MuscleMeat

Review Maximize Intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vergelijkbaar met noxipro, niet heel lekker dus. (fruit punch slam)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis shakebeker, gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt (normaal 29.99)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het zegt voor een goede prijs.

Mijn review:

Eerste indruk:

Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.

Oplosbaarheid:

Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.

Smaak:

Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.

Ingrediënten:

Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.

Dosering:

Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.

Energie:

Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.

Focus:

De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.

Kracht:

Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)

Pomp:

Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.

Conclusie:

Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.

maximize_intense.jpg

je traint te lang.

Ahhhhhhhhhhhh yeah. Mijn potje komt morgen binnen. Zal ook meteen een revieuw posten.

Hoeveel nam je van andere pwo? Heb hem vandaag ook binnen gekregen,zondag eens testen.

Ik zou graag hebben dat je je review nog door bouwt naar volgende week. Want ik had na een week geen effect meer van dit product zelf niet op 1,5 schepje...

Maar ik zie dat je de pot al amper open kreeg dus is misschien een domme vraag:D grapje:D

• Topic Starter Topic Starter
Ok

Hoeveel nam je van andere pwo? Heb hem vandaag ook binnen gekregen,zondag eens testen.
Noxipro nam ik vaak anderhalve schep en jack3d 2 schepjes
Ik zou graag hebben dat je je review nog door bouwt naar volgende week. Want ik had na een week geen effect meer van dit product zelf niet op 1,5 schepje...

Maar ik zie dat je de pot al amper open kreeg dus is misschien een domme vraag:D grapje:D

Ik update over een weekje wel even ;)

Zo dit is wel een beetje heftiger als Noxi. Pff

Schrijf van de week wel een revieuw.

Vanmorgen eerste keer gebruikt.1,5 scoop op nuchtere maag.. Kreeg er een allergische reactie van. Rode vlekken op ellebogen,knieen en aangezicht.. Na een uurtje ging dit weg.Voelde dan wel de energie boost maar training was niet echt geslaagd omdat ik toch wel geschrokken was van hoe ik hier op reageer.
Heb al vele andere pwo´s gebruikt (noxi,hard,game day,jack3d,..) maar nog nooit een negatieve ervaring gehad. Na de training ook een slecht gevoel,moe en rillingen.
Had 9u slaap achter de rug en een kleine maaltijd 2 uur voor training dus daaraan kan het niet gelegen hebben. Ben es benieuwd of nog meer mensen dit voor hebben(gehad) met deze supp.

Volgens mij had ik een sample van dit gekregen, ik voelde echt helemaal niks (srs), helemaal niks!

Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zeuren over een slechte smaak. Wat verwacht je dan? Dat ze er allerlei zoetstoffen aan gaan toevoegen die voor extra kcal gaan zorgen, ongezond zijn en de prijs hoger gaan maken? Je koopt een workout booster toch om een energie rush te krijgen man, niet om van de smaak te genieten.

Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zeuren over een slechte smaak. Wat verwacht je dan? Dat ze er allerlei zoetstoffen aan gaan toevoegen die voor extra kcal gaan zorgen, ongezond zijn en de prijs hoger gaan maken? Je koopt een workout booster toch om een energie rush te krijgen man, niet om van de smaak te genieten.

Ben ik met je eens..Al smaakt het naar stront,als het maar werkt.
Je mixed het en drinkt het op,dus smaakt maakt niks uit zoals je zegt.

Ik schrok wel van de smaak.
Het rook wel lekker. Maar toen ik een slok nam, sprong ik wel een meter na achter. Gatverdamme:D

Het zal mij niet lukken om een review te schrijven.
De eerste keer dat ik dit product gebruikte voelde ik niets tot nauwelijks qua energy en pas in de avond begon het te werken. Heb daarom die avond bijna niet kunnen slapen.
Voor de dag erna ben ik in de middag gaan trainen en heb het weer geprobeerd, maar ondanks dat ik vroeg begon met mijn workout was het gewoon weer hetzelfde liedje als de vorige keer.

De volgende dag (woensdag) lag ik dus ziek op bed vanwegen slaap te kort.
Vandaag gaat het wel al weer beter, ben nu ook op m'n werk en heb mijn potje
Intense aan een vriend van mij gegeven. Bij hem schijnt het overgens dezelfde werking
te hebben als bij mij dus hij zal het alleen nog maar gebruiken bij een avondje uit.

Sorry B&F, maar ik denk dat ik het toch maar hou bij No-xplode en jack3d :D

Laatst bewerkt:
Vanavond ga ik op 2 scoops. Zal hier rapporteren...

Niets... Al die pré-workouts zijn volgens mij op ecto's getest. Laatste keer dat ik er nog eentje pak...

RIP Tank93

Zo zie je maar weer dat het per mens verschilt.
Ik reageerde er wel goed op. Maar als het straks voor de normalen prijs wordt verkocht, zou ik toch gewoon voor Noxi kiezen.

Terug
Naar boven