-132731/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/beste-manieren-om-nieuwe-spieren-behouden-na-kuur-21361/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/halfleven-detectie-tijden-5938/

Gr. Navy

Ik heb nog nooit "anabole androgene steroïden">aas genomen, ben ongeveer 1M65 en weeg 74 kg (Ben vrij fijn gebouwd van schouders en botten) met een vetpercentage van ongeveer 8 procent.Train ongeveer 5 jaar en laatste 4 jaar toch sterk op de voeding gelet en vele dingen afgeschaft zoals alcohol, marihu, roken...

Dit zijn dus de 2 aas die ik heb liggen, is het mss intressanter om voor de eerste kuur alleen de masteron te doen?
Maar ik wil maar eenmalig kuren en toch wel wat in massa aankomen.
Nakuren zal gebeuren met nolvadex maar lees hier en daar dat het voor masteron only niet echt de moeite is dat nakuren.
Maar ik denk persoonlijk moest ik de tren erbij doen dat het wel nodig is, op welke manier zou ik de 2 kunnen mengen? of beter masteron only?

Hallo iedereen
Ik heb dus 2000mg masteron enanthate en 500mg trenbolone acethaat ter beschikking.
Hoe kan ik ze het beste opdelen?

week 1-5 : 400 mg mast per week
week 1-5 : 100 mg tren per week

of is het beter een week minder tren te doen en de dosis dan te verhogen ?

Bedankt op voorhand.

Mijn excuses het gaat hier dus beiden om de enanthaat versie... tren en mast beiden enanthaat dus

Tren als eerste kuur is zowiezo niet nodig. (tren is zo'n beetje het zwaarste a.a.s. wat er is).
Mast only zou kunnen maar je geeft aan massa te willen, Mast is dan geen goede keuze.

Als eerste kuur word veelal Testosteron Enantaat genomen voor 10wkn op 500mg e.w.

Nakuur met nolvadex, 10dgn na de laatste injectie Test E, 20mg e.d.
Evt. H.C.G tijdens de kuur vanaf een week of 5 (of wanneer je merkt dat je testikels beginnen te krimpen) 500-1000iu elke week.

Nogmaals, lees je eerste beter in. Is voor je eigen best wil en zal tot een beter resultaat leiden.

Maar ik geloof/hoop :) erin dat je groeit tot je 25e, al zal het niet veel meer zijn, ik hoop er toch nog op, daarmee koos ik voor aas die niet aromatiseren naar progesteron of estrogeen en dus van de groeischijvven afblijven.

Heb je dus geen idee hoe ik deze 2 kan combineren zodat ik toch wat in massa aankom?
Bedankt al voor je reacties

Tren is inderdaad overbodig.
Ik ga het dan maar houden bij masteron only.
Hoe kan ik het dus best spreiden?
300mg/ week
3dagen tussen elke injectie? dus maandag , vrijdag, dinsdag, zaterdag... en elke keer 150 mg injecteren, dan duurt de kuur 7 weken.
Is dit dan een goede lengde en injectiefrequentie voor een langwerkende esther?

Tren is inderdaad overbodig.
Ik ga het dan maar houden bij masteron only.
Hoe kan ik het dus best spreiden?
300mg/ week
3dagen tussen elke injectie? dus maandag , vrijdag, dinsdag, zaterdag... en elke keer 150 mg injecteren, dan duurt de kuur 7 weken.
Is dit dan een goede lengde en injectiefrequentie voor een langwerkende esther?

Jonge.. Wacht nog ff met kuren..

Als je echt zeker weten wilt kuren ga dan aan de test only... 250mg is genoeg.. 375mg kan ook.. Of n Primo only is mischien ook lekkr..

Maar beter wacht je nog ff..

Heb geen ervaring met mast maar als ik zo moet geloven ga je er niet veel aan hebben.. En is zowieso te kort 7weken..

Je hebt te weinig in huis voor een kuur. Dit gaat niet werken bro

Of een winny only (tabs) pak je ook wat leuke kwaliteit kilo's mee.

???????

Als eerste kuur pak je er gemiddeld wel een kilo of 4 mee. (daarna zal je er niet echt meer mee aankomen) maar meer uitharden.

Maar tabs wil ik niet doen vanwege de toxiciteit voor lever.

Ik heb besloten om masteron enanthaat only te doen
kan iemand me aub zeggen hoe ik dus de 2000 mg best kan gebruiken?

Elke maandag bv injectie van 300 mg?
of moet ik vaker injecteren,
ik las op een site dat de werkingstijd 5_6 dagen is maar als ik er dus 6 dagen tussenlaat, heb ik dan het risico dat er een kleine termijn is dat het uitgewerkt is?

Normaal zorg je ervoor dat je een kuur plant en dan alles in huis haalt, niet een klein beetje in huis halen en dan kijken of je er niks mee kan doen!!

Normaal zorg je ervoor dat je een kuur plant en dan alles in huis haalt, niet een klein beetje in huis halen en dan kijken of je er niks mee kan doen!!

Ik heb een planning maar niemand reageert erop, het enige wat ik hoor is uw uitleg en wachten dit en dat, daar heb ik nix aan
je bent niet verplicht te reageren op deze topic é, ik stel een vraag, als je reageert, geef me dan nuttige info

Ik zou dus elke maandag injectie van 300mg willen doen.
Ik vraag dus wat je daar van vind.... of moet ik vaker injecteren?
groeten

400mg voor 8 - 10 wkn.

Actieve leven van enantaat is 10dgn.
Dus ideaal is om de 5 dgn, 1 x per week is ook prima.

Ok bedankt dat is wat ik moest horen...:)
maar je denkt dat 300 dus te weinig is?
want ik ben vrij klein en fijn gebouwd en het is mijn 1e kuur.

Ik heb een planning maar niemand reageert erop, het enige wat ik hoor is uw uitleg en wachten dit en dat, daar heb ik nix aan
je bent niet verplicht te reageren op deze topic é, ik stel een vraag, als je reageert, geef me dan nuttige info

Ik zou dus elke maandag injectie van 300mg willen doen.
Ik vraag dus wat je daar van vind.... of moet ik vaker injecteren?
groeten

Waarom koop je niet gewoon nieuwe gear en doe je 10 weken test e op 250mg? En nakuren met nolvadex!

Terug
Naar boven