XXL Nutrition

Review Maximize Intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vergelijkbaar met noxipro, niet heel lekker dus. (fruit punch slam)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis shakebeker, gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? nvt (normaal 29.99)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het zegt voor een goede prijs.

Mijn review:

Eerste indruk:

Ik kreeg het potje moeilijk los omdat er volgens mij bij het vullen iets niet helemaal goed was gegaan, de seal zat er wel op maar er zaten korreltjes maximize in de rand die vast geplakt zaten.

Oplosbaarheid:

Goed, geen brokjes en korreltjes op de bodem.

Smaak:

Minpuntje, ik doe er extra veel water door anders is de smaak mij te sterk. Erg bitter/chemisch.

Ingrediënten:

Er zit geen Beta-alanine in persoonlijk krijg ik daar altijd buikpijn/hoofdpijn van dus dat is een pluspunt. Wel zit er Agmatine in waar ik fan van ben, en Groene Thee Extract.

Dosering:

Ik heb veel ervaring met pre-workouts, en 1 schep is meer dan genoeg.

Energie:

Extra energie gedurende de hele training (1.5uur), bij vergelijkbare producten kwam de crash soms al na 50 minuten. Bij maximize voelde ik geen echte crash, wat ik als een groot pluspunt zie.

Focus:

De focus die ik van Maximize krijg is echt ongelovelijk, na een kwartier trainen zit ik in mn eigen wereld.

Kracht:

Qua kracht aardig, net dat kleine beetje extra overal. (1-2 hh)

Pomp:

Top, onderarmen staan soms op ontploffen en blijft redelijk lang aanhouden.

Conclusie:

Nadeel is dus de smaak, daarom geef ik dit supplement een 8, omdat het verder zeer goed zn werk doet. Hopelijk blijft het zo'n effect op me hebben. En 45 doseringen voor 29.99 vind ik een zeer schappelijke prijs.

maximize_intense.jpg

Ik heb het nu 2x gebruikt. ongeveer een kwartier voor mn training genomen. Tijdens de training weinig gemerkt, en na de training voel ik me echt een potje vaag.. Helemaal in mn eigen wereld.
Volgende keer iets langer van te voren in nemen, misschien helpt het..
Iemand hetzelfde probleem?

Haha. is bijna bij elke pre workout zo dat je een heel appart gevoel krijgt na de training als je even rustig gaat zitten. Maar dat tijdens de training, sommige pre workouts maken je helemaal para en sommige hebben meer een rustige maar geconcentreerde flow.

Ga het zaterdag proberen.

Ik ga zo een sample nuttigen @ legs day, net 4 / 5e dosering 'tested performance'(B&F op=op) op, 20 min en dan maximize intense(mango peach tea smaak) pakken, hoe ik 't hier lees misschien niet slim dat ik die performance al op heb :) post effect als ik terug ben. Edit; pak het toch maar niet, heartrate is fking himself up met die 4 pilletjes tested performance al, test het een andere keer en dan post ik.

Laatst bewerkt:
Heb vandaag sample binnengekregen en ga 'm morgen ~30min voor mijn biceps/triceps workout gebruiken. Ben benieuwd :)

net genomen, jesus wat hebben ze die zooi zoet gemaakt zeg, gadverdamme

Ik heb net een bakje zwarte koffie op, kan ik rond een uur of 1u alsnog die sample nemen of kan dit nu niet meer?

Antwoord please :( Net toch ingenomen, am I going to die now?

heb ook sample gehad, heb er niks van gemerkt. kracht is beetje toe gfenomen maar dan ook echt minimaal

k*t prewo

Heb zoals aanbevolen maar de helft van samplezakje gebruikt en voelde niks speciaals, disappointed.

Hele nemen!

Net proefzakje geprobeerd en werkt super! Samen met 2caps agmatine perfect

Vandaag ingenomen 30 min voor rug biceps, weinig extra kracht, voelde 'm ook niet werken...

Ik heb ook een proefzakje (1 scoop) op, heb daarna thuis HIIT gedaan en geen krachttraining in de sportschool, wilde ff kijken hoe het ging. Zeker wel meer energie maar ik was dus na een half uurtje al klaar met trainen en ik ben nu echt zwaar wakker en druk in m'n hoofd :) ben bang dat ik niet kan slapen straks. Maar 't werkt wel.
Zal even afhangen van hoe ik slaap of ik dit ooit nog een keer 's avonds ga nemen, maar misschien leuk voor in het weekend als ik overdag kan trainen.

Heb zoals aanbevolen maar de helft van samplezakje gebruikt en voelde niks speciaals, disappointed.

Ja je had het hele zakje moeten nemen:P Ik las ook dat er op stond om met de helft te beginnen, ik dacht fck it ik neem het hele zakje. Want ik weet van me zelf dat ik wel wat kan hebben met zulk spul. Was wel een lekker gevoel joh. Probeer maar een keertje als je weer zo'n zakje hebt, misschien voel je dan wel wat.

Ik heb ook een proefzakje (1 scoop) op, heb daarna thuis HIIT gedaan en geen krachttraining in de sportschool, wilde ff kijken hoe het ging. Zeker wel meer energie maar ik was dus na een half uurtje al klaar met trainen en ik ben nu echt zwaar wakker en druk in m'n hoofd :) ben bang dat ik niet kan slapen straks. Maar 't werkt wel.
Zal even afhangen van hoe ik slaap of ik dit ooit nog een keer 's avonds ga nemen, maar misschien leuk voor in het weekend als ik overdag kan trainen.

Hier een follow-up, ik heb dus inderdaad zwaar k*t geslapen en was om 6 uur alweer klaarwakker. Maar ik moet erbij vermelden dat ik ook van koffie slecht slaap dus mijn geval is misschien wel extreem. Ik ga dit zelf in ieder geval nooit meer 's avond gebruiken. Ook nog m'n rug verrekt net, misschien van het vele woelen. Zit te twijfelen of ik vandaag ga trainen, het is dan wel borst- en triceps-dag maar daarbij zal ik m'n rug ook wel voelen.

Sample gekregen naast mijn bestelling, heel het zakje genomen op een lege maag, half uur voor de training. En ik moet zeggen, heb er geen kl•ten van gemerkt, geen energie, geen krachttoename, geen good-feel of dergelijke.. Dit is gewoon een snoepje in vergelijking met noxipro, voor mij dan toch.. Ik bedank Bodyenfitshop voor deze sample :p

Net ook mijn sample gemengd met water. Na 2 slokjes toch maar een dubbele portie water erbij, want de smaak is echt niet lekker. Het is een heel vreemde smaak vind ik, niet zoet zoals bij Noxi, maar gewoon echt niet lekker. Het lijkt nog iets op sinaasappel, maar dan supernep en helemaal niet fris.

Net ook mijn sample gemengd met water. Na 2 slokjes toch maar een dubbele portie water erbij, want de smaak is echt niet lekker. Het is een heel vreemde smaak vind ik, niet zoet zoals bij Noxi, maar gewoon echt niet lekker. Het lijkt nog iets op sinaasappel, maar dan supernep en helemaal niet fris.

Welke smaak had je? De mijne was erg lekker eigelijk.. Een siroopachtige drank :s

Terug
Naar boven