AndroidHealthClinic

Review Maximize Intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vergelijkbaar met noxipro, niet heel lekker dus. (fruit punch slam)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis shakebeker, gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt (normaal 29.99)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het zegt voor een goede prijs.

Mijn review:

Eerste indruk:

Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.

Oplosbaarheid:

Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.

Smaak:

Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.

Ingrediënten:

Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.

Dosering:

Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.

Energie:

Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.

Focus:

De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.

Kracht:

Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)

Pomp:

Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.

Conclusie:

Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.

maximize_intense.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Voor de smaak heb ik een oplossing gevonden:

Energiedrank erdoor ipv water, wonderbaarlijk lekker!

Zo zie je maar weer dat het per mens verschilt.
Ik reageerde er wel goed op. Maar als het straks voor de normalen prijs wordt verkocht, zou ik toch gewoon voor Noxi kiezen.

Inderdaad, het werkt bij mij ook goed elke training eigenlijk en ik gebruik het nu denk ik 2 weken. Zit nog steeds op 1 scoop dus daar ben ik wel blij om. :)

Focus en drive is goed en kracht ook eigenlijk, maar als die duurder zou worden dan € 30 zou ik ook weer Noxi pakken. :cool:

De veelgevraagde pre workout nu groot ingekocht:
Maximize Intense

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Iemand last bij het slapen?

Na een periode V2 te hebben gebruikt heb ik van een maat een sample Intense gekregen.

In het kort: het is zeker intenser dan zijn voorganger. V2 gaf mij persoonlijk minder pep, maar was daardoor eigenlijk iets prettiger voor mij dan dit product. Ik heb 1 skoep genomen. Als ik het product ooit weer zou gebruiken dan wordt het een halve skoep, puur door de stimulanten die er erg hard inslaan.

Qua kracht, pomp en uithouding merkte ik eigenlijk geen verschil t.o.v de Maximize V2. Denk dat het woord Intense dan ook op zijn plaats is en vooral verwijst naar energie.

Mijn review

Allereerste keer dat ik een supplement gebruik (behalve whey). Geen vergelijkingsmateriaal dus. 1,5 maand fanatiek aan 't trainen nu.

Extreem heftige beleving: Prima beleving inderdaad. Zou het niet 'extreem heftig' noemen, maar hoeft van mij ook niet.
Beleef de beste trainingen ooit!: Makkelijk overal 5-10 kilo bij en sets/reps gaan makkelijker dan anders.
Extreme spierkracht en uithouding: Yup
Staalharde en volle spieren: Prima
Positieve agressie: Goed omschreven
Onoverwinnelijk in prestatie: Beetje holle uitdrukking dit
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1e keer pas
Welke dosis heb je gebruikt? Half schepje voor de training (3,5 gram)
Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Dit was een sample
Oplosbaarheid: Prima
Smaak: Vond em best te doen, hoeft van mij niet super te zijn.
Focus: Dit was voor mij verreweg het beste aspect van Maximize Intense. Mijn focus was echt geweldig. Als ik het zou bestellen zou het vooral hier om zijn.
Pomp: Super. Spieren voelen lekkerder aan tijdens het trainen.
Crash: Niets van gemerkt; 3 uur na inname nu. Komt ie nog, dan update ik even. Edit: totaal geen crash.

Conclusie:
9/10

Laatst bewerkt:
Ik ga nu trainen.
Morgen zal ik mijn post editen en mijn bevindingen hier posten!

Je krijgt hier dus geen crash van, maar de meeste kunnen wel goed slapen?

Ideaal is dat je geen crash hebt, wat ik bij Noxipro dus super erg heb. Ook trainde ik er goed op. Blijvertje voor mij tot nu toe!

Goeie reactie dus op de nieuwe Maximize Intense! Leuk om te lezen.:)

We hebben besloten om de Introductieaanbieding langer nog wat langer voor jullie te laten lopen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Maximize Intense:
-Positieve agressie
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen

Introductieaanbieding: 44,90 29,90!

Goeie reactie dus op de nieuwe Maximize Intense! Leuk om te lezen.:)

We hebben besloten om de Introductieaanbieding langer nog wat langer voor jullie te laten lopen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Maximize Intense:
-Positieve agressie
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen

Introductieaanbieding: 44,90 29,90!

Toenstraks een potje besteld :).

gebruik het nu 4 dagen en ik krijg het er onwijs warm van en word er duizelig van.
Word er ook heel onrustig van waardoor dit komt ben ik nog niet achter maar had er geen last van met noxipro. Handen gaan ook trillen als een malle. Ik denk niet dat dit een supplement voor mij is.

Ik heb het nu 2x gebruikt. ongeveer een kwartier voor mn training genomen. Tijdens de training weinig gemerkt, en na de training voel ik me echt een potje vaag.. Helemaal in mn eigen wereld.
Volgende keer iets langer van te voren in nemen, misschien helpt het..
Iemand hetzelfde probleem?

Heb de maximize intense als sachettes gekregen bij mijn bestelling. Heb er even een genomen ongeveer 20 a 30min voor de training. Ik wilde even kijken wat het effect was van dit spul tijdens mijn waterpolo training.

Ik voelde wel een degelijk verschil, ik kon langer door gaan dan normaal. Verder gaf het een "masserend effect op mijn spieren", vooral op mijn benen waar ik spierpijn had van een paar dagen terug. Toen ik klaar was met trainen had ik nog steeds dat masserend gevoel. Het is wel een lekker gevoel, misschien zal ik dit product in de toekomst gaan gebruiken.

Ik heb hetzelfde als Bart91...
Zelfs beetje last aan de maag.
Na de training zo tam als en moeite met slapen...

Terug
Naar boven